~Rain~

903 19 1
                                    

        "I don't know if I have a lot of          thoughts or no thoughts at all"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

        "I don't know if I have a lot of
         thoughts or no thoughts at all"

-Rain
____________________________

Och där stod jag...

Helt chokad av vad som precis hade hänt...

Jungkook hade redan gått hem men jag hade fortfarande inte kommit över händelsen...

Vad menar han med att det aldrig kommer vara över?...

Vad får han egentligen av att föstöra för mig?...

Och varför jag?...

Varför inte någon annan?...

Vad är det som är så speciellt med mig?...

Flera frågor dök upp i mitt huvud tills jag förstod att jag var den enda kvar i korridoren~

Jag tog mina saker igen och begav mig hem, klockan var halv fem och jag var helt utmattad~

Det har knappt gått en dag men det känns som om det har gått ett år...

Jag gick med mina tunga steg över det grusiga asfaltet helt borta i mina tankar...

Jag såg hur det var molnigt men brydde inte mig mer om det~

Efter 5 minuters gående kände jag en kall droppe falla över min panna, jag kollade upp och såg hur det börja ösa ner regn~

"åhhh, såklart!' Bra, bara bra"

Jag sprang för att hitta skydd mot regnet~

Efter någon minut så såg jag en liten affär och skyndade mig in dit~

Dyblöt gick jag in och kollade runt~

Jag hade visst kommit in i en kiosk...

Jag såg en medelålders kvinna stå vid kassan, jag log mot henne innan jag kollade ut ur fönstret medan jag väntade tills regnet skulle lugna ner sig~

Jag var ganska hungrig och bestämde mig för att köpa ett par kex och en frukt~

Jag gick runt i kiosken för att hitta kex när jag mötte ett väldigt bekant ansikte~

Jungkook.

"Nämen är det inte du, Ji-nae? Följer du efter mig?"

Jag suckade djupt och ignorerade hans ögon som följde mina steg~

"Jag? Följer efter dig? Är du galen? Jag letade bara efter skydd mot regnet"

Can I ?Where stories live. Discover now