"It seems like the entire world has
gone crazy"-Am I wrong?
____________________________???-"Vem är avundsjuk och varför?... Släpp min syster, Jungkook... Jag säger det bara en gång"
N-Namjoon?...
Jag drog bort min hand ifrån Jungkooks och kollade med stora ögon på min rasande storebror bakom Jungkook~
"Namjoon?... Vad gör du här?..."
Namjoon gav mig en trött och oläsbar blick innan han kollade strängt på Jungkook som ställt sig bredvid mig~
Jag lät mina ögon möta Jimin som stod bredvid Namjoon och jag gav honom en "vad är det med Namjoon?" blick~
Jimin rykte på axlarna och tittade bort på Jungkook~
Jag suckade och kollade ner på marken innan jag bestämde mig för att få slut på den tunga stämningen~
"Namjoon... Vi kan gå nu... Jag är trött och jag vill gärna gå till hotellet så snart som möjligt"
Jag försökte se så obekymrad och seriös ut framför Namjoon men lyckades inte då han inte verkade köpa min ursäkt~
Namjoon-" Varför gick du ut från början?... Jag försökte ringa dig men du svarade inte... Har ni varit tillsammans hela dagen?... Jag visste inte att ni redan börjat prata med varandra"
Namjoon kastade en till sträng blick på Jungkook och jag kände hur han stelnade till bredvid mig~
"Jag var ute på en promenad när jag träffade på honom och hans vänner i parken... Jag höll dem sällskap då de ville det och jag såg inget fel på det heller... Jag är tjugo år nu, Namjoon, jag tror jag kan klara mig själv utan din hjälp jämt"
Namjoon tittade upp på mig med en tom blick och andades ut tungt~
Namjoon-"Kom med oss till hotellet nu, Ji-nae, jag tror du fått nog av att vara här ute..."
Han gav Jungkook en sista blick innan han vände sig om och började gå~
Jag kollade på Jimin som fortfarande stod och tittade på oss~
Jimin-" Jag tror din bror har rätt Ji-nae... Jag tror det är bäst ifall du kommer tillbaka till hotellet igen"
Jimin satte sina händer i jackfickorna innan han vände sig om och gick~
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Can I ?
ФанфикKan jag lära mig att älska någon jag alltid hatat?... Kan jag komma över något som lämnat mitt hjärta skadat?... Kan jag ge dig mitt förtroende utan att du en dag låter det krossas?... Kan jag älska dig med hela mitt hjärta utan att behöva låtsas...