"Don't be captured in others dreams"
-N.O
____________________________Mrs.Im-"Kommer han så kommer allt som nu finns mellan dom att försvinna helt... Den lilla Jungkooks hjärta kommer att krossas...Totalt"
***
Den stora dagen har kommit~
Och jag har aldrig varit lika ointresserad som jag är nu...
Just nu så är jag omringad av ungefär fyra olika stylister som har slösat hela 2 timmar av mitt liv~
De två mest tråkiga timmarna i hela mitt liv...
Hur kan det ta så här länge att bara få på mig en klänning och slänga på mig lite smink?...
För guds skull, jag ska väl inte till röda mattan eller något?...
Stylist-" Lyft upp huvudet"
Jag gav den så kallade stylisten som egentligen var en kvinna i trettioårsåldern en ointresserad min innan jag lyfte upp mitt huvud som hade stirrat på golvet~
Jag lät mina ögon examinera rummet vi var i~
Jag har inte varit här inne på fem år...
Rummet ligger på riktigt i mitt hus och har alltid gjort det men den andvänds nästan aldrig~
Är det inte sjukt hur konstigt det här är?...
Vi har ett rum i vårt hus som bara används en gång var femte år...
En gång var femte år....
Och inte nog med det, den andvänds bara till att styla min familj inför just den här specifika balen~
Om detta inte visar hur galna rika personer kan vara så vet jag inte vad som gör det...
Jag suckade samtidigt som stylisterna fixade mitt smink~
Jag har en så dålig känsla inför den här balen...
Och jag vet inte varför...
Jag ville egentligen spendera den här dagen med att kolla på serier och äta glass...
Som en vanlig tjej kan göra under en lördag~
Men...Nej... Jag är inte en "vanlig tjej"...
BẠN ĐANG ĐỌC
Can I ?
FanfictionKan jag lära mig att älska någon jag alltid hatat?... Kan jag komma över något som lämnat mitt hjärta skadat?... Kan jag ge dig mitt förtroende utan att du en dag låter det krossas?... Kan jag älska dig med hela mitt hjärta utan att behöva låtsas...