~Where did you come from?~

1.2K 22 8
                                    

      "Where did you come from? I'm so                             eager to know"

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

      "Where did you come from? I'm so  
                          eager to know"

           -Where did you come from?
____________________________

Beep beep beep beep~

"Ahhh! Inte nuuuu!"

Jag var mitt inne i en djup sömn när mitt alarm plötsligt gick~

Jag vill verkligen inte till skolan...

Dock kan jag inte riskera att bli mördad av mina föräldrar~

Jag suckade djupt~

Jag borde gå upp och fixa mig nu så att jag hinner komma till skolan innan mina klasskamrater gör det...

Jag gick upp ur min säng och gjorde min morgonrutin~

Efter det så tog jag på mig min skoluniform och satte snabbt upp mitt hår till en slarvig bulle~

Jag sprang ner till köket och såg min härliga storebror sitta vid köksbordet~

"Godmorgon, lika oattraktiv som alltid?...
Du kunde iallafall ha ansträngt dig lite mer idag, Jin-ae"

Jag rullade mina ögon åt honom~

"Och varför skulle jag anstränga mig för din skull. Du är inte riktigt min favorit person, Namjoon"

"Hat för mig är ingen ursäkt för hur du väljer att klä dig, Ji-nae. Det beror helt enkelt på att du inte har någon som helst känsla när det kommer till kläder. Men. Du får så klart göra vad du vill. Så länge du inte nämner till någon att vi är syskon så är jag tacksam nog."

Jag gick fram till honom och stirrade rakt in i hans ögon med ett falskt leende~

"Det är klart, oroa dig inte, Namjoon... Jag kommer inte att förstöra ditt rykte, särskilt inte för dina sex skitvänner. Ha lite mer tillit i mig, Namjoon. Jag är trots allt din syster"

Han gav mig ett elakt flin tillbaka och vilade sitt huvud i sina händer~

"Skitvänner och skitvänner. Jag har iallafall vänner till skillnad från dig, Ji-nae"

Jag rullade mina ögon åt honom och ryckte på axlarna innan jag vände mig om och gick~

Jag har inte tid med honom idag...

Jag tog tag i min väska och jacka innan jag snabbt gick ut ur huset~

Jag har alltid gått till fots istället för att ta bussen, jag gillar nämligen att se den fina utsikten över byggnaderna. Det är ett bra sätt att undvika en hel del personer~

Skolan ligger ändå inte så långt bort från där jag bor...

15 minuter senare~

Can I ?Место, где живут истории. Откройте их для себя