"If we're together, even an endless
maze is paradise"-Love maze
____________________________Jungkook-"Jag älskar dig med, Ji-nae... Så himla mycket... Så himla mycket"
Det är galet...
Det är galet hur mycket jag älskar dig...
Hur mycket jag älskar dig Jungkook...
Det är så himla galet...
Men jag äskar dig ändå...
***
2 Månader Senare (Ji-naes pov)~~
Mrs Jung-"Om ni har några frågor så kan ni gärna ställa dem innan ni lämnar lektionen... Om ni inte har lämnat in era skrivuppgifter ännu så gör det nu eller så blir det helt enkelt inget betygsunderlag för er... Glöm inte att plugga inför provet, jag vill inte se någon underkänd!... Det var allt, ni må lämna klassrummet nu, kom inte sent till lektionen imorgon"
Jag andades ut lättat och lät mina axlar vila från deras raka position, Mrs Jung var väldigt svår att imponera, hennes lektioner är även de tråkigaste~
Den lugna och strikta atmosfären som fanns i klassrummet för bara ett par sekunder sedan försvann så fort Mrs Jung slutade prata, ingen elev har någonsin gillat hennes lektioner~
Jag kunde äntligen ställa mig upp från den obekväma trästolen precis i mitten av klassrummet, om jag fick välja så skulle jag ha valt att sitta längst bak, men det var förstås inte mitt val~
Jag sträckte på ryggen och på min spända nacke, samlade böckerna som var på min bänk och la in dem prydligt i min svarta ryggsäck~
Klassrummet var snart tomt på elever, det var endast få som verkligen hade frågor till läraren, de andra som stannade hade antingen problem med sminket eller något oväntat telefonsamtal på gång~
Ljuset sken genom de stora fönstren i klassrummet och gjorde så att mina läppar formade ett tacksamt leende~
???-"Jag ser att någon är på ett gott humör idag, vad ler du om?"
Åh just det, jag glömde nästan...
Den sista eleven som inte lämnat klassrummet är ingen annan än Park Chaeyoung...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Can I ?
FanficKan jag lära mig att älska någon jag alltid hatat?... Kan jag komma över något som lämnat mitt hjärta skadat?... Kan jag ge dig mitt förtroende utan att du en dag låter det krossas?... Kan jag älska dig med hela mitt hjärta utan att behöva låtsas...