"It's alright, even f it's not us"
-I'm fine
____________________________-(Lyssna gärna på "Bts piano" när ni läser detta kapitel)... Enjoy :)~
~~~
"Ji-nae är här..."~
Mina ögon kunde inte gå bort från henne, de var som att de var fastklistrade på hennes ansikte~
Ju mer jag försökte rycka bort min blick från henne, desto mer ville jag ha min blick kvar~
Hon, Jimin och Namjoon stod bara ett par meter framför mig~
De som brukade vara flera tusentals mil ifrån mig är nu bara några meter framför
mig~För alla andra i flygplatsen var de bara tre människor bland ännu fler människor...
Men för mig var de så mycket mer...
Jag stod mitt i en folkmassa med hundratals människor både bakom och framför mig~
Ändå så var det bara dem mina ögon kunde se...
Det är konstigt, men det är bara nu jag inser hur mycket jag faktiskt har saknat dem...
Jag har saknat dem sååå mycket...
Om jag bara kunde gå fram till dem och krama dem hårt...
Om jag bara kunde gå fram till dem och berätta hur mycket jag saknat dem...
Om jag bara kunde berättta hur mycket jag ångrar m-
*pling*
Jag hoppade till av ljudet som kom ifrån min jackficka och tog genast ut min telefon~
Sohye✨-" Går allting bra?, Varför tar det så lång tid?"
Mina ögon förstorades när jag läste meddelandet från Sohye~
Hur länge har jag stått här egentligen?
Jag skickade ett snabbt "Det är en lång kö" till Sohye innan jag stoppade in mobilen i min ficka och gick till smoothie baren~
Jag kan inte tro att jag nästan visade mig själv för dem, om Sohye inte hade skickat ett meddelande till mig så vet jag inte vad som kunde hänt~
Jag måste hålla mig borta från dem...
Jag kan inte bara visa mig själv för dem efter att ha lämnat dem förut...
Ji-nae är gift...
Och de verkar ha det bra utan mig...
Det finns ingen anleding att gå tillbaka till dem...
YOU ARE READING
Can I ?
FanfictionKan jag lära mig att älska någon jag alltid hatat?... Kan jag komma över något som lämnat mitt hjärta skadat?... Kan jag ge dig mitt förtroende utan att du en dag låter det krossas?... Kan jag älska dig med hela mitt hjärta utan att behöva låtsas...