~R U happy now?~

631 18 7
                                    

   "But even though we're tired, aren't              we all happy right now?"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

   "But even though we're tired, aren't
             we all happy right now?"

-R U happy now?
_______________________________

"Det är kört... Han hörde allt"... ~

***
Det var två dagar sedan den där incidenten inträffade...

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag är orolig ifall Jungkook faktiskt hörde vad jag sa under mitt samtal med Seoyeon...

Jag ignorerade Jungkook under de senaste två skoldagarna och jag har ingen aning om varför...

Jag kunde helt enkelt inte bara prata med honom med risken att han faktiskt hörde allt jag sa förut...

Jag ville inte att mina känslor skulle bli avslöjade av honom på det sättet...

Namjoon märkte hur jag betedde mig i skolan och frågade mig en del frågor under lunchen idag men jag svarade helt enkelt att jag ville spendera mer tid med Seoyeon...

Jag hade tur att han trodde på mig...

Jag satte mig upp från min säng och gick runt i cirklar i mitt rum~

Jag har inte pratat med Jungkook en enda gång under de här två skoldagarna och det är faktiskt ett mirakel att jag lyckats...

Sånglektionen var idag och det är sjukt hur jag undvek honom där...

Det var nästan för lätt...

Han har inte ringt mig eller skickat ett sms eller så...

Det är nästan för skumt...

Om jag känner Jungkook rätt så är det inte bara jag som bettet mig skumt...

Han också...

Tänk om han också ignorerar mig?...

Men varför?...

Han måste ha hört allt, annars vet jag inte varför han skulle kunna få för sig att ignorera mig...

Knack knack knack...

Knackningarna på dörren fick stopp på mina tankar~

"Kom in!" Skrek jag.

Can I ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang