~ 24/7 Heaven~

636 19 9
                                    

    "All day I only thought about you"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    "All day I only thought about you"

                         -24/7 Heaven
____________________________

Jungkook-"Är min flickvän arg?"

***

Jag gick igenom den bukliga stigen utan någon som helst avsikt att kolla bak...

Det var tyst...Ingen av oss pratade...

Det enda som kunde höras var våra fotssteg och de prasslande löven på träden...

Jag andades sakta ut~

Allt är hans fel... Varför kallade han mig hans fli-... Aaahh!!!...
Jag kan inte ens tänka på det...

Det som hänt de senaste dagarna är mer komplicerat än vad som hänt under hela mitt liv...

Och jag överdriver inte...

Jag skakade mitt huvud och försökte koncentrera mig på kartan i mina händer~

Om jag ska vara ärlig... Har jag ingen aning vart vi är någonstans...Men jag har inte sagt något till Jungkook även om jag var vilse redan från början...

Det har gått en halvtimme och han har bara följt efter mig... Men jag ska inte klaga... Hellre det här än det som skedde efter hans onödiga kommentar för ett tag sedan~

Flashback~

Jungkook-"Är min flickvän arg?"...

Min ögon gick snabbt bort från marken till honom~

"V-vad var det du sa?"

Mitt hjärta bultade fort men min hjärna exploderade med frågor~

Jungkook-" Du hörde"

Jag stog helt stilla och försökte få in det han precis sa... F-flickvän?...

Det var en stel tystnad mellan oss när Jungkook plötsligt började prata igen~

Jungkook-"Jag hörde din och Seoyeons konversation i måndags"

Jag svalde hårt~

Så han hörde verkligen?...

Jag tog ett djupt andetag innan jag började prata~

"Och vad ger dig rätten att kalla mig din flickvän Jungkook?"

Jag kollade på honom med en arg blick~

Jungkook-" Ji-nae vi båda vet vem som började med hela den här ignorera varandra grejen..."

"Jag frågade dig en sak Jungkook"

Han kollade ner på marken~

Jungkook-" Du gillar mig mer än en vän... Det var det du sa till Seoyeon eller hur?"

Can I ?Where stories live. Discover now