Tanışalım mı?

166 14 20
                                    

Merhaba. Ben Begüm. Evet tahmin ettiğiniz gibi Türküm. Üniversite öğrencisiyim. Bugün okulumuz bir gezi planladı ve ben de gitmek mecburiyetindeyim. Her zamanki gibi geç kalmıştım yine. Havaalanına geldiğimde herkes çoktan toplanmış ve Deniz Hoca konuşmasına başlamıştı.
- Evet arkadaşlar. Begüm de geldiğine göre herkes burada değil mi?
- Evet.
- O halde uçağa geçebiliriz.
Okuldakilere karşı asi bir kızdım ama ailem çok tatlı olduğumu söylerler. Uçağa bindiğimizde herkes çantalarını yerleştiriyordu. Ben yanıma 1 çanta almıştım ama diğerleri en az 3 çanta kıyafet almışlardı. Alt tarafı 3 ay kalacaktık o kadar çok değildi. Tek başıma seyahat etmeyi planlarken yanıma bir kız oturdu. Hemen kendini tanıtmaya başladı.
- Merhaba. Ben Afet. Yanında oturabilir miyim?
- Peki otur bakalım.
- Senin ismin ne bu arada?
- Begüm.
- Güzel isim. Tanıştığımda sevindim Begüm.
- İyi ne mutlu sana.
- Şey o zaman iyi yolculuklar.
Sahte gülümsememle cevap verdim. Uçak kalktığında kulağıma kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Hoca açıklama yapıyordu ama umrumda değildi. Ben yine de şarkımı dinliyordum. Annem ve babam 4 yıl önce boşanmışlardı. Zaten babamı pek sevmezdim. Ama ikisini bir arada görmekten de hoşlanmıyor değildim. Tam mutlu bir aile oluyoruz diyordum ki babamın borçları çıktı ortaya. Tamı tamına 750.000 TL borcu vardı. Bu da yetmezmiş gibi annemi aldatmıştı. Annem daha boşanmayacaktı da adi heriften. Ben söyledim gerçekleri. Zamanında bana da birşeyler yapmaya çalışmıştı. Dedim o benim babam benim zarar görmem istemez diye. Ama o bana o iğrençliği yapacak kadar ileri gitti. O zamandan sonra hiçbir erkeğe yakınlaşmadım. Sevgilim de olmadı. Çünkü ben annemle aynı duruma düşmekten korkuyordum. Tabi bu arada da uyuyakalmıştım. Afet denen kız beni uyandırmaya çalışıyordu.
- Begüm , Begüm uyan hadi.
Uyandığımda alnımın terlediğine emindim.
- İyi misin?
- İyiyim. Neden uyandırdın beni?
- Baba baba diye sayıklıyordun ve çok terlemiştin. Kabus mu gördün?
- Aslında evet. Ama bu seni ilgilendiriyor mu?
- Bak Begüm. Ben sana yardımcı olmaya çalışıyorum. Beni sürekli tersleyeceksen gideyim.
- Yardımcı olmanı isteyen kim?
- Tamam birdaha konuşmayacağım seninle.
- İyi olur.
Tekrar kulaklıklarımı takıp şarkı dinliyordum. Ama bu kızla arkadaş olma fikri aklımdan çıkmıyordu." Acaba onu çok mu tersledim?" diye düşünmeden edemedim.
- Afet.
- Ne var?
- Tamam haklısın seni terslememeliydim.
- Bu bir özür mü?
- Evet.
- İyi tamam affettim o zaman.
- Nereye gidiyoruz acaba?
- Hocayı dinlemedin mi?
- Hayır.
- Seoul'a gidiyoruz.
- Seoul? Ya açık açık söylesene nereye gidiyoruz?
- Güney Kore'ye!

EN TATLI 3 AY  ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin