SEVGİLİM GELMİİİŞ♡♡

26 5 2
                                    

B: N-NE?!?!? Ban bak Jimin. Eğer şaka yapıyorsan cidden seni döverim.

J: Hayır sevgilim gerçekten Türkiye'deyim.

B: Bekle oraya yakınım seni almaya geleceğim!!

J: Kaslı sevgilin seni bekliyor.

B: Ayh!

Begüm'ün ağzından

Oturduğumuz kafeden hızla çıktım. Zaten arabam vardı. Kore'ye götüremiyordum çünkü uçakla seyahat ediyordum. Hızla aracıma yöneldim ve anahtarı takıp çevirerek arabayı çalıştırdım. Gaza bastım ve sonunda harekete geçtim. Havaalanına geldiğimde Jimin'i göremiyordum. Telefonumu açıp tam arayacaktım ki iki el gözlerimi kapattı.

B: Jimin?

T: Hayııırrr benim Taehyung!

B: T-Taehyung?!?! Ama senin burada ne işin va-

S: Taehyung!

T: Suga Hyung!!!!

Birbirlerine koştular ve sımsıkı sarıldılar.

Jimin'i aradım ama yoktu.

B: Taehyung Jimin nerde?

T: Kore'deydi en son.

S: Merhaba adım Min Yoongi. Kısaca Suga derler.

B: Begüm ben de.

S: B-Begüm sen misin?!

B: Evet. Ne oldu ki?

S: Gazel'i tanıyor olmalısın.

B: Evet 2 yıl önce başka ülkeye gitti. O zamandan beri görüşmüyoruz.

S: Sevgilim sen de gelsene.

Arabadan önce ayakları göründü. Daha sonra da upuzun saçları. Bu... Bu Gazel!!!

G: B-Begüm?!?!

B: G-Gazel?!?!?

Sımsıkı sarıldık birbirimize. O günden bu güne manken gibi olmuştu. Ama gamzesi hala aynıydı.

B: Çok değişmişsin.

G: Sen de öyle. Bu arada ben Kore'ye taşındım. Yoongi ile tanıştık ve yakında evleneceğiz.

B: Hmm ne güzel. Ben de Jimin'i arıyordum.

G: Bir dakika!!! Jimin'in o dilinden düşürmediği sevgilisi Begüm sen misin?!

B: Dilinden düşürüp düşürmediğini bilmem ama sevgilisi olduğum doğrudur.

G: Aaaa şuan şoktayım.

B: Ben de Kore'ye sırf gezi için gitmiştim ama gezi dışında herşeyi yaptım diyebilirim.

Der demez kahkahayı patlattım. Herkes gülüyordu. Jimin ise arkadan yürüyerek geliyordu. Birbirimizi görmemizle koşmamız bir oldu. Ortada buluşunca yere düşmemizi umursamadan sarılıp öptük birbirimizi. Taehyung videomuzu çekiyordu.

B: TAEHYUNG!!!

Çığlığımla kameramanların doluşması bir oldu. Taehyung arabaya koşmaya başladı.

T: Aahhh hayır amaaa.

Kameramanlar Tae'ye doğru koşmaya başladılar.

T: HAYIIRRR!!! GELMEYİN!!!

Tae'nin eli ayağı birbirine dolanınca yere düştü. Flaşlar patlamaya başlayınca sanki işkence yapılıyormuş gibi bağırıyordu.

B: Ow üzgünüm Taehyung.

Taehyung kameramanlara öyle birşey söyledi ki bir anda başka tarafa doğru koşmaya başladılar. B-Bana doğru ko

B: N-Ne oluyor?

T: İşte Ünlü Park Jimin'in sevgilisi Begüm orada!!!

EN TATLI 3 AY  ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin