Hastande 1.gün *-*

35 7 4
                                    

Telefonu açmıyordu. Çok merak ediyordum nerde olduğunu. Saat gecenin 3 ü olmuş Afet hala yok ortalıkta. Jimin in odasının kapısını çaldım. Kapıyı açtığında saçları dağılmıştı ve üzerinde tatlı lacivert pijamaları vardı.

 Kapıyı açtığında saçları dağılmıştı ve üzerinde tatlı lacivert pijamaları vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

J: Sevgilim ne oldu?
B: Afet yok.
J: Nasıl yok?
B: Gelmedi.
J: Arasaydın.
B: Aradım açmadı.
J: Ahh bekle giyinip geliyorum.
B: Tamam ben de giyineceğim.
Odama gidip siyah yırtık pantolonumu giyip beyaz bol tişörtümü giydim. Siyah hırkamı da alıp hızla odadan çıktım. Jimin de aynı kıyafetleri giymişti. Siyah yırtık pantolon ve beyaz bol tişört.
J: Aynı giyinmişiz.
B: Evet. Neyse hadi gidelim.
J: Tamam.
Önce sevgilisinin evine gittik. Kapıyı açan olmadı. Arabaya tekrar dönerken telefonum çaldı. Afet arıyordu.
B: Alo Afet?
A: Ben sevgilisiyim.
B: Afet nerde?
A: Endişelenmeyin lütfen. Hastanedeyiz şuan.
B: Hangi hastane?
A: ***** hastanesindeyiz.
B: Geliyorum.
Telefonu hızla kapatıp Jimin e döndüm.
B: Afet hastanedeymiş.
J: Hangi hastane?
B: ***** hastanesinde.
J: Tamam gidelim.
Hemen arabaya bindik ve yola koyulduk. Hastaneye geldiğimde karşımda duran masaya doğru ilerledim.
B: Merhaba. Afet Yaman hangi odada?
H: Şuan yoğun bakımda. 2 katta solda ilk oda.
B: Tamam teşekkürler.
Hızla merdivenlere yöneldim. Asansörü bekleyemezdim. Yukarı çıktığımda sevgilisinin saçı başı dağınık kıyafetleri yırtık ve başında da sargı vardı.
B: Afet nerde?
Min Seo: İçerde.
B: Ne yaptın ona?
M: Biz geziyorduk. Karşımıza bir tır çıktı. Direksiyon hakimiyetimi kaybettim. Uçurumdan yuvarlandık. O emniyet kemerini takmamakta ısrar etti. Böyle olacağını bilseydim yapmazdım.
B: Lanet olsun.
Göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Sel gibi akıp gidiyordu. Jimin yanıma gelip koltukladan birine oturttu. Sarıldı. Ağlamam dinmek bilmiyordu. Tek arkadaşımdı Afet.
B: Afet ölürse ben ne yaparım?
J: Afet çok güçlü bir kız. Ona hiç birşey olmayacak.
B: Ah Jimin iyiki varsın.
J: Sen de.
Yine uykum gelmişti. Ağlayınca uyumak gibi bir alışkanlığım vardı. Beni uyandıran Jimin di.
J: Sevgilim?
B: Hı?
J: Afet'i normal odaya aldılar
B: Ne? Hadi hemen görmeye gidelim.
J: Hadi.
Gidiğimde Afet hala uyuyordu.
B: Ah nekadar güzel uyuyor. Afet'im♡
J: Dünyanın en güçlü arkadaşına sahibiz.
B: Evet.
Min Seo da girdi içeri. Afet'in yanına çöküp daha şiddetli ağlamaya başladı.
M: Sevgilim özür dilerim. Çok özür dilerim.
B: Min Seo üzülme. O iyi olacak.
M: Gerçekten mi?
B: Evet.
M: Hadi sevgilim aç gözlerini.
B: Hadi al su iç biraz.
M: Teşekkür ederim.
Elimden buz gibi olan suyu aldı ve içti.
M: Sağol çok iyi geldi.
B: Önemi yok.
J: Hazır burdayken midene baktıralım mı?
B: Olur.
Bu arada da saat 10.00 olmuştu. Doktor yeni gelmişti. İlk giren bizdik.
D: Evet sizi dinliyorum.
J: Aslında anlatılacak pek birşey yok. Midesi fazlasıyla bulanıyor.
D: Hmm demek öyle.
Doktor gerekli tüm işlemleri halledip muayene ettikten sonra beklemeye başladık. Daha sonra Jimin sonuçları öğrenmek için gitti. Ben de Afet'imin yanındaydım.
B: Canım arkadaşım.
Sımsıkı sarıldım ona. Jimin kapıdan girdiğinde mutsuz görünüyordu.
B: Ne oldu?
J: Sonuçlar kötü ...

EN TATLI 3 AY  ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin