Taehyung arabanın sahibi olmalıydı. Onu izlediğimi görünce bana doğru koşmaya başladı. Ben de hızla kaçtım ondan. Mervenlerde yakalayıp bir odaya kapattı beni. Aahh bu kadarı da fazla değil mi ama?! Oda karanlıktı ancak nefes seslerini çok iyi duyuyordum. Yaklaşıyordu. Yere çöktüm ve dizlerimi kendime çektim. İstemeden de olsa ağlıyordum. Taehyung da yere çökmüştü. Kafamı kaldırdı ve yüzüne bakmamı sağladı. Ay ışığı vardı. Yüzünü net olmasa da görüyordum.
T: Hey hey hey! Neden ağlıyorsun?
B: B-Ben...
T: K-Korkuyor musun yoksa?!
B: E-Evet. Ne olur zarar verme bana.
T: Sana zarar vermek değil amacım. Ünlü bir insan olduğum için fotoğrafçılar görmesin diye aldım seni içeri. Sen değil miydin her yerde görüntülenmek istemeyen?
B: D-Doğru.
T: Korkma artık.
Sımsıkı sarıldı. Ama bu sarılma kız kardeşine sarılan abi sarılmasıydı. Ben de ona sarıldım.
B: Teşekkür ederim:)
T: Neden?
B: Hiç abimin yokluğunu hissetmiyorum sayende.
T: Ah ne mutlu bize.
B: Aynen öyle.
T: Bu arada dışarda olanlar...
Hemen ayrıldım ondan.
B: Evet aldatıyorsun onu!
T: Hayır aldatmıyorum. Aldatmam da.
B: O kız kimdi Taehyung?
T: Hey bunu yapma!
B: Söyle.
T: Böyle yapınca insanın sevgilisini aldatası geliyor.
Yine yanaklarım kırmızı alarm veriyordu.
T: Tamam şakaydı.
B: O kız kimdi?
T: Kardeşim.
B: Ah üzgünüm.
T: Önemli değil güzellik. Hadi odana git.
B: Eyvah!!! Jimin odada kaldı.
Taehyung'a iyice yaklaşıp yanağını öptüm. Koşarak odama çıktım. Jimin endişeli görünüyordu.
J: Neredesin sen çok merak ettim seni.
B: Hava almaya çıkmıştım. Özür dilerim.
J: Ah tamam önemi yok.
B: Ben uyusam iyi olacak yoruldum bugün.
J: Tamam beraber uyuyalım.
B: Ah olmaz.
J: Neden?
B: Jimin biz daha evlenmedik şimdi çıkar mısın odamdan yoksa senin odanda yatarım. Zaten Afet gelmiyor.
J: Tamam dolapta pijamalarım var giyebilirsin görüşürüz.
Kapının önüne koydu beni. Ah aman Allah'ım inanamıyorum. Jimin odanın anahtarını kapının altından itti. Eğildim ve kapının altından baktım.
B: Afet'e söyle senin odanda olduğumu.
J: İyi geceler sevgilim:)
Odaya girdiğimde mis gibi çilek kokuyordu. Masada koca bir kasenin içinde çilek vardı. Hemen kaseyi kucağıma alıp yatağa oturdum. Televizyonu da açıp yemeye başladım. Pijamaları almak için kalktığımda dolaptan çilek kokusundan daha yoğun bir karpuz kokusu geliyordu. Açtığımda beyaz tişört ve siyah bir eşofman vardı. Giydim ve belime ip bağladım. Tekrar yatağa döndüm ve televizyonu kapattım. Çilek kasesini de masaya bırakıp uyumaya çalıştım. Çilek ve karpuz kokusunun harika kokusu beni çok etkiliyordu. Sabah uyandığımda Jimin yatakta beni izliyordu. Ufak bir çığlık attım ve kıyafetlerimin üzerimde olup olmadığına baktım. Ahh şükürler olsun.
B: Sen burda ne arıyorsun?!
J: Dün yanıma geldin beraber uyuyalım diye. Unuttun mu?
B: NE?!TEKRAR MERHABA KISA VE SAÇMA BİR BÖLÜM OLDU. YİNE. BUNUN İÇİN ÜZGÜNÜM. YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN SARANGHAE♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN TATLI 3 AY ( TAMAMLANDI )
FanfictionJimin ile en tatlı hayal et hikayesi. Hadi ne duruyorsun OKUSANA! 😊