HEY SENDEN BİR RİCAM VAR!
ŞU AŞAĞIDAKİ MİNİK YILDIZA BASAR MISIN? HA BİR DE HİKAYEM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİ YORUM KISMINDA BELİRT LÜTFEN! ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR :)B: Demek Taehyung.
A: Evet. Neyse haydi hazırlanalım.
B: Hadii.Jimin'in ağzından...
Hızla hazırlanmaya başladım. Begüm benim karpuz ve çilek kokusunu sevdiğimi biliyordu. Demek ki o kadar da ilgisiz değildi. Telefonumun melodisiyle sıçradım. Ekranda kocaman TAETAE yazıyordu.
J: Alo
T: Selam hyung naber?
J: İyi. Senden?
T: İyi ben de. Ne zaman buluşuyoruz.
J: Daha 2 saat var hyung.
T: Ah doğru. Hyung'umun biricik sevgilisiyle tanışmak için sabırsızlanıyorum.
J: Ah merak etme muhakkak tanışacaksınız.
T: Neyse orda görüşürüüüğğzz.
J: Karı mısın ya.
Telefonu kapatır kapatmaz kapım çalmaya başladı. Çalmak değil aslında kırmaya çalışıyorlardı. Begüm elinde fırça ile gelmişti.
J: Ehehehehe.
B: O nasıl gülüş be.
J: Boşver sen benim gülüşümü. Ne bu hal?
Üzerinde siyah abiye vardı. Altında da ayıcıklı pijaması.
J: Sen elbiseyi hep pijamanın üzerine mi giyersin?
B: O kız nerde?
J: Hangi kız?
B: Sesini duydum.Ahh. Bu Tae'den daha ne çekecektim böyle.
J: Taehyung ile konuşuyordum bana o eşsiz sesinin ne kadar güzel olduğunu gösterdi.
B: Hmm demek öyle. O halde hazırlan da bir an önce gidelim.
J: Sen hazır mısın asıl?
B: Sadece saçımı yapacağım.
J: İyi git yap hadi.
B: Hıh.
Kapıya doğru ilerledi ve arkasını döndü. Dil mi çıkardı o?! Ee ne bekliyordum ki koşup sarılacağını mı? Neyse. Hazırlanmaya başlamam gerekiyordu.Begüm'ün ağzından...
Giyinmek için odama gidecektim ki Jimin in odasını dinlemeye karar verdim. Telefonla konuşuyordu.
J: Alo... Tamam hyung... Görüşürüz...
Hemen çekildim kapıdan ve koşar adımlarla odama gittim.
B: Afeet.
A: Efendiim.
B: Jimin Hyung diye biriyle konuşuyor.
A: H-Hyung mu?
B: Evet. Acaba kim?
A: Bilmem ki.
B: Neyse hadi hazırlanalım az kaldı.
A: Tamam.~~~~~
20.00
~~~~~B: AFEET!!
A: Ne oldu?
B: Saat 20.00 olmuş hadi çıkalım!
A: Dur bekle ayakkabılarımı giyip geliyorum.
B: Hadi acele et.
A: Tamam.
Beyaz elbisem ve ayakkabılarımla çok şık görünüyordum. Elbisemin detayları çok göze çarpıyordu. Eminim Jimin de beni böyle görünce çok şaşıracaktır.Çıktığımda Jimin kapının önünde arkası dönük bekliyordu. Tam azarlayacaktı ki beni görünce donup kaldı.
J: B-Bu...
B: Ne?
J: Çok güzel...
B: Neyse sevgilim. Beni kiminle tanıştıracaksın?
J: Kardeşimle. Bugün özel bir gün.
B: Nasıl?
J: Gittiğimizde anlayacaksın. Ama önce Taehyung u almalıyız.
Arabaya bindiğimizde Afet sevgilisiyle gideceğini söyleyip yanımızdan ayrıldı. Biz ise Taehyung un evine gittik. Evi ev değil saray yavrusu mübarek. Arabaya bak uuuu. Kapı açıldı ve yavaş yavaş Tae ve kolundaki kız inmeye başladı. Kızın vücudu ve yüzü çok güzeldi. Hem zayıf hem de sarışın. Tae'nin saçları da açık kahve rengindeydi.
B: Vaaoovv.
J: Hey!
B: Ne?
J: Bakma oraya.
B: Nedenmiş o?
J: Kıskanırım.
B: Aahh tamam o halde elini ver.
J: O niye?
B: Kıskanıyorsun ya. Böyle daha az kıskanırsın çünkü bakmak istiyorum.
Elini tuttum ve tekrar dönüp gelmelerini izlemeye devam ettim. Sonunda gelmişlerdi. Arabaya oturduklarında Tae elini öne doğru uzattı ve konuşmaya başladı.
T: Selam. Ben Taehyung.
B: Selam. Ben Begüm.
T: Şimdi nereye gidiyoruz?
J: ******* Otel.
B: Hani yemek yiyecektik. Otelde ne işimiz var?
T: Doğ-
J: Öhhhööö öhhhööö.
T: Oh pardon.
Kadın arkadan elini uzattı ve kendini tanıtmaya başladı.
M: Merhaba. Adım Mi Cha. Ünlü bir dansçıyım.
B: Hani şu ***** dergisindeki kapakta olan Mi Cha.
M: Evet.
Tatlı bir gülümsemeyle elini sıktım. Otele geldiğimizde içerden rengarenk ışıklar geliyordu. Jimin öksürünce ona döndüm.
B: İyi misin?
J: İyiyim.
İçeri girerken Jimin elini belime koydu ve beni iyice kendine yaklaştırdı. Burda resmen parti yapılıyordu. Sahneye doğru yürüdüğümde bir anda ışıklar söndü ve projeksiyon çalışmaya başladı. Ekranda Jimin ve benim fotoğraflarım vardı. Çok duygulanmıştım. 14 Mayıs yazısı çıktı. Sonra bir video çıktı. Benim Jimin'i terslediğim gün.
Videoda kameraya dönüp konuşuyordu.
J: Merhaba sevgilim. Bu videoyu doğum gününe yetiştirmeye çalıştım. Umarım başarmışımdır. Bak sen beni hala tersliyorsun ama ben bugünden biliyorum sevgili olacağımızı. Beni terslerken bile çok güzelsin. Seni seviyorum.
Dedi ve kamerayı öptü. 28 Mayıs yazısı çıktı.
J: Merhaba sevgilim. Bak ne kadar kötü durumdayım. Neden mi? Çünkü sen şuan hastasın ve ben başında bekliyorum. Elimden birşey gelmiyor sevgilim affet beni.
Dedi ekran simsiyah oldu ve bir hıçkırık sesi geldi. Ağlıyordu. Şimdi ise 13 Haziran yazısı çıktı.
J: Tekrar merhaba sevgilim. Bugün annemin ölümünün 2. Yılı. O 2 yıl önce öldü belki evet ama. Hala dün gibi hatırlıyorum. Sana sarılmayı bana destek olmanı çok istiyorum sevgilim. Seni seviyorum ne olur sen de annem gibi beni bırakıp gitme.
Ardından 30 Haziran yazısı çıktı.
J: Bugün çok mutluyum sevgilim. Çünkü artık sana açıldım ve çıkma teklifi ettim. Sen de kabul ettin. Artık sevgiliyiz. Gerçekten sevgiliyiz. Yakında evleneceğiz ve mutlu bir aile olacağız sevgilim. Seni çok seviyorum.♡
Son olarak 25 Temmuz yazısı çıktı.
J: Sevgilim yarın doğum günün. Çok mutluyum çünkü videoları yetiştirdim. Seni çok seviyorum iyiki doğdun iyiki varsın. İlk sarıldığımız gün gece uyurken kokunla uyudum. Hiç öpmedim seni. İlk öptüğüm gün bugün olsun.
Bu sözünden sonra herkes " ÖP ÖP ÖP" diyordu. Jimin ile sahneye çıktık. Gözlerimin içine baktı. Yaklaştı... Yaklaştı... Yaklaştı... Ve dudaklarımız buluştu. Kısa bir öpücükten sonra alkış sesleri koptu. Taehyung Mi Cha ile sahneye çıktı. Ve mikrofonu alıp iyiki doğdun şarkısını söylemeye başladı. Tüm salon da ona eşlik ediyordu. " İYİKİ DOOĞDUUUN BEEEGÜÜM. İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN BEGÜÜÜM!" Tekrar alkış sesleri. Mikrofonu alıp konuşmaya başladım.
B: Herkese çok teşekkür ederim. Hayatımdaki en güzel doğum günüydü. Sıkıcı sıkıcı saatlerce konuşmayacağım. Şimdi eğlenmeye hazır mıyıııız?!
Tekrar alkış sesleri ve şarkı.
B: Teşekkür ederim sevgilim.
Boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım. O da ellerini belime koydu. 2 kişi kocaman çikolatalı pasta ile geldi. Pastanın üzerinde " İyiki Doğdun Begüşüm " yazıyordu. Kocaman bir bıçak getirdiler. Elime aldım ve Jimin ile beraber kestik. Yaklaşık 15-20 dakika dans ettikten sonra pastalar geldi ve yemeye başladık. Çok güzeldi. İçecek almak için kalktım. İçecekleri tek başıma taşıyamayacağımı düşündüm ve Jimin i çağırmaya gittim.
B: Sevgilim içecekleri almama yardım eder misin?
J: Tabi sevgilim. Sen otur ben getiririm.
B: Tamam.
Jimin gittiğinde 2 el gözlerimi kapattı." Bil Bakalım Ben Kimim?" dedi. Ses tanıdık geliyordu ama müzik sesinden anlamıyordum. Ellerini çektiğinde arkamı döndüm.
B: A-Anne?!Tekrar söyleyeyim dedim. Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayıın.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN TATLI 3 AY ( TAMAMLANDI )
FanfictionJimin ile en tatlı hayal et hikayesi. Hadi ne duruyorsun OKUSANA! 😊