Mesajı gördüğü an kafasını kaldırıp bana "Ciddi misin?" bakışı atıyordu. İçten gülümsememle cevap verince inandı ve ayağa kalktı. Yanıma gelirken gözlerim üzerindeydi. Anlamaz bakışlarım hala üzerindeyken elini uzattı.
B: Ne?
J: Sevgilimi daha güzel bir yere götürmek istiyorum.
B: Vaaoov etkileyici.
Elini tutup kalktım. Arabaya doğru gidiyorduk ki elimi tuttu. Bende karşılık verdim. Herkes bize bakıyordu. Arabaya bindiğimizde gözlerimi kırmızı bir şalla kapattı.
B: Neden kapattın?
J: Gideceğimiz yer süpriz.
B: Hmm demek öyle.
J: Tabii.
Yaklaşık 20 dakika yol gittikten sonra durduk.
J: Sevgilim geldik.
B: Nereye geldik?
J: Açıyorum gözlerini.
B: Aç.
J: Açıyoruuum... Veee
B: Aç artık.
Şalı gözlerimin üzerinden çekmişti. Karşımda türk restoranı duruyordu. Hem de o gün dayak yemeden önce gittiğim.
B: S-Sen nerden biliyorsun burayı?
J: O gün seni takip ediyordum. Birşey olacağını hissetmiştim. İlk kez gülümsediğini burada görmüştüm.
B: Hadi yemek yiyelim. Kurt gibi açım.
J: Hadi.
İçeri girdiğimizde yine o güzel koku etrafı sarmalıyordu.
B: Oohh kokuya bak.
J: Gerçekten çok güzel kokuyor.
Siparişlerimizi verip beklemeye başladık. Jimin bana bakıyordu. Ona döndüğümde yine birbirimizin gözlerinde kayboluyorduk.
J: Seni seviyorum.
B: Aaa yemeklerimiz geliyor.
J: Konuyu neden değiştirdin ki?
B: Ne hangi konu? Ben birşey hatırlamıyorum ki.
J: ahahah
Yemeğimi tadını çıkara çıkara yedim. Jimin in eli masanın üzerinde duruyordu. Elimi elinin üzerine koydum. Şaşırmıştı ama sonrasında o da ellerimi tuttu. Avuçlarımı öptü va yanağına yasladı.
B: Sevgili olacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi.
J: Neden?
B: Yani ben aşk ne bilmiyorum.
J: Ben sana anlatayım mı?
B: Midende kelebekler uçuşur demeyeceksen anlat.
J: Aslında onu söyleyecektim. Ama işte aşk bu.
B: Sen hiç aşık oldun mu?
J: Sana oldum işte.
B: Hayır başka birine.
J: Sen benim ilk ve son aşkımsın Begüm. Annem başka ülkenin kızlarıyla evlenmemi hiç istemez ama seni görünce eminim önyargısı azalacak.
B: Ah bilemiyorum.
J: Hadi yemeğini yediysen kalkalım.
B: Tamam.
Hesabı ödeyip çıktık. Midem aşırı bulanıyordu. Yanlışlıkla ağzımdan bir inleme çıktı. Duymasın diye dua ediyordum.
J: İyi misin sevgilim?
B: İyiyim.
J: Miden mi bulanıyor?
B: Ahh aslında evet. Kıyamet kopuyor içerde.
J: Hastaneye gidelim mi?
B: Yok hayır gerek yok. Otele gidip dinlenmek istiyorum.
J: Tamam.
Otele geldiğimizde odama çıkmadan önce Jimin i yanaklarından öpüp teşekkür ettim. Odaya geldiğimde bulantım iyice artmıştı. Yatağa yatıp uyumaya çalıştım. Sonunda başarmıştım da. Uyandığımda gece saat 03.26 olmuştu. Afet yatakta yoktu. Hemen telefonumu çıkarıp aradım. Çaldı... Çaldı... Çaldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN TATLI 3 AY ( TAMAMLANDI )
FanfictionJimin ile en tatlı hayal et hikayesi. Hadi ne duruyorsun OKUSANA! 😊