Merhaba tekrar. Düşüncelerinizi yorum kısmında belirtmeyi ve oy vermeyi unutmayın!♡
Annem arkamda bana bakıyordu.
B: Annem...
D: Kızım...
B: Çok özledim seni. Biz de 1 hafta sonra dönecektik.Annemin adı Deniz bu arada.
D: Ben geleyim dedim. Zaten iş gereği buradayım.
B: Beni görmek için değil yani.
D: Hayır asıl seni görmek için Kore'yi seçtim.
B: Hmm o zaman gel bizim otelde kal.
D: Yok babanla yarın döneceğiz.
B: Durun beraber dönelim işte.
D: Orda işlerimiz var.
B: Tamam anne.
D: Şuan gitmem lazım.
B: Nereye?
D: Dedim ya iş için geldim. Tesadüfen gördüm burada doğum günün olduğunu.
Arkadan Jimin elinde içeceklerle geldi.
J: Sevgil-
B: Merhaba sevgilim. Hadi burda işimiz kalmadı. Dans etmeye ne dersin.
J: Tamm sevgilim.
Hızla ayrıldık. Ve sahneye çıktık.
B: Gençler bu hem veda hem ilk öpücük hem de doğum günü partisiydi. Ama size çok güzel bir haberim var. 1 ay daha Kore'de kalacağım!!!!
Alkış sesleri koptu. Jimin de şaşırmıştı. Bana döndü ve sımsıkı sarıldı.
J: Gerçek mi bu?
B: Evet sevgilim gerçek!
J: O zaman DANS?!
B: Eevveett.
Saatlerce dans ettik. İçtik eğlendik. Jimin alkol aldığı için araç kullanamıyordu. Hemen taksi çağırdık ve otelin yolunu tuttuk. Otele geldiğimizde Jimin sürekli sendeliyordu. Kolunu omzuma atarak yürütmeye çalıştım. Hiçbir çalışan yardım etmiyordu.
B: Heey yardım edin!
En sonunda bir çalışan geldi. O da Jimin'in kolunu tutu ve odaya kadar yardım etti.
Çalışan: Sevgiliniz mi?
B: Sanane.
Çalışan: Hadi ama olmuyor böyle.
B: Gidecek misin götüreyim mi?
Çalışan: Tamam be! Erkek Fatma.
B: Ben mi?! Seni pataklayınca bakalım aynısını söyleyebilecek misin?!
Jimin'i yatağa atıp koşmaya başladım. Topuklu ayakkabılarımı adama attım. Adam ayakkabıma basıp düştü. Gittim ve ayakkabımla vurmaya başladım. Çalışanın sevgilisi geldi. Hemen çalışanı ayağa kaldırdı. Ve üstüme yürümeye başladı.
Sevgilisi: Seni yelloz. Ne yapıyorsun sevgilime?! Seni yolarım duydun mu beni?!
B: Sağır değilim.
Sevgilisi adama döndü.
Sevgilisi: Aşkım kıyamam ne oldu sana?
B: Şu p*ç sevgiline sahip çık. Yukarıda neler neler söyledi bana haberin yok tabi.
Sevgilisi: N-Nasıl ya?
B: Baya yalakalık yapıyor. Sen yokken de gelen bekar bayanları odasına kadar götürüyor. Hatta eşyalarını toplamaya bile yardım ediyor.
Sevgilisi: Hay Allah belanı versin. Sen kimsin de beni aldatıyorsun?! Nefret ediyorum senden. Birdaha arama beni şerefsiz herif.
Sevgilisi adamın bacağına tekme atıp gitti.
Çalışan: Aaağğğhhh neden yaptın bunu?!
B: Kime yalakalık yapacağını iyi seç diye.
Çalışan: Salak sen sanki sevgiline çok düşkünsün.
B: Sanane lan sanane. İstediğimi yaparım SA NA NE!
Çalışan: Eee bebeğim artık sevgilim olmadığına göre sana daha yakın olabilirim.
B: Git ya uzak dur benden! İMDAAAAT!!!!!
Çalışan eliyle ağzımı kapattı. Beni bir odaya götürdü. Tam kapıyı kapatacakken bir ayak gördüm. Kapı hızla açıldı ve adamın suratına çarptı. Jimin gelmişti....Biraz saçma bir bölüm oldu ama olsun :) Yeni bölüm yarın gelecek. Sizi seviyoruum♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN TATLI 3 AY ( TAMAMLANDI )
FanfictionJimin ile en tatlı hayal et hikayesi. Hadi ne duruyorsun OKUSANA! 😊