Güney Kore'ye vardığımızda güneş yavaş yavaş kendini gösteriyordu.Uçaktaki herkes uyuyakalmıştı,Afet bile. Onu uyandırıp sohbet etmek istemiştim fakat sonrasında vazgeçmiştim. Kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Genelde rap dinliyordum.Bu tarz şarkılar beni alıp başka alemlere götürüyordu. Sonunda inme vaktimiz gelmişti. Anons sesiyle herkes bir bir uyanmaya başlamıştı. Aralarda"Ne oldu geldik mi?""5 dakika daha lütfen." Diyenler vardı. Cidden 19 yaşına gelip de hala bu kadar salak olmayı nasıl başarıyorlardı anlayabilmiş değilim. Sonunda Afet de uyanmıştı.
- Aa sen uyumadın mı?
- Hayır. Hadi inelim artık.
- Arkadaşlar. Kimse birbirinden ayrılmasın. Otele geçiyoruz.
Uçaktan yavaş yavaş iniyorduk ki Afet yere yığıldı. Hemen kolunu tutup boynuma sardım ve yerden kaldırdım.
- Afet iyi misin?
- Uykum var.
- Otele gidelim orada uyursun.
- Ama kendime engel olamıyorum.
Hemen otobüse bindik ve Afet'i de bindirip dizlerime yatırdım. Bu kızın uykusu ne kadar da ağırdı böyle?! Sonunda otele gelmiştik. Afet hala uyuyordu ve hala onu ben taşıyordum. Otobüsten inip resepsiyona yöneldim. Anahtarı alıp Afet'i yukarı taşıdım. Asansör arızalı olduğu için merdivenlerden çıkmak zorundaydım ki bu da işimi zorlaştırıyordu. Sonunda odaya gelebilmiştik. Afet'i yatağa yatırıp üzerini örttüm ve kendime sıcak bir duş ödülü verdim. Duştan çıktığımda Afet hala uyuyordu. Ben de yatağıma yattım. Saat 05.23 olmuştu. Tam uykuya dalacaktım ki telefonuma mesaj geldi. Dirseklerimin üzerine yükümü vererek yarı oturur pozisyona geldim ve mesaja baktım. Kayıtlı olmayan bir numaradan gelmişti. Mesajda"Merhaba. Ben yeni rehberinizim. Sabah saat 10.00 da resepsiyonunda önünde bekliyor olacağım." Yazıyordu. Cevap vermeden yatıp uyudum. Afet telefonla konuşuyordu.
- Tamam.
- ...
- Evet biz de 15-20 dakikaya orada oluruz.
- ...
- Hoşçakalın.
Konuşması bitince araya girdim.
- Kimle konuşuyorsun sabah sabah?
- Rehberimle hayatım.
- Hayatım?
- Ee artık kankayız.
- Ne ara olduk?
- Şşştt sus bakayım. Hadi kalk hazırlan saat 8 oldu.
- Ben uyumak istiyorum.
- Begüm hadi kahvaltı ne olacak??
- Ooofff oooffff
- Hadi hadi.
Üzerimden ince pikeyi attım ve kalktım. Afet banyoda makyaj yapıyordu. Ben de kıyafet seçiyordum. Sonunda kararımı vermiştim. Beyaz tişört giydim. Üzerine de siyah hırkamı giydim. Altına siyah yırtık pantalon giydim. Saçlarımı açmaya karar verdim. Ayakkabı olarak da beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Son olarak gözlerime rimel sürüp parfüm sıktım. Artık tamamıyla hazırdım. Kahvaltı için aşağı indik. Siparişlerimizi verdikten sonra Afet telefonuyla oynamaya başladı. Ben de şarkı dinliyordum. Başımda biri dikiliyordu. Kim diye göz ucuyla baktım. Tanımıyordum.
- Merhaba Begüm Hanım.
- Tanışıyor muyuz?
- Ben yeni rehberiniz Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN TATLI 3 AY ( TAMAMLANDI )
FanfictionJimin ile en tatlı hayal et hikayesi. Hadi ne duruyorsun OKUSANA! 😊