♤1♤

3K 248 14
                                    

- Miért őt fogadtad örökbe?- kérdeztem másnap reggel anyától, mikor még Taehyung aludt.

- Ha nem teszem akkor börtönbe zárják.

- Mit érdekel az téged? Ez egy seggfej.- puffogtam.

- Vegyél vissza! Hidd el jó fej ő csak...- húzta a száját.

- Csak?- emeltem fel a szemöldököm.

- Ismerd meg és aztán döntsd ezt el.- sóhajtott.

- Rendben.- álltam fel, majd elindultam Taehyung szobája felé.

Azzal a lendülettel vágtam be az ajtót amilyennel csak lehet. Azonban nem szenbesültem azzal a dologgal, hogy nem látom magam előtt a fiút. Hirtelen valaki befogta a számat és neki nyomott a falnak. Szorosan zártam össze a szememet, ugyanis nem is kicsit ijedtem meg. Lassan elvette számtól a kezét, majd oda hajolt a fülemhez.

- Nyisd ki a szemed.- hangja olyan mély volt, hogy el se tudná senki képzelni, mégis valami nagyon szexi volt benne.

Óvatosan ki nyitottam és Taehyungal találtam magam szemben. Szemeim kikerekedtek a közelségétől. 1 valamit kifelejtettem a bemutatkozásnál. Meleg vagyok. És Taehyung testileg pontosan az ideálom. Remélem senkinek se kell részleteznem, hogy milyen adottságai vannak...

- Nem foglak bántani.- nézett a szemembe.- De szeretném, ha normálisan viselkednél velem, ugyanis nem tűröm, ha sértegetnek.

Mellkasa már súrolta az enyémet, lehellete pedig égette ajkaimat, olyan közel volt hozzám. Egy erőteljes pír szökött fel az arcomra.

- Csak nem meleg vagy?- kuncogott őrjítően szexi hangon.- Ez aranyos. Na menj még mielőtt csinálnék valami rosszat.- harapott bele fülembe, mire azonnal libabőrös lett az egész testem, majd eltávolodott tőlem, utat hagyva, hogy kimenjek a szobájából.

Nagyot nyelve nyitottam ki az ajtót és kiléptem rajta. Az ajtó azonnal csapódott, jelezvén, hogy be van csukva. A torkomban dobogott a szívem. Nem Jungkook! Ezt nem szabad! Meg se forduljon a fejedben, hogy tetszik neked ez a paraszt!

Este

Egy jó kiadós zuhany után, bementem a szobámba és levágtam magamat az ágyra. Egy jóleső sóhaj hagyta el a számat, hiszen végre aludhatok egy ilyen hosszú nap után. Pár perc múlva hangokat hallottam a mellettem lévő szobában, ahol Taehyung alszik. Vajon mi van most ott? Áhh mindegy! Nem az én dolgom! Azt csinál amit csak akar a szobájában! Én aztán nem fogok bele szólni! Úgy döntöttem, hogy inkább alszok és kiheverem ezt a mai napot.

Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*Where stories live. Discover now