~6~

2.1K 199 22
                                    

Lassú léptekkel haladtam Yoongi sírja felé. Nem akarok itt lenni. Nem akarok oda menni. Nem akarom, hogy feljöjjön az összes vele kapcsolatos érzés! Egyszerűen... fáj. Rettenetesen.

- Annyira szerettem...- mondtam már magamnak mimtsem a mellettem lévő Taehyungnak.

Igen. Ő is akart jönni a fene se tudja, hogy miért. A kezemben lévő virágot úgy szorítgattam mintha az életem múlna ezen az egy virágon. Nem akartam sírni. Nem akarok még gyengébb lenni még ennél is!

- Ki volt ez a Yoongi?- kérdezte pár perc elteltével.

- Az a srác aki elvette a szűzességem és...- álltam meg.

- És?

- A bátyám volt.- csuklott el a hangom.

Mindeközben oda értünk a temetőbe. Könnyeimmel köszködve kerestem Yoongi sírját. Nem kellett sok idő, azonnal megtaláltam.

Min Yoongi 1993 - 2016

Arcomon végigfutott egy könnycsepp, majd még egy és így tovább. Legugoltam, majd letettem a virágot a sírra. Arcomon egy halvány mosoly jelent meg.

- Nagyon szeretted?- gugolt le mellém.

- Mindennél jobban.- szipogtam.

- Kook én... A múltkor egy pöcs voltam! Ne haragudj...- fogta meg a kezem.

- Megértem. Végülis ki gondolná rólam, hogy ilyen gyenge szar vagyok.- hajtottam le a fejem.- Elköszönhetek tőle?- simítottam Yoongi nevére.

- A bejáratnál foglak várni.- állt fel, majd hallottam, hogy távolodik.

- Tudom, hogy nem hallod amit mondok. Tudom, hogy te nem érzel már semmit. Tudom...- csuklott el a hangom- Tudom, hogy nem vagy már itt. Ne haragudj rám, ha nem olyan vagyok amilyennek ismertél, hogy nem vagyok olyan tökéletes, mint amit érdemeltél volna. Mindennél jobban szeretném visszatekerni az időt! Szeretlek Suga! Örökké szeretni foglak!- álltam fel, majd letöröltem arcomról a könnycseppeket és visszaindultam Tae-hez.

- Jól vagy?- nyomta el a cigijét.

Nem is tudtam, hogy cigizik. Lehajtott fejjel hümmögtem egy "igen"-t és elindultam hazafele. Nem volt kedvem senkivel se beszélni ma már. Csak haza akarok érni és aludni. Aludni amíg csak tudok!

- Jungkook...- kezdett bele Tae.

- Hm?

- Tudod én nem vagyok eg romantikus alkat. Nem is ismersz és azt akarom, hogy ez így is maradjon! Anyukád megmentett engem. Nem szeretnék a fiának fájdalmat okozni és...- nem hagytam, hogy befejezze.

Megcsókoltam. Nem érdekelt, hogy mennyi ember van az utcán. Érezni akarom őt. Érezni akarom, hogy azt érzi amit én. Szeretni akarom! Kezeit derekam köré tekerte, én pedig nyaka körét. Nem vad volt, inkább szenvedélyes. Nekem kell Tae.

Bármi áron, de megszerzem!

Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*Where stories live. Discover now