A képeket Kwan03 - nak köszönhetem 🤙🏻❤️☝🏻
Már egy hete, hogy együtt vagyok Tae-vel. Kedves lett és feltünően nagyon vigyáz rám. Nem túloznék ha azt mondanám, hogy még a széltől is véd. Hova lett az a bunkó, paraszt, köcsög, semmi és senki nem érdekel Taehyung?
- Cia...— ölelt meg hátulról.
- Szia!— dőltem mellkasának, ugyanis a konyhában ültem.
- Arra gondoltam, hogy talán elmehetnénk valahova.— ült mellém.
- Hova?— érdeklődtem.
- Na látod itt a baj! Fogalmam sincs!— kuncogott.
- Nincs sok kedvem.— húztam a számat.
- Akkor nem.— vont vállat közönbösen, majd felment gondolom a szobájába.
Fasza. Szóval most besurcizott. Komolyan mondom, hogy rosszabb mint egy kisgyerek! Bármin képes besértődni. Lehet azért ilyen mert keveset volt régen emberekkel, vagy esetleg valami más miatt? Nem Jungkook! Ne gondold túl! Egyszerűen csak veled akart lenni, te meg elbasztad! Igen. Pontosan! Egy fasz vagyok...
- Nem mész utána?— intett a lépcső fele Jin.
- Anya hol van?— tértem ki.
- Cseles...— bólintott.- Üzleti út.— válaszolt.
Tehát megint egy szó nélkül itthagyta a lakást. Csodálatos. Már meg se lepődök. Mióta Yoongi meghalt azóta ilyen. Velem nem nagyon törődik már. Lehet azért mert én nem olyan vagyok mint Yoongi, de akkor se tudok olyan lenni.
- Szerintem én ma elmegyek bulizni!— vetettem fel az ötletet.
- Hova?— nézett szúrós szemekkel.
- Nyugi! Chimmel semmi bajom nem lesz.— kacsintottam, majd fogtam a telefonomat és rá írtam Jiminre.
Kookie🤦🏻♀️❤️: Este elmegyünk valahova?
Chim🤦🏻♀️❤️: Persze😁😁
Kookie🤦🏻♀️❤️: Akkor találd ki hova és 21-kor várlak ☺️
Chim🤦🏻♀️❤️: Oké :3
Nah ez is le van tudva. Kell egy kis szórakozás mert én meghalok ebben a lakásban este, ha nem megyek el. Felálltam a székből és felmentem Taehyunghoz. Bekopogtam. Semmi. Nem érdekelt benyitottam. Ott állt az ablaknál, kezében a cigubel és nézett ki.
- Nem akarsz leszokni róla?— kérdeztem az ajtó támlájának dőlve.
- Nem.— rázta meg a fejét, de még mindig nem nézett rám.
Becsuktam magam mögött az ajtót, majd oda mentem és hátulról megöleltem. Kicsit megfeszültek az izmai. Gondolom nem erre a dologra számított mikor bejöttem a szobába. Eltelt egy kis idő, de kezét az enyémre helyezte. Elmosolyodtam, ugyanis ez azt jelenti, hogy már nem haragszik. Arcomat nyakába temettem és élveztem a nyugalmat. Az illata szinte olyan volt nekem mint a drog. Olyan jó volt, hogy soha többet nem akartam elszakadni Taehyungtól.
- Szeretsz Kook?— fújta ki az utolsó füstöt.
Szemeim kikerekedtek és nem tudtam mit is válaszolhatnék. Még sose kérdezték meg tőlem. Ki akarom mondani, hogy igen, de valami megakadályoz benne. Ha viszont nem mondom ki akkor lehet, hogy lőttek a Tae-vel való kapcsolatomnak.
- Nos?— kérdezte újból.- Szeretsz Jungkook?— fordult velem egyenesen szembe, majd a szemembe nézett.
- Én...— próbáltam találni a szavakat.
Láttam a szemeiben a szomorúságot. Tudta, hogy nem tudom kimondani. Szomorúan elengedte a kezem, majd elindult ki a szobából.
- Most hova mész?— futottam utána.
Nem válaszolt. Már csak annyit vettem észre, hogy csapódik a bejárati ajtó. Kétségbe esetten ültem le a kanapéra. Ha ki mondtam volna akkor nem haragudott volna meg...
Mekkora barom vagyok...
YOU ARE READING
Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*
FanfictionJeon Jungkook egy 16 éves gimis srác. Mindig is szeretett volna magának egy testvért. Egyik nap beállít az anyukája Kim Taehyung-al, azzal az állítással, hogy meg kellett mentenie őt, hiszen börtönbe került volna. Jungkook nem érti, hogy miről is va...