Nem tudom meddig aludhattam ebben a pózban, de arra ébredtem, hogy rettentő éhes vagyok. Nem akarok innen ki menni. Még ha belehalok akkor se. Nem szeretnék azzal a fasszopóval találkozni semmi képp! Ránéztem a telefonomra és már este 8 volt úgyhogy anya már tuti haza ért. Hirtelen meghallottam egy hangos csapódást a másik szobában, utána pedig egy üvöltést amit kizárólagos alapon Taehyung adott ki. Már indultam volna megnézni, hogy mi van ott, mikor meghallottam anyukámat sietni a szoba felé, ezért inkább rá hagytam. Amúgy is. Nem érdekel többet Taehyung. Szó szerint leszarom már, hogy mi van vele. Inkább fogtam magam és ráírtam Jiminre.
Kuksi😂❤: Szia.
Chiminnie❤😏: Sziaaa. Mizu? 😊
Kuksi😂❤: Gyere át...
Chiminnie❤😏: Kook este 8 van!!!
Kuksi😂❤: Leszarom...
Chimimnie❤😏: Baj van Kookie?
Kuksi😂❤: Gyere ide... kérlek...
Chiminnie❤😏: Futok!! 10 perc és ott vagyok!!
*10 perc múlva*
Ahogy mondta 10 perc múlva már itt is volt. Úgy rontott be a szobámba, mint egy jó bérgyilkos mikor meg akar téged ölni.
- Kook...- fogott a mellkasára, majd kifújt egy hatalmas adag levegőt.- Mi a fasz van veled, hogy este nyolckor ide hívsz?- csukta be maga után az ajtót, majd leült velem szembe.
- Az a buzi a másik szobában...- folyt le egy könnycsepp, de gyorsan letöröltem.- Tegnap leszopott és még meg is csókolt...- csuklott el a hangom.- Ma meg el mondtam neki, hogy szerelmes vagyok belé a fasz tudja miért amúgy, és azt mondta rá h ennyitől senki se lesz szerelmes.
- Megverjem?- kérdezte full komoly hangnemben.
- Nem kell.- nevettem el magam.- Egy ölelés is megteszi.- mosolyogtam.
- Gyere ide Nyuszi.- ölelt át a karjaival.
Arcomat vállába temettem. Nem bírtam. Muszáj volt sírnom. Jimin a hajamat és a hátamat símogotta nyugtatás képpen.
- Ssssss Nyuszi.- puszilt a hajamba.- Itt aludjak?- kérdezte, mire én némán bólintottam.- Rendben Nyuszi.-engedt el, majd letörölte a könnyeimet.- Akkor én most elmegyek fürdeni aztán nézünk egy jó vígjátékot. Oké?- borzolta össze a hajam.
- Oké te barom.- csaptam meg a vállát.
- Barom az eszed.- nevetett.- Na adj egy boxert meg egy pólót és egy törölközőt.
Teljesítettem amit kért és mivel ő már teljesen otthonosan mozgott itt, így nem kellett neki megmutatnom, hogy mi hol van vagy hol kell keresnie. Becsukta maga után az ajtót én pedig lefeküdtem az ágyra. Újra nyitódott az ajtó és azt hittem, hogy Jimin az de nem. Amint megláttam, hogy ki azonnal felpattantam és olyan messze mentem amennyire csak tudok.
- Milyen aranyosak vagytok.- dőlt az ajtónak, miután becsukta.- Csak nem a pasid?- nézett amolyan "megölöm, ha igen!" fejjel.
- N..ne..nem.- nyeltem egy nagyot.
- Szerencséje.- jött közelebb, majd már olyan közel volt, hogy neki nxomott a falnak.- Csak az enyém vagy.- suttogta ajkaimra.
- Menj ki amíg szépen mondom!- néztem lábamat, ugyanis nem mertem felnézni.
Egy valami viszont elég nagy feltünést keltett. A jobb keze. Be van fáslizba. Talán az a csapódás... Azt ő csinálta saját magával? De mibe ütött bele?
- Csak egy csókot...- puszilta meg ajkaimat, majd rájuk tapadt.
Újra sírhatnékom lett. Hova tünt az a Jungkook aki bármi volt akkor is erős volt és sose sírt? Mi lett azzal a személlyel? Miért párolgott el egy ilyen senki miatt aki már az első perctől kezdve beloota magát a szívébe, hiába egy ilyen paraszt?
- Jó filmezést.- vált el, majd kisietett a szobából engem teljes sokkban hagyva.
Szedd össze magad Kook! Nem egy kislány vagy akivel azt csinál amit akar és akkor amit csak akar! Igenis erős vagy és nem fogod engedni ennek a fasznak, hogy tönkre tegyen téged lelkileg! Viszont ki akarom deríteni miért is van itt és, hogy miért is ment volna börtönbe, ha anyám nem fizeti ki neki az óvadékot.
Valamit ki kell talánom!
YOU ARE READING
Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*
FanfictionJeon Jungkook egy 16 éves gimis srác. Mindig is szeretett volna magának egy testvért. Egyik nap beállít az anyukája Kim Taehyung-al, azzal az állítással, hogy meg kellett mentenie őt, hiszen börtönbe került volna. Jungkook nem érti, hogy miről is va...