♤2♤

2.7K 236 8
                                    

Másnap reggel kómásan ébredtem. Körbe néztem és sokkolva vettem észre, hogy ez nem az én szobám. Azonnal oldalra pillantottam, majd szembe találtam magam Taehyungal aki még szuszogott. Nyelnem kellett egy hatalmasat, ugyanis fogalmam sincs, hogy hogyan kerültem ide. Már szálltam volna ki az ágyból- de két kéz megragadta a karomat és maga alá rántott. Kerek szemekkel néztem a felettem lévő fiúra.

- Neked is jó reggel.- hajolt közelebb az arcomhoz.- Miért is vagy itt?- ráncolta a szemöldökét.

Olyan mély volt a hangja, hogy azt hittem rosszul leszek. Rendes el kezdtem félni olyan közel volt hozzám. Jobb lábával lábaim közé féskelte magát. Térde már súrolta férfiasságomat, minek következtében egy halk sóhaj hagyta el a számat. Oldalra kellett nézzek, hiszen nem mertem a szemébe nézni. Arról meg ne is beszéljünk, hogy milyen vörös lehettem.

- De kemény itt valaki.- kezdte el maszírozni mostmár rendesem férfiasságomat.

- Hagyd...ahbba...Ahh...- nyőgtem.

- Nem Kookie... Te nem akarod.- csókolt nyakamba, majd kisebb-nagyobb szívásokat, harapásokat hagyott, bennem növelve a vágyat.

- Neh kínohzh...- kérleltem.

- Olyan aranyos vagy.- kuncogott, majd olyan gyorsan le vette a pólómat és a boxeremet, hogy pislogni nem tudtam.

Szemembe nézett majd egy önelégült vigyorral fogott már eléggé álló férfiasságomra és elkezdte mozgatni rajta a kezét. A halk nyőgések egyre hangosabbá váltak, míg ő nyakamat és mellkasomat kényeztette.

- Még ne élvezz el.- suttogta a fülembe, majd megharapta, minek következtében az egész testem remegni kezdett.

Nyakamról mellkasomra, mellkasomról pedig hasamra, majd alhasamra tévedt. Megfogta kezem, én pedig szorosan szorítottam az övét. Csiga lassúsággal kezdett el puszikat hinteni a belső combomra.

- Cshináhld máhr!- könyörögtem.

Egy férfias morgás kíséretében szájába vette a férfiasságomat és eszeveszett tempóban kezdte el szopni. Úgy sikítoztam alatta mint egy jó kurva. Olyan jó érzés volt, hogy már csillagokat láttam a gyönyörtől, míg nem a nevét sikítva élveztem bele a szájába. Nyelt egy nagyot, majd felkúszott hozzám és részesített életem legelső csókjával.

Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*Where stories live. Discover now