Hogy kerül ide? Egyáltalán miért jött vissza? Hogy jutott be a lakásomba? Miért csinálja ezt velem?
- Nem is hiányzotam?- emelte el szám elől a kezét.
Nem akartam hinni a szememnek. Könnyeimmel küszködtem éppenseggel, mikor magával szembe fordított. Szemeim még mindig csukva maradtam, hiszen ha kinyitom őket, akkor tuti, hogy kitőr belőlem a keserves sírás.
- Nézz már rám nyuszi!- simított arcomra.
Félve, de kinyitottam a szememet. A könnyeim úgy hullottak mint a záporeső. Sokat változott, mégis ugyan olyan maradt. Fejemet mellkasának döntöttem, kezemet pedig dereka köré fontam és csak sírtam.
- Hé! Itt vagyok.- puszilt hajamba.- Mostmár nem megyek sehova se!- szorított magához.
Olyan jó az illata. Olyan nyugtató. Mint a drog mikor elkezd hatni a szervezetedben. Kis idő múlva lenyugodtam, majd felemeltem a fejemet. Láttam rajta, hogy fáradt. Nem is kicsit. Arcára simítottam, mire belebújt a tenyerembe, mint egy édes kiscica.
- Miért jöttél vissza?- suttogtam.
- Miattad.- hajolt ajkaimra.
Azonnal viszonoztam a csókot. Mámorító volt újra érezni. Tudni, hogy csak az enyém és, hogy csak rám várt eddig. Nem felejtett el és ez olyan fajta örömöt okozott nekem, hogy még egy percre se akartam elengedni magam mellől. Lassan váltam el ajkaitól, majd megfogtam a kezét és behúztam a szobámba. Leültem az ágyra és vártam, hogy csináljon valamit.
- Honnan tudtad, hogy hol lakok?- törtem meg végül a csendet.
- Vannak kapcsolataim.- kacsintott, valami eszméletlen szexin, mire nekem nyelnem kellett egy nagyot.
Olyan lehettem, mint egy jól megéredt paradicsom. Kíváncsi voltam, hogy amíg én nem voltam, addig volt-e valakije. Mondjuk ez nem az én dolgom, de akkor is érdekel. Hiretelen arra eszméltem fel, hogy ledöntött az ágyon. Ködös tekintettel nézett rám, így tudtam, hogy mit akar.
- Két éven át nem voltam senkivel.- morogta, majd nyakamat kezdte el belepni puszikkal, szívásokkal és harapásokkal.
- Taeh...- nyőgtem.
- Csak te kellesz Nyuszi.- haladt lejebb, majd egy pillanat alatt lekapta rólam az ingemet.
- Ahhh...- nyőgtem egy nagyot, mikor férfiasságomra simított.
Másik kezével végig simított hasfalamon, majd végigpuszikta a testem minden egyes kis szegletét. Gyorsabban vettem a levegőt, mint mikor épp futok. Az egésztestem égett, óvatos érintéseitől. Nem volt túl vad. Ajkaimra hajolt, majd elkezdte lehámozni rólam a nadrágomat. Ekkor eszméltem rá, hogy ő még ruhában van. Megfogtam pólója alját és elkezdtem levenni róla. Aprót kuncogott, majd felállt és levette magáról az összes ruhát. Tátott szájjal bámúltam, hogy ennyitől, már ő is kellő képpen felizgult.
•••
A hátát karmolva, hangosan sikítva élveztem kezei közé, ő pedig egyenesen belém. Remegve kúsztam fel hozzá egy gyenge kis csókra. Nagyon sóhajtva, borúlt mellém az ágyra, majd magához húzott.
- Szeretlek Nyuszi!- puszilta meg a homlokomat.
- Én is téged Tae.- bújtam nyakhajlatába, majd elnyomott az álom.
Végre nyugodtan tudok aludni egyszer egy éjszaka.
YOU ARE READING
Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*
FanfictionJeon Jungkook egy 16 éves gimis srác. Mindig is szeretett volna magának egy testvért. Egyik nap beállít az anyukája Kim Taehyung-al, azzal az állítással, hogy meg kellett mentenie őt, hiszen börtönbe került volna. Jungkook nem érti, hogy miről is va...