Jiminnel beszélgettem a nap további részében. Nem tünt úgy mintha Taehyung nagyon vissza akarna jönni. Még nem tudom
ki mondani, hogy szeretem. Egyszerűen nekem nem megy olyan könnyen mint bárki másnak.- Még mindig nem tolta haza a képét Mr. Durci?- kérdezte Jin.
- Nem nagyon...- húztam a számat.
- Este nem leszek már itt, szóval tied a ház, ha ez a durcis nem jön haza.- mosolygott.
- Szuper.- vigyorogtam.- Akkor házibuli!- csaptam össze a tenyeremet.
- Nem fogsz tartani! Múltkor is én takarítottam helyetted!- nézett szúrós szemekkel.
- Akkor marad a disco...- sóhajtottam.
- Be se engedhetnének.- dünnyögött.
- Eomma! Azt csinálok amit akarok!- mondtam egy kicsit mérgesen.
- Persze...- forgatta a szemét.- Nah én megyek! Kaja a hűtőben a többit meg tudod.- kapta fel a táskáját, majd elment.
Pont mikor nyitotta az ajtót Tae belépett mellette a házba. Nem nézett rám. Követtem egyenest fel a szobájába. Mielőtt én is beléphetten volna, bevágta előttem az ajtót. Idegesen néztem a szürke fa ajtóra.
- Na ide figyelj!- kiabáltam.- Tudod miért nem mondtam ki?- lágyúlt meg egy kicsit a hangom.- Azért mert amíg te nem mondod én se tudom! Tudod mit?! Szeretlek te paraszt! Már az első másodperctől kezdve szerelmes vagyok beléd!- ütöttem egyet az ajtóra.- Nyisd ki te szemét!- csuklott el a hangom.
Lassan nyílt az ajtó, majd megpillantottam Tae alakját. Lassan a kezemért nyúlt és megfogta azt. Behúzott maga után. Szorosan neki nyomott a felnak, majd ajkaimra tapadt. Mohón falta az ajkaimat. Kezemről, derekamra, majd fenekemre siklott a keze. Aprót nyőgtem a csókunkba. Fordítottam a helyzetünkön és én nyomtam a falnak őt. Most én fogok irányítani. Felkaptam az ölembe és amilyen óvatosan csak tudtam, letettem az ágyra. Elváltam tőle, amit egy szomorú sóhajjal jelzett, hogy nem igazán tetszett neki. Levettem a pólómat és a nadrágomat, így csak egy boxer volt rajtam. Róla is levettem minden ruhát, majd a nyakára hajoltam. Csókolgatni, szívni, harapdálni kezdtem a felületet. Halk nyőgések hagyták el a száját. Jobb kezemmel lenyúltam férdiasságához és azon keresztül kezdtem maszírozni. Háta ívbe feszült és hangosan felnyőgött. Lehajoltam mellbimpójához és azt kezdtem el kényeztetni. Hajamba kapott, mire belőlem egy férfias morgás tört ki.
- Vehd máhr leh azth a szahrt!- utalt a boxerre.
Rámarkoltam férfiasságára, mire felszisszent. Milyen kis türelmetlen! Hallkan elkuncogtam magam, majd az ő segítségével lehúztam róla a boxert. Felkúsztam hozzá egy gyors csókra, majd megfogtam magam és felkelltem az ágyról. Értetlenül nézett, hogy most mi a francot ia szeretnék.
- Mindjárt jövök.- súgtam a fülébe, majd beharaptam a fülcimpáját, minek következtében az egész teste bele remegett.
Felálltam és elmentem a szobámba. Kiválasztottam egy fekete és egy vörös kendőt. Gondolom mostmár értitek, hogy mit is szeretnék. Lassan visszasétáltam, majd kinyitottam az ajtót. Szemei kikerekedtek és csak nézte ahogy pimasz mosollyal oda hajolok, megfogom a két kezét és csuklóit összekötöm, majd arcához emelem a vöröset, de elhajol.
- Bízz bennem!- simítottam arcába.
- Rendben.- bólintott, majd miután megengedte, hogy rá kössem a vörös anyagot, ledöntötten az ágyra és folytattam a tevékenységet.
Végig csókoltam mind a nyolc kockáját, majd az alhasára nyomtam pár puszit. Ránéztem az arcára. Kipirult volt és csak tátotta a száját. Hasán az izmok megfeszültek és feszes mellkasa fel-le mozgott. Gyönyörű látvány. Nem nagyon szerettem volna húzni az agyát, ráhajoltan férfiasságára, apró puszikat hagyva rajta. Úgy dobálta a fejét mint aki csillagokat lát.
- Gyerünk már!- szólt erélyeseb, miközben fellökte a csípőjét.
- Azt akarom, hogy akkora orgazmosod legyen, amit még soha nem éltél át.- suttogtam fülébe, majd elkezdtem verni neki.
- AZTAKURVA!- sikított fel.
Győzelem ittasan elmosolyodtam. Nem terveztem szexelni vele, csak szereteném megkóstólni, hogy milyen is az íze. Nem tudok betellni a látványával. Annyira szexi, hogy itt helyben mennék el most azonnal.
Lehajoltam, majd bekaptam az egész férfiasságát. Háta ívbe feszült és a hajamba kapott, majd meghúzta barna ticseimet. Vadul kezdtem el mozogni rajta, őt ezzel az őrületbe kergetve. Comjaira markoltam, majd azokat simogattam, csapkodtam, miközben nyelvemmel vadul kényeztettem.
- Kookh...- nyőgött fel.- Engedh elmennih...- szorított mégjobban.
Az eddigi gyors tempómból még gyorsabb lett. Megéreztem előváladékát, ami azt jelezte, hogy nem hazudott. Alig tellt el öt perc, sikítva élvezett bele a számba. Kézségesen lenyeltem élvezetét, majd felkúsztam és levettem csuklójáról és szeméről a kendőt.
- Finom vagy.- kacsintottam, majd egy puszit leheltem az arcára, miközben ő próbált levegőt kapni.
Letettem az író asztalra a kendőket és befeküdtem mellé. Átkarolta derekamat, majd fejét a mellkasomra tette.
- Szeretlek!- csukta be a szemeit, majd elaludt.
Nagyot dobbant a szívem, még ettől az egy szócskától is. Egy puszit nyomtam hajába, majd hozzá bújva aludtam el.
YOU ARE READING
Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*
FanfictionJeon Jungkook egy 16 éves gimis srác. Mindig is szeretett volna magának egy testvért. Egyik nap beállít az anyukája Kim Taehyung-al, azzal az állítással, hogy meg kellett mentenie őt, hiszen börtönbe került volna. Jungkook nem érti, hogy miről is va...