-2- ~1~

1.3K 148 9
                                    

Két év tellt el mióta utoljára láttam Taehyungot. Anyától azóta külön költöztem és pincérként dolgozok jelenleg, míg el nem végzem a fősulit. Ez a két év nem csak nekem, hanem anyának és Jinnek is rossz volt. Kedvelték Tae-t. Nem is akár mennyire. Bennem meghalt a remény, hogy valaha is vissza jön. Miért tenné? Semmilye sincs itt és...Senkije.

- Kívánnak még rendelni valamit?— mosolyogtam, pedig sírni akartam.

- Nem köszönjük. Kérem hozza a számlát.— felelte a magas, öltönyös, elegáns férfi.

- Azonnal.— hajoltam meg, majd siettem.

Miután ez volt az utolsó asztal, megegyeztem a főnökömmel, hogy haza mehessek. Hideg volt, ahhoz képest, hogy nyár volt. Viszont este volt és húsz fok. Nagyot sóhajtva indultam el hazafele, ugyanis ott engem csak az ágyam vár. Tae után nem akartam senkit felszedni. Mintha arra várnék, hogy egyszer vissza jön, de nem. Ez sose fog megtörténni. Hogy miért? Csak tudom. Bármit is éreztem, tettem vele, azt muszáj elfelejtenem. Ezek már mind a múlté. Mégis azt szeretném, hogy vissza jöjjön. Úgy éreztem, mintha egy elszakíthatatlan kötél lenne köztünk. Ezt a kötelet, pedig elkell vágnom valahogyan. 18 évesen az ember bulizik, csajozik stb. Én meg... Tanulok, dolgozok és élem az életemet. Még Jimin is összeköltözött egy helyes pasival, szóval le vagyok szarva magyarán. Anya dolgozik, Jin pedig... Jin.

Kissé letörve nyitottam ki a ház ajtaját, így csak belöktem és letettem a táskámat, majd a szobámba indultam. Elővettem egy wisky-s üveget, minek tartalmából öntöttem egy üveg pohárba, majd kimentem az erkélyre. Hiányzik. Be kell valljam, hogy a hiánya felemészti a lelkem. Lehúztam a poharat, majd letettem a kis asztalra ami ott volt. Az éget csillagok díszítették, ami gyönyörű látvány volt. Hirtelen egy kezet éreztem meg az enyémen. Akkorát ugrottam, hogy csoda, hogy nem estem ki. A szívem hevesen kalapált, az agyam pedig üres lett. Az ismeretlen, kezét számra tapasztotta, majd a fülemhez hajolt. Könnyes szemekkel zártam össze a szemhélyamat, hogy ne lássam ki az (pedig amúgy előnyös lett volna).

- Szia Nyuszim.— morogta, mire bennem megállt az ütő.

Taehyung?

Sziasztok Chibik :3 Itt is lennék a 2.évad 1.részével^^ Ha tetszett akkor vote-olj és ne feledkezz meg kommentelni se😉😉 A következő részben találkozunk.  Addig is sziasztok❤️❤️❤️❤️

Begin (Vkook Ff.) *Befejezett*Where stories live. Discover now