Part 39.

364 18 0
                                    

Strapaté vlasy a na sebe len boxerky. Vypracované telo? O tom niet pochýb. Jednoducho bol strašne sexi. Mala som na neho chuť. Pritiahla som si ho ku sebe a dala mu bozk na pery. Na chvíľu som sa odtiahla a pozrela sa mu do očí. Chcela som sa tak uistiť či je to dobrý nápad. No jeho pohľad ma presvedčil o tom aby som pokračovala. Opäť som sa prilepila na jeho pery. Bozkávali sme sa vášnivo. Najprv pomaly no neskôr sme zrýchlili tempo. Naše jazyky vytvorili 3. svetovú vojnu. Bozkával sa úžasné. Vyzdvihol si ma a ja som nohy obmotala okolo jeho pásu. Chytil ma za zadok a niesol, ani neviem kam. Neskôr som si stihla všimnúť že sme v mojej izbe. Hodil ma na posteľ, no jemne, tak aby som necítila bolesť. ...

⭐⭐⭐

Ráno som sa zobudila v náručí Timmyho. Bolo skvelé zobudiť sa s pocitom, že sme spolu a nehádame sa. No trochu ma bolelo brucho a tak celkovo. No povedala som si "som nejaká žena a vydržím niečo."

Bolo málo hodím a tak som dúfala že Emm ešte spí. Preto som sa rozhodla, že urobím raňajky.

Vymotala som sa z Timmyho objatia a vyšla som z izby. Namierila som si to rovno do kúpeľne, kde som sa umyla. Následne som zišla dole po schodoch. To mi trvalo trochu dlhšie ale zvládla som to. Prišla som do kuchyne a vtedy mi do hlavy priletela  myšlienka že spravím vajíčka.

Z chladničky som vybrala niekoľko vajec, ktoré som postavila na dres. Na panvicu som dala trochu oleja, vajíčka a soľ. Premiešala som to a nechala piecť.

Vajíčka som naložila do troch tanierov. Vybrala som tri poháre a džbán zimnej limonády z chladničky. Všetko som to dala na stôl a mohlo sa jesť.

Kedysi obyčajná [SK] ✔Where stories live. Discover now