Part 5.

799 40 0
                                    

"A teraz už poď trochu si to tu užijeme kým sa to skončí."

Spolu sme sa postavili a višli sme z izby. Zišli sme po schodoch dole a išli sme si zatancovať.

Neskôr k nám prišiel ten zlatý chalan a zobral nás do kuchyne.

"Dáte si?" Ukázal na pohárik vodky. Emm na mňa pozrela a ja som prikývla. Potom si zobrala dva poháriky a jeden dala mne. Aj ten chalan si zobral do ruky pohárik.

"Nazdravie." A všetci traja sme to vypili na ex.

"Inak ja som Ethan ale kľudne ma volajte El." A s Emm si podali ruky.

"Ja som Emm."

Potom som si s ním podala ruku ja. "Ja som Amy."

Neskôr sme si dali ďalší pohárik vodky a takto to pokračovalo.

Potom za nami prišiel Adam, ktorý sa z nami tiež trochu napil. No a mi sme pili a pili a pritom som si ani neuvedomovala čo vlastne robím.

Potom za Adamom prišlo jedno dievča a za ňou jej kamarátka. Keďže Adam bol asi najkrajší zo školy, jednoducho strašne sexi stále za ním doliezali nejaké baby aj keď mu to vadilo.

Postupne za nami stále niekto prichádzal, asi preto lebo tam bol Adam.

Najprv prišla naša spolužiačka Holly, o ktorej som ani nevedela že tu je. Potom prišiel ďalší náš spolužiak a zároveň Adamov najlepší kamoš Bailey. A tak sa to tu postupne plnilo. Všetci ako jedna veľká rodina sme tu spolu popíjali vodku a ani sme si neuvedomovali že zajtra je škola.

Kedysi obyčajná [SK] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora