Part 40.

343 15 0
                                    

Už len trebalo zobudiť tých dvoch leňochov. Pretože bolo pomaly jedenásť hodín a oni ešte spali.

"Dobré ránko, vstávaj šípková rúženka." Podišla som k Timmymu, ktorý spal ako zabitý.

Po chvíli sa však zobudil. Otočil sa a pozrel na mňa tým svojim pohľadom, ktorým ma vždy presvedčí. Ale dnes nie.

"Tak vstávaj."

Kým jemu sa podarí vyliezť z tej postele ja sa aj oblečiem. A tak som išla ku skrini a vybrala si z nej niečo celkom staré.

Začala som sa vyzliekať a Timmy sa prekvapivo postavil z postele. Moje nahé telo pre neho bola motivácia na to aby vstal.

Pomaly sa ku mne začal približovať. Bola som len v spodnom prádle. Presne tak isto ako on.

Podišiel ku mne a doslova sa na mňa prilepil. Svojimi rukami som prechádzala po jeho nahom tele. Dala som mu pusu na krk. Páčilo sa mu to. Skenoval každý môj pohyb. Dostala som ho.

Rýchlo som sa od neho odtrhla zobrala som si oblečenie a povedala.
"Dostala som ťa. Vyliezol si z postele. Tak sa konečne obleč a príď dole." Žmurkla som na neho a pobrala sa preč. Išla som do kúpeľne keď som sa len obliekla a potom som zišla dole po schodoch.

Vošla som do obývačky a priblížila sa k spiacej Emm. Bola tak sladká. Urobila toho pre mňa veľa. Teraz som na rade ja, takže ju nechám nech si pospi. Verím že bude rada. A tak som po tichu odkráčala do kuchyne.

Sadla som si za stôl a čakala na Timmyho. Po chvíli ma to však prestalo baviť a tak som začala jesť.

Niekto ku mne podišiel a chitil ma okolo pliec. Prisadol si ku mne a vtedy som mala možnosť vidieť ho. 

Kedysi obyčajná [SK] ✔Where stories live. Discover now