6.Bölüm

5.5K 314 22
                                    

Sonunda 6. bölüme ulaştık ^^ Tüm okuyucularıma teşekkür ederim. Bu kadar çok okunmayı beklemiyordum,güzel bir bölüm oldu bu.Bu arada ithaf isteyenler mesaj atabilir ^^ <3 :3

Bana baktı ve gözlerini irice açtı. ''Bunun için Zayn beyin izni gerekiyor.'' Tamam...Adama iyilikle anlatamadık...''Eğer bu işi rahatça çözmeme yardım etmezseniz 2 canın ortadan kalkmasını istemiyecek kadar yürekli olduğunuzu düşünüyorum.Yüreğiniz yoksa da avukatımla beraber bir mahkeme için hazır olun.'' gözlerine ciddi bir biçimde bir biçimde baktım ve kafamı yukarı aşağı yavaşca salladım.Boğazını temizledi ve ''Yarın sabah saat 9 '' da gelebilirsiniz Selena Hanım'' Tamam dercesine kafamı salladım ve odadan çıktım.Zayn çoktan gitmişti bile.Beni arabada bekliyordur kesin * * * Eve geldiğimizde hiç konuşmadan odama gittim.Arabada da konuşmamıştık yani bişiler sordu ama cevap vermedim..Hemen kendimi yatağa attım ve elimi karnıma götürdüm ve düşündüm...Bu çocuk olsaydı?Zayn bana geri döner miydi?Tabi dönmezdi...O kıza aşıktı...Ama Zayn'le hayal kurardık.Kızımız olsa Valerie oğlumuz olursa Chris ... Acaba olum mu olucaktı kızım mı?Ne diyorum ben...Sevgi beslemeden bitmeliydi bu iş...

Emilie'nin Ağzından:

Zayn'in evine geldiğimde duraksadım.Burası Selena'nın ailesinden kalan evdi.Ama şimdiye kadar çekip gittiğini düşünüyorum.Burası Zayn'le benim evim olacaktı... İnsanlar bana 'sürtük' diye ifade etsede aynı şeyi kendilerininde yaptığını bilmiyorlar.Onlarda birini severler ve onunda sevgilisi vardır.Üzülürler...Belki de ayrılmaları için ellerinden geleni yaparlar...Ama benim yaptığımda bu! Hepimiz Sürtüğüz. Zile bastım.Zayn'i düşündüm şimdi.Bir beyaz gömlek...Kasları gözükürken...Of Ama kapının açılmasıyla hayalim tam anlamıyla yıkıldı.''Sel?''

Selena'nın Ağzından:

SEL'mi ?Bana Sel?Sen?Tanrım şunu öldürmeden çıkayım şu evden lütfen. ''Bana Sel'i sadece yakınlık duyduğum insanlar söyler.Bir daha söylemezsen sevinirim.''kafamı 'anladın?' der gibi aşağı yukarı salladım.''İçeri geç''elimle içeriyi gösterdim.Kafasını salladı ve içeri geçti.Eminim şu an yaptığı planların hepsi bozulmuştu.Yoksa gerçekten bozulmuş muydu ?

Yazarın Ağzından:

Sel saatlerce bu konuyu düşünmüştü.Zayn'siz olabilir miydi?Zayn olmadan bu çocuğa bakmayı başarabilir miydi?Ya çocuk büyüdüğü zaman babam nerde derse?Hayatını yarım geçirirse...Ama bir can almak kolay mıydı?Tanrının ona bahşettiği hediyeyi öldürmek bu kadar kolay mıydı? Zayn'le her zaman kurduğu hayallerin gerçekleşmesini istedi.Ama şimdi napıcağını bilmiyordu.Emilie'yi evden kovup Zayn'e bunu söyleyecek miydi?Yoksa o evden gidip hayatındaki iyi yaptığını düşündüğü en büyük hatayı mı yapacaktı?

Emilie'nin Ağzından: Eliyle bana işaret ettikten sonra içerde Zayn'in olmadığını fark ettim.Bunlar kesin plan yapmış beni öldürecektiler.Ev çok büyüktü.Selena'nın ailesi zengin insanlardı ve duyduğuma göre büyük bir miktarda Selena'nın mirası vardı.Bu evi bize bırakıcağını düşünmüyorum.İçi çok güzel döşenmişti ve evin tamamiyle içi dışı 750 milyon edecek fiyattaydı ve bu ev 3 katlıydı...Ve kalan miras 750 milyonun katlarıydı...Olsun Zayn benimle olsun benim evimde bile kalırız... ''Zayn üst salonda dedi ve eliyle bana merdivenleri gösterdi.Üst salona çıktık.Burada antika eşyalar vardı ve bir masa.Zayn'in yanına doğru elini uzattı ''Otur'' dedi.Gözlerinden ateş çıkıyordu sanki. Selena üst kata çıktı.O ara Zayn'le hiçbir şey konuşmadık.İkimizde Selena'nın napacağını bilmiyorduk.Elinde ince bir zarfla geldi.Bu zarflar genelde hastanelerde test sonuçlarını verirken veya postaneden birşey gelirse bu zarflar kullanıyordu.İkimizin önüne zarfı fırlattı. ''Açın''

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin