9.Bölüm

4.8K 276 32
                                    

Lütfen Votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. İyi okumalar! :3

'Nick?!?! '' ağzım açılmış bir şekilde ona baktım.Suratını büzüp 'Birini mi bekliyordun?' dedi.Başımı sağa sola sallayıp kendime geldim ve yüzüme ''bir şey yok'' gülümsemesi takındım.Elimle içeriyi gösterdim ve girmesini bekleyip kapıyı kapattım.Demi'ye baktım, sanırım gelmesine sevinmiştim.Zayn beni bu halle getirdiginden beri ilk defa gülümsemiştim. Nick'e " Neden buradasın ? " dedim.Tatlı bir gülümsemeyle cevap verdi " Aslında yakınlarda bir evim var, senin burada olduğunu duydum ve geldim.Nick dediklerine ekledi. " Zaynle ayrıldığınızı duydum,ha? " Şaşkın bir yüz ifadesiyle ona baktım.Cevap veremedim bu soruya. Demi'ye baktım. Demi soruya yanıt verdi " Nick , selena bu konudan konuşmayı sevmiyor. " Nick peki anlamında yüz ifadesi yaptı "Yo yo yo sorun değil." dedim ve ekledim "İstersen her şeyi baştan anlatayım?"

* * *

"Ve ben Hamileydim.." Gözlerimi yumdum onlara güvenebilirdim "Hala da hamileyim.." Demi ve Nick ağzı açılmış bir şekilde bana baktı.Elimle gözlerimi kapattım ve aklıma kürtaj günü geldi.

Kürtaj Günü:

 "Bitti mi?" dedim bulanık gördüğüm doktora."Hayır" dedi. "Neden almadınız onu?" sesim o kadar yorgundu ki.."Hatırlamıyor musun?" gözlerini açtı."Hayır.." "Tam kürtaja başlayacaktık ki 'Almayın oğlumu benden' diye sayıklamaya başladın ve bizde başlamadık" Şimdi Başımı Nick'in omzuna koydum ve ağlamaya başladım.Nick bana baktı ve göz yaşlarımı sildi.Tanrım... İyi ki buradaydı.Tüm acımı benden almışti sanki.. "Ben napacağımı bilmiyorum Nick...Zayn'i affedemem ama bu bebeği istiyorum sırf Zayn beni aldattı diye onun canına kıyamam" o kadar çok ağlıyordum ki Demi'yi bulanık görmeye başlamıştım.O an Nick elini saçıma koydu ve yavaşça okşadı."Şişş tamam sen ağlama her şey yoluna girecek "

Nick uzun zamandır beni seviyordu.Ama ben onu her zaman arkadaş gibi gördüğüm için beraber olmamıştık.Genelde Zayn olduğu zaman onunla görüşmezdim ve Demi'de konu bensem Nick'i uzak tutmaya çalışırdı ama şuan ikimizde hiç bir şey yapmıyorduk.Çünkü Nick bana iyi geliyordu.Arkadaşken hep onun omzunda ağlardım. "Nasıl??" diye bağırdım "Nasıl düzelecek? Bu çocuk babasız mı büyüyecek?5 6 yıl onu baban orda gelecek diye söylesem ne kadar kandırırım? Ben çocuğuma babasız Bi hayatı nasıl güzelleştirebilirim Nick?!?" "Onun babası ben olurum." Kafamı omzundan kaldırdım ve gözlerimi sildim."Ta- tabi sende istersen.Onun babası olurum.Onun her zaman yanında olurum.İnan sana yakınlaşmam sadece ona babalık bile yapabilirim.İstersen evlenebiliriz de.."

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin