13.Bölüm

4.1K 230 31
                                    

Lütfen votelerinizi ve yorumlarınızı esirgemeyin. Bu arada hikayeye kapak yapmak isteyenler yapabilir. İyi Okumalar! ^^  :3

ZAYN'İN AĞZINDAN :

Doğru duymuştum değil mi? Selena hamile diyordu doktor.Tanrım!İnanam­ıyorum!!Baba olacaktım.Bu bebek bizi daha da yakınlaştıracaktı.Ye­niden Barışmak İçin Şanstı bu..Doktorda telefonda bekliyordu. ''Teşekkürler doktor bey.'' 
'' Önem-'' diyemeden telefonu yüzüne kapatmıştım. Tüm dünyalar benim olmuştu,18 yaşımdan beri en çok bu habere seviniyordum sanırım. 

******************

Hemen Mini Cuper'ıma binip heyecanla Selena'nın evine doğru gidiyordum.Tanrım,ha­­la inanamıyorum! 

- 14 Dk Sonra -

Nihayet bebeğimin evine gelmiştim. Heyecanlıydım.Hem de çok.Kapıyı tıklattım ardarda 2 kere. Yanıt yok,tekrar tıklattım. Sinirlenmeye başladım. Kapıyı tıklatmaya devam ettim,açana kadar buradayım. 

SELENA'NIN AĞZINDAN:

Ah,sabahın 6'sı! Tanrım,bu saatte hangi salak benim evime gelebilir ki? O kişi beni uykumdan ettiği için öldüreceğim. 
Üstüme doğru düzgün bir şeyler giyip elimi yüzümü yıkamaya gittim.Dün gece geç yattığım için sanırım göz altlarım şişmişti. Ah,Demi ah! Hep seninle mesajlaşmayı sevdiğim için oluyor bunlar. 
Ardından aşağıya inip kapıya yöneldim. '' Patlama seni salak şey,açıyorum işte! ''

Kapıyı açtığımda dimdik duran,simsiyah giyinen ve yüzüne baktığımda Zayn'i görmüştüm. Zayn'? Zayn'in ne işi var burda! 

'' Beni içeri davet etmeyeceksin sanırım. Elimdeki çiçeği'de başkasına vermek zorunda kalacağım sanırım,ha? ''

'' Seni görmek istemediğimi söylemiştim Zayn,hem de defalarca kez.''

Hah! Beni dinlemeden içeri girdi. Kimden izin aldın ki?

'' Sana diyorum ne işin var burda? '' 

Zayn ayağı kalkıp bana masumca baktı. Elini yanağıma koyup okşadı. Ve Ardından hemen şunları söylemeye başladı;

'' Prensesimin karnında bir Malik taşıdığını duydum, öyle mi?"
Ah Hayır hayır! Kim söyledi ona bunu? Bittim ben. İnanamıyorum kim söylediyse onu doğduğuna pişman edeceğim,tanrım..

'' Yanlış duymuşsun. ''

Elindeki bir kağıdı bana yöneltti. 

'' Bak,bu elimdeki hamilelik testi. Ve bu sabah doktorla konuştum.Başta söylemedi tabi,ama ona 23.000 dolar verince öttü her şeyi. ''

Bunları söyleyerek bana tatlı bir şekilde sarıldı. O kadar çok sıkmıştı ki gebermek üzereydim. 

'' Dur Zayn,lütfen.. ''

'' Biliyor musun,sen yokken sensizliği tattığımda gün geçtikçe öldüm ben Selena. Seni İstiyorum. Her şeyinle seni istiyorum. Bu bebek bizi bir arada tutacak bebeğim. ''
Hayır,kesinlikle hayır bunu öğrenmemeliydi.Üzgün­üm Malik. Birazdan çok yıkılacaksın.Seni seviyorum.. 

-----

''O senin çocuğun değil'' ağzımdan birden çıkmıştı.Şok olmuştum.Ama söylemiştim artık dönüşü yoktu.Ciddi bir surat ifadesi takındım ve Zayn'e baktım.Şok olmuştu veya yıkılmıştı.Gözünden bir damla yaş geldi.''Yalan söylüyorsun'' Ah Tanrım inanamıyorum nasıl dayanacağım ben !?!? Ama yıkılmamam gerekti.Gerçeğe inandırmak için katı Selena olmam lazımdı.''Ah hayır sersem doğruyu söylüyorum.O senin çocuğun değil.Seni aldattım.'' dememle elini boğazıma kadar götürdü ve sıktı.Tanrım!Nefes alamıyorum!Birden beni duvara yapıştırdı ve boynuma kafasını sokup ağlamaya başladı ''Yeter Sel.İntikamını aldın benden artık affet.Kafasını kaldırdı ''Beni seviyorsun,bende seni seviyorum.Neden artık uzatıyorsun?Uzatma artık.Gel beraber olalım'' Ne yapıyorsun sen Malik?!?! Beni öldürmek mi istiyorsun?!?! Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecekken dudaklarıma yapıştı.Ah yeter artık bu kadarı da fazla...
Onu itmeye çalışıyordum ama çok güçlüydü.Şeyine tekme atmayı da düşündüm ama bedenini bana yapıştırmıştı.Elleri­ birden yüzümden çekildi.Aşağılara inmeye başlamıştı.Ah hayır!
Ellerini bacaklarıma indirdi ve beni kucağına alıp duvara yasladı.Karşılık vermiyordum ama...Onu istiyordum!Hayır hayır hayır.Ne diyorum ben!Kesinlikle olmaz!Zayn dudaklarımı bırakıp aşağıya doğru indi.Boynumu öpüyordu.Hayır boyun olmaz seni salak!Ah Tanrım!!Kendimden geçip Zayn'e kendimi teslim etmeden önce bir şeyler yapmalıydım.Ben böyle düşünürken Zayn dudaklarını boynumda dolamaya devam ediyordu.Ve sıkılmıştı galiba.Yavaş yavaş aşağıya indi.Ne? Ah hayır! Tanrım!Yardım et!
''O Nick'in çocuğu bırak beni seni sersem!''Zayn birden duraksadı başını yukarı kaldırdı ve bana baktı.Beni aşağı indirdi ve ''Ne?'' dedi.Söylediğime bende şok olmuştum ama bunu demezsem en sonunda Zayn'le yatacaktım.Sonra gene barışacaktık.Ve ben unutmadığım fotoğrafla kalacaktım...''Doğru­ duydun.4 aydır Nick'le beraberim.O yüzden sana soğuktum.Seni sevmiyorum ben artık.Senden ayrılmak istiyordum zaten.Emilie'yle olan fotoğraf bahaneydi.Üzgünüm ama bu saatten sonra olursak olursak arkadaş oluruz Zayn'' 
Zayn kafasını 'Olamaz' gibisinden sağa sola sallıyordu.Ve birden bağırdı.''Hayır!Sen beni seviyorsun tamam mı?O çocuk benim çocuğum''Ah sersem beni korkutmaya be hakkın var? ''O senin çocuğun değil ve seni sevmiyorum.'' Çok ciddiydim bu iş olmayacaktı ve olmaması için her şeyi yapacaktım.''Gözleri­ni kaçırıyorsun.Gözleri­me bakarak söylesene!!! HADİ!SÖYLE!'' Ah bu çocuk yalan söylediğimi hep böyle anlardı.Ama artık profesyonelleştirmem­ gerekti.Gözlerine baktım ve yavaşça ''Seni sevmiyorum Zayn.'' '' Ve o çocuk senin değil'' Zayn gözlerini büyüttü.''Şimdi evimi terk eder misin?" Bazen olaya Demi tarafım geçerdi ve o zamanlar acımasızlıkta zirve yapabiliyordum."Hayı­r!Yalan söylüyorsun! O çocuk benim! Anladın mı? Benim!!!" birden boğazımı sıkmaya başladı.Ah Tanrım! Boğuluyordum!!" Yan tarafta duran masada küçük bir vazo vardı.Elime aldım ve kafasına vurdum.Yoksa gebertecekti beni!
Zayn'in ara sıra böyle sinir krizi tutardı.Ya çok bağırıp bir şeyler fırlatırdı yada boğazımı sıkardı kimse elinden almazsa da durmazdı.Bunu bildiğim için ve ölmek istemediğimden alıp kafasına geçirmiştim ama birden yere yığıldı.Hemen yere oturdum ve kafasını tuttum.Bayılmıştı.Ka­fasını tutup kaldırdım ve dudaklarına eğildim.Tam öpecekken elimi ıslatan bir sıvı olduğunu fark ettim ve elimi kaldırdım.Kan!!!Tanr­ım!Naptım ben!!

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin