Votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Daha uzun yaz derseniz yazarım. İyi Okumalar! :3
Eveeeeeeeeet.10kere evet 100 kere evet 1000 kere eveeeeett'' Zayn'in boynuna atladım.Tanrım inanamıyorum evet demiştim ve evlenicektik.
* * *
''Zırrrrr' 'zırrrrr'' gözümü açmamla kendimi salonda buldum.Neydi şimdi bu rüya mıydı?Salak Sel neden evet diyorsun ki ?
Tanrım! Zaten bunun olması münkün bile değildi.'' zrr zrrr '' telefona bakmak zorunda mıydım? Ahibelki önemli bir şeydir. Telefonu açtım.
'' Alo? ''
Zayn'in Ağzından:
Sesini özlemiştim. Gerçekten seni özledim Selll.Sesini uzun zamandır duymuyordum.Bu iyi gelmişti,onunla konuşmaya cesaret edemiyordum. Benimle böyle konuşması bile beni mutlu etmesine yetiyor.Acaba cevap verse miydim??Tersler miydi beni?Tabi ki de terslerdi onun canını çok yakmıştım.
''Cevap vermeyecek misin Zayn?''
Tanrım!!Anlamıştı.Ne yapacaktım şimdi?Kapatmalı mıydım?Ama bu sefer benim olduğumu gerçekten anlardı.Harry yanıma geldi ve eline telefonu tutuşturdum.Ağız haraketleriyle 'konuş' dedim.''Hey bebek.Bize küs müsün?''Tanrım!!Böyle dediğinde Harry'i boğazlayasım geliyordu.
Selena'nın Ağzından:
Tanrım!!Her şeyi Zayn sanmaktan vazgeç Sell!! ''Küs değilim Harry''aslında Zayn'le ayrıldığımızdan beri onlarla konuşmuyordum.Zayn'le ayrılmış olabilirdim ama onlar benim uzun süreden beri arkadaşlarımdı.Onlarla Zayn yüzünden konuşmamazlık yaptığıma inanamıyorum.''Neden beni aramıyorsun o zaman güzellik!'' Şimdi yanında Zayn olsaydı kafasına bi tane geçirirdi.Bana böyle sözler söylemesini sevmiyordu.''Bu ara..'' derken'tak' diye bi ses geldi.Ve sonra Harry'nin inlemesi.''Noluyor orda?'' dedim meraklı bir şekilde.Zayn olabilir miydi?Off her şeyi Zayn sanıyordum.''Yok bişey güzellik Niall kafama vurdu.Seni adi İrlandalı!!''Niall'la uzun süredir konuşmuyordum aslında biraz konuşmak iyi gelirdi.
''Versene onu telefona''birden Harry öksürmeye başladı.''Güzellik adi İrlandalı tuvalete gitti çıkınca aratırız olur mu?''Aratırız?Liam da mı vardı yoksa?Ya da Louis?''Aratırız derken?''dedim.''III ben öyle mi dedim bu gün çok dikkatsizim Sell kusura bakma sonra konuşalım olur mu bebeğim? ''Harry neden böyleydi acaba ? Hasta mıydı? Onu hiç böyle görmemiştim.''Tamam.''dedim ve telefonu hemen kapattım.Niall'ı aradım.''Vayy Sell sen bizi arar mıydın?'' herkesin tribini dinlerim ama Niall ve Demi'nin asla!!Çok fazla trip atıyolar.''Bu aralar pek iyi değilim biliyorsun'' evet hiç iyi değildim.''Biliyorum güzellik.Ee napıyosun?'' Napıyorum mu? ''Biraz önce Harry'le konuştum.'' neden hiç bişeyi bilmiyomuş gibi yapıyordu bu çocuk.''Vay adi bana söylemedi.Zaten iki gündür aramıyor beni adi.''ahaha bunlar birbirine adi demekten vazgeçmeyecekti.Ama bir dakika.
Eğer Harry'le,Niall 2 gündür görüşmüyorsa...Harry'nin yanındaki kimdi?? Ah,tabi ya! Çapkın ne olucak. '' Telefonu harry'den aldım. '' '' Selena biraz konuşabilir miyiz? Ben Zayn. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Şarkıcı!
FanficMerhaba Ben Gomez! Selena Gomez. Evet.. Sevgilim Bir Şarkıcı! Ben ise normal bir kızım,bu nasıl olucak bilmiyorum! Tanrım.. düşüncesi bile tüylerimin ürpermesine neden oluyor. O Konserlerde Şarkı Söylerken,Ben. Ben mi ? Patlamış mısır yiyerek telev...