Eve geldiğimde Zayn televizyon izliyordu.Yanına gidip ''Hala burda mısın ? '' diye sordum.Bir iki kanal değiştirip televizyonu kapattı.Elimi tuttu ''Bu konuyu bir daha konuşamaz mıyız?'' diye sordu.Elimi hemen geri çektim.''Konuşacak bir şey yok.Şimdi lütfen eşyalarını toplayıp gider misin? Polisi aramak istemiyorum.''
Yüzüne bakmıyordum.Çünkü hep affediyordum onu.Ama artık affedemezdim.
Zayn'in yüzüne bakmadan odama çıktım. Biraz yattım. Güzel bir uykudan sonra Zayn gitti mi diye bakmaya indim aşşağıya.Her yere baktım, Zayn yoktu. O Gitmişti. Sevinsem mi Üzülsem mi bilemedim aslında. Telefonla Demi'yi aradım ve hemen bana gelmesini söyledim. Bir kaç yarım saat sonra Demi gelmişti,kapıyı açar açmaz ona sarılmıştım. Ve Tek Cümlem '' Zayn gitti. '' oldu. '' Demi ise '' Hey! Üzülme meleğim,o kaybetti. Sen bunu hak etmiyordun,şimdi eğlenelim! '' diyerek macera filmi açtı. Bende patlamış mısır ve içecekleri getirdim. Demi olmasa nasıl olurdum acaba,düşünmesi bile korkunç.Biz tam filme dalmışken kapı çaldı. Kapıya doğru ilerledim ve açtım. Karşımda Emilie duruyordu. Ağzım açık kaldı. Ne yapacağımı bilemedim. Ona döndüm ve '' Senin burada ne işin var ?! '' dedim. Demi onu gördü ve sinirlendi. Ona '' Sen hala buraya gelebiliyor musun sürtük? Defol bu evden defol!!
Kahkaha atıyordu sürtük!Tam ağzımı açıp konuşcakken ''Hey sakin olun!!Ben sadece Zayn nerde diye soracaktım.'' Bak Bak Yüzsüze bak!! ''Zayn senin yanında değil mi?İnadına mı yapıyorsun bunu?''
Nerdeyse ağlayacaktım.Demi'nin kolumu cimciklemesiyle kendime geldim.''Bende olsa sana gelir miyim sence?'' Emilie'de değilse...Zayn nerdeydi? Of niye merak ediyorum ki...
''Güzel bende de yok yani gidebilirsin'' dedim ve suratına kapıyı kapattım.Demi alkış yaptı.''Tebrik ediyorum'' dedi ve güldü.Bense sadece tebessüm ettim çünkü Zayn nerde meraktan ölüyordum.Onu düşünürken Demi elimi tuttu ve ''Hadi filme geri dönelim'' gözleriyle koltuğa işaret etti.Film tüm aksiyonuyla devam ederken ben gene Zayn'i düşünüyordum.Emilie gideli 5 dakika olmuştu ve o 5 dakika içinde ben aynı konuyu düşünüp duruyordum.Acaba Harry'e mi gitti?Birden zilin çalmasıyla yerimden zıpladım.Kesin Emilie'ydi.''Gene ne var sürtük!''
Kapıyı açtığım an da gözlerimi irice açmıştım. Kapıda bekleyen Emilie değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Şarkıcı!
FanfictionMerhaba Ben Gomez! Selena Gomez. Evet.. Sevgilim Bir Şarkıcı! Ben ise normal bir kızım,bu nasıl olucak bilmiyorum! Tanrım.. düşüncesi bile tüylerimin ürpermesine neden oluyor. O Konserlerde Şarkı Söylerken,Ben. Ben mi ? Patlamış mısır yiyerek telev...