20.Bölüm

3K 158 26
                                    

Styles_2010'a teşekkürler. 

Bölümleri daha erken okumak istiyorsanız, yorum ve vote yapın! Bu bölüm tam bir Zaylena oldu. İyi okumalar! xx 

Selena’nın Ağzından; “Ben gerçekten çok üzgünüm, Zayn. Bilmeden sana kötü davrandım. Ve Selena, sana da karşı çıkarak neredeyse yalancı dedim. Çok üzgünüm. Gerçekten.” Dedi Demi pişman bir şekilde. Gözlerinden neredeyse yaş akacaktı, ona üzüldüm. Keşke beni başından dinleseydi… “O tam bir aptal. Kendini beğenmiş ve kendinden başkasını düşünmeyen bir piç!” diye bağırdı. Küfür etmesi onu tatlı gösterse de, şuanda bunu sinirden yapıyordu.

“Üzerine fazla gitme, Demi. Ben hallettim zaten, ona dersini verdim.” Diye kendini övdü Zayn. Ona gözlerimi devirdim. Gülümsedi. “Zayn haklı, artık onu düşünmeyi bırak. O düşünülmeye bile değmez, boş ver. Artık bitti ve sen özgürsün, tamam mı?” kolunu ovdum. Ona güven verici bir bakış attıktan sonra gülümsedim.

“Onu artık düşünmeyeceğim zaten. Umurumda değil. Onun bana âşık olduğuna nasıl inanabildim bilemiyorum, tam bir aptalım.” Kendine kızdı. “Hayır, hayır. Aptal olan o Demi, Nick. Kendini yıpratma, onun için değmez.” Dedi Zayn. “O tam bir göt herif!” diye devam etti. Demi’nin yanında böyle kelimeler kullanmaması için bakışlar atarken, Demi bizi gördü ve güldü. “Size bayılıyorum! Çok tatlı bir çiftsiniz.” Gülümsedi ve kollarını bize sardı. “Keşke benimde böyle bir ilişkim olsa…” nefesini geri verdi. Üzülmüştü, bende üzüldüm. “Sen daha iyilerine layıksın, Demi. Bana inan.” Dedim ve yanağına öpücük kondurdum. “Gerçekten çok özür dilerim. Binlerce kez.” Diye fısıldadı. “Özrün kabul edildi, Küçük Lovato.” Diye fısıldadım bende ona. Biz gülerken Zayn bize afal afal bakıyordu. Ah, bu bakışlar onu çok tatlı yapıyor. Onu seviyorum! ***

Zayn’in ısrarları sonucu, bebeğimize bir şeyler almak için çarşıya çıkmıştık. Binlerce mağaza gezdik, ama Zayn “benim bebeğim en iyisini hak ediyor.” Diyerek her mağazayı değiştirdi. Artık yürüyemeyecek haldeydim. Ayaklarım şişti ve ayakkabıya sığmaz oldu. Zaten hamile olarak şişim, bir de bu olunca tam bir davula benziyorum. Zayn’e şikâyet ettiğime “bu sana çok yakışıyor.” Veya “en her halinle güzelsin.” Diyor. Ama hayır, ben bu halimi beğenmiyorum Bay Malik! “Artık yürüyemeyeceğim, Zayn.” Diye yakındım. “Buraya bakalım. Söz veriyorum, son yer.” Bunu ikinci gittiğimiz yerde de söylemişti ve şuan altıncı mağazadayız. Ah Malik, ah…

“Bebeğin cinsiyetini bile bilmiyoruz, Zayn. Neye göre alacağız?” “Bizde iki türlü alırız o zaman. Hem kız hem erkek.” Göz kırptı. Rastgele bir mağazaya girdik. Vitrindeki çocuk eşyalarından gözlerimi alamıyordum.

Hepsi çok güzeldi ve hepsi “gel ve beni al” diyordu. Elimde olsa hepsini alırdım. Gerçekten! Mağazaya girdiğimizde etraf sakin görünüyordu. Ta ki, birinin “Ah! Bu Selena Gomez ve Zayn Malik!” diye bağırmasına kadar… İçeriye kaç magazinci girdi bilemiyorum. Gerçekten çok fazlalar.

SELENA'NIN AĞZINDAN:

Oldukça kameralara gözükmemeye çalışıyordum.Tanrım! Nerdeyse dibimizdeler. Zayn,zayn! beni bırakıp magazincilere röportaj vermeye gitmişti. Sanırım utanç içindeyim. Umarım haberlerde yada manşetlerde görünmem! Kafamdaki bereyi çıkararak heryeri görmeye çalıştığımda yüzlerce hayranın bağışırını duyuyordum. Tüm directioners '' Dj Malik! Dj Malik! '' diye bağırıyorlardı,hala alışamamıştım bunlara. Zayn'in yanına gittiğimde tüm hayranların gözü üstümdeydi,sanırım yüzüm kızardı. Hayranlar sinirlenerek üstüme ne bulduysalar atıyorlardı? Ne oluyor ya?!

'' Seni Zayn'in yanına görmek istemiyoruz küçük fahişe!! ''

'' O bizim, senden nefret ediyoruz. Anti Selena!!! ''

'' Orospu, Malik bizim. ''

'' Göt kadın! Çekil aradan, sen yokken directioners vardı!!! ''

Bunun gibi bir çok sesler duydum. Hepsi banaydı. Hepsi beni küçük düşüren ve üzen cümlerlerdi. Gözlerimden yaş geldi,oradan uzaklaşarak taksi çağırdım. Zorla çıkabilmiştim dükkandan.

***

Nihayet bu kötü günün ardından evime gelmiştim. Annem'i görünce ona sımsıkı sarıldım. Ve onunla bu konuyu konuşmanın iyi bir fikir olacağını düşünüyordum,sanırım.

'' Anne, sana söylemem gereken bir şeyler var..''

'' Birtanem, ağlamaktan konuşamıyorsun bile. '' Diyip göz yaşlarımı sildi.

'' İyiyim,Anne. Ama sana anlatıcaklarımdan sonra sen iyi olur musun bilemiyorum. ''

'' Selena, beni korkutma meleğim. ''

Tam anneme cevap vericekken Zayn aradı. Onun sesini duymak istemiyorum,bu olaydan sonra.

'' Uzatmayacağım. Ben bir Gomez'im. Güçlüyüm. Anne,beni iyi dinle. Ben Dünyaca ünlü One direction grubundaki Zayn Malik'le çıkıyorum. Birbirimizi seviyoruz. Ve 6 aydır çıkıyoruz.

Derin bir nefes aldıktan sonra;

'' Anne,Ben Zayn Malik'ten hamileyim. ''

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin