38.Bölüm

1.9K 108 58
                                    

 ▓ Son 2 bölüm! :3

▒  Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! :3

 ░ Mutlu yıllar!

 ※ Medya: Demi, Heaven, Selena. :3

'' Bu da ne demek oluyor? '' 

'' Tutuklusunuz, zorluk çıkarmayın. ''

Polis Dylan'ı götürmüştü. Keşke çocuklar burada ve bizimle olsalardı.O şaşkınlıkla bir taksi çağırıp eve döndük. Eve girdiğimizde Selena'nın gözünden hala yaşlar akıyordu.

'' Zrr zrrr zrr ''  

Telefonum çalıyordu, alıp baktım. 

'' Heaven, bebeğim..'' 

'' Korumaları ve polisi sen gönderdin değil mi? Tahmin etmeliydim. ''

'' Oh, tanrım, size zarar vermedi o herif dimi? ''

'' Hayır, sevgilim, tam zamanında geldiler.''

'' Harika. Konser başlamak üzere bebeğim, seni seviyorum.''

'' Seni seviyorum.''

 Selena'nın ağzından:

Heaven ve Demi etrafı toplamaya başladılar.Bende küçük bir çam ağacını alıp süslemeye başladım.Ama hala Dylan'ın yaptıklarını yediremiyordum kendime.O , nasıl bu kadar kötü olabilirdi ki? Onu asla affetmeyeceğim.Zayn, tam ihtiyacım olduğu yerde yoksun. Üstelik karnımda çok belirmeye başladı.sancılarım her defasında daha da çok artıyordu.Ama dinç ve güçlü kalmalıydım, küçük Malik için.Çam ağacını süslemeyi bırakıp laptop'umu açtım.Google'a '' bebek giysileri '' yazarak görsellere bakıyordum, Malik'ime hepsi de yakışırdı zaten.

'' Mrs.Malik yoksa bebek giysilerine mi bakıyor? '' 

'' Çok sabırsızım Demi.''

'' Çok mutlu olucaksınız, tamam mı?''

'' Umarım.''

*** 

Yorgun düşmüştüm, bugün çok şeyler yaşamıştık.Biraz dinlenmek ve rahatlamak istiyordum. Odama girdim.Heaven ve Demi'de markete bir şeyler almaya gitmişlerdi.Rhat bi uyku çekmek istiyordum şimdi.Taa ki telefonumdan bildirimler gelmesine kadar. 

1 mesaj:

'' Bebeğimiz, nasıl? ''

Gönderen: Zayn Malik

Tanrım,tanrım,Zayn!

1 aydır ne görüşüyorduk nede sesini duyabilmiştim. Sesini,gülüşü,mimiklerini herşeyini özlemiştim..

'' Babasını bekliyor,annesi de öyle.''

'' Bebeğimizi ve seni çok özledim.'' bu mesajı okuyunca yüzümde aptalca bir gülümseme yerleşti, sırıtıyordum.

'' Seni deliler gibi özledim,Zayn.Gelin artık.''

'' Gitmem gerekiyor, seni seviyorum.''

'' Seni seviyorum.'' kapatma demek istiyordum ama  hemen telefonu kapatmıştı. Sadece seni seviyorum diyebilmiştim.

3 saat sonra, saat 20:00:

Yeni uyanabilmiştim,karnımı tutarak merdivenlerden aşağıya iniyordum.Karşımda gördüğüm manzaraylı afalladım.Ağzım açık kalmıştı bile.Mükemmel görünüyordu.

'' Beğendin mi? '' dedi Heaven.

'' Harika görünüyor, ellerinize sağlık Demi ve Heaven.'' 

1 saat sonra:

Tableten bebek odalarına bakınıyorduk.Heaven ve Demi bana örnek gösteriyorlardı.Tablete tam dalmışken çağrı sesi gelmişti. '' 1D görüntülü arıyor.'' Çocuklar, konserden bize görüntülü arama mı yapıyorlardı? bu harika olurdu.. Tabiki açmıştım. Hayranlar bize el sallıyordu.Bizde onlara el sallamıştık.  Gözümüz çoktan dolmuştu bile. Çocuklar o çığlıklar arasında bize seslendiler;

 '' Nasıl süpriz ama? '' diye güldü Liam.

'' Tanrım.. siz harikasınız çocuklar! '' diye cırladı Demi. 

'' 2 gün sonra görüşürüz! Kendinize iyi bakın kızlar.''

Demi'nin ağzından:

Diye videoyu kapattılar.Bu harikaydı. Kısa bir süreydi ama her saniyesi çok güzeldi. Gerçekten çok özlemiştik onları.2 gün  sonra burada olacaklar.Saatler kaldı.Nihayet hasretimiz sona erecekti. Ah, sarı civcivimi çok özledim.  Selena'nın karnını okşuyorduk Heaven ile. 

'' Ne zaman doğacak bu bebek? Bizi daha fazla bekletmesin. '' 

'' Ne zaman isterse,o zaman. '' diye gülümsedi Selena.

'' Kız olursa adını ne koyacaksınız? '' dedim. 

'' Kız olurs Zaylena , erkek olursa Zaylen '' 

Selena 'ya sanırım bu konuşmadan dolayı Zayn'i hatırlatmıştım ister istemez. Gözleri dolmuştu, onların aşkı çok güzeldi. Tarif edilemezdi. Tüm engelleri,duvarları aşıcak güçteydi aşkları.Zaylena'' ydı. Selena'ya sımsıkı sarıldım ve bu onu mutlu etti. 

Sakin bir odaya geçtim, Niall'ı aramak için tuşlara basmıştım. Telefonu kulağıma geçirdim. Ama boşunaydı. Açmıyordu. Tekrar tekrar aradığımda yine her defasında olduğu gibi açmamıştı. Tanrım, geldiklerinde ona doya doya sarılmayı istiyorum. İleride bizimde bir bebeğimiz olur muydu? Zayn ve Selena gibi birbirimize bu kadar çok aşık olur muyduk? Ya koparsak birbirmizden? Ya tamamen ikimizde başkalarıyla mı olurduk?  Yada evli bir çift mi olurduk?  

Heaven ve Demi  içeri girmişti. Şaşkınlıkla ona baktım, ikiside kahkahalar atıyordu.

'' Sesli düşünüyorsun, Demi. '' Demişti Selena. Heaven hala kıkırdıyordu. 

'' Ah,olamaz.. siktir..'' diye cırladım.

'' Niall ile ayrılmayacaksınız, tamam mı? '' diye gülümsedi Heaven.

 '' Ayrılmayacağız.'' diye gülümsedim ve birlikte sarıldık.

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin