Yorumlarınızı ve Oylarınızı eksik etmeyin lütfen. Bu arada Hikayenin kapağını değiştirdim, bakabilirsiniz ^^
Bunu nasıl yaptığıma hala inanamıyorum. Ona seni sevmiyorum desem de, aslında çok seviyorum ve bunu ikimizde çok iyi biliyoruz. Ona zarar vermeyi asla istemezdim. Zaten istemeden olmuştu ve şu an kendimden nefret ediyordum. Onu baygın haldeyken zorla odama taşımış ve yatağıma yatırmıştım. Gerçekten fazla ağırdı ve bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyordum. Başındaki kanlı bezi iyice bastırdığımda ağzından küçük inlemeler çıktı ve bu onun uyanmasına neden oldu. Uyandığında halsiz bir şekilde bana bakıyordu.
“İyi misin?” diye sordum.
Sadece kafasını salladı, bana kırgın olduğu belliydi. Sürekli bakışlarını benden kaçırıyordu. Böyle olmasını bende istemezdim, ama bir anlık sinirle elimden gelen buydu. Üzgünüm, çok üzgünüm Zayn…
“Gidip su getireceğim.” Dedim ve odadan çıktım.
Zayn’in Ağzından
Onun beni sevdiğini biliyordum. Bunu ne kadar inkâr etse de, aslında birbirimize çok âşıktı ve bunu biliyorduk. Bana zarar vermek istemezdi de, bir anlık sinirle o bir canavara dönüştü. Aslında ona zarar vereceğimden korkmuştu ve kurtulma şekli böyleydi. Ona kızgın değildim, sadece kırgındım. Ama onu seviyordum ve sevmekten asla vazgeçmeyecektim.
Yatakta rahat etmek için biraz doğruldum ve acıyla inledim. Selena gerçekten çok hızlı vurmuştu ve başım şu an hiç olmadığı kadar acıyordu. Yaraya elimi sürdüğümde yine sızladı ve küfür ederek elimi çektim. Başımı yana yasladığımda, kahverengi bir defter gördüm. Bu defter de neydi böyle? Ucundan sarkan siyah bir kâğıt dikkatimi çekmişti ve alıp bakmak istedim. Biraz daha doğruldum ve deftere uzanmaya çalıştım.
“Birazdan geliyorum, evde temiz bardak kalmamış.” Diye seslendi Selen aşağıdan.
“Tamam, sorun değil.” Diyerek onu onayladım.
Onun gecikmesi, benim deftere bakmam için bir avantajdı. Hızla defterin sayfalarını çevirdiğim de bunun bir günlük olduğunu anladım. Defterin ilk sayfalarında, eskiden çekildiğimiz fotoğraflar vardı. Bunları görünce gülümsememi engelleyemedim. O günleri özlemiştim, hem de çok. Az önce gördüğüm siyah resme geldiğimde, durdum ve daha çok incelemeye başladım. Bu bir ultrason resmiydi. Selena’nın bebeğinin resmi. Nick’den olan… Ah! Düşünmek bile istemiyorum!..
Resmi elime aldım ve daha yakından inceledim. Siyah beyaz ve küçük olmasına rağmen çok tatlı görünüyordu. O benim oğlum olmalıydı, Küçük Malik’im… Resmi yerine koyacakken, kırmızı kalemle yazılmış bir yazı dikkatimi çekti. Resimle aynı tarihteydi, merakıma yenik düşerek okumaya başladım. Biliyorum, çok meralıyım.“Sevgili günlük;
Bunu sana, bebeğimin ilk resmini gördüğüm gün yazıyorum. O gerçekten çok tatlı ve tıpkı babası gibi. İleride bütün kızların ona âşık olacağını biliyorum. Hey kızlar, o benim oğlum! Haha, bu gerçekten çok komik olurdu. Tüm kızları kendine âşık edeceği gibi, gözlerinin rengi ve saçlarına ona benzeyecek. Rampa saçları ve ela gözleriyle, o mükemmel biri olacak. Bundan eminim. Neden mi? Çünkü o Zayn Malik’in oğlu. Evet, bu çocuk Zayn’in!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Şarkıcı!
FanfictionMerhaba Ben Gomez! Selena Gomez. Evet.. Sevgilim Bir Şarkıcı! Ben ise normal bir kızım,bu nasıl olucak bilmiyorum! Tanrım.. düşüncesi bile tüylerimin ürpermesine neden oluyor. O Konserlerde Şarkı Söylerken,Ben. Ben mi ? Patlamış mısır yiyerek telev...