4.Bölüm

5.9K 330 40
                                    

O kızın sesini duyunca daha da kötü olmuştum.Telefonu yavaşça Zayn'e verdim ve kısık sesle '' Bu gece bize gelmesini söyle Zayn.'' dedim.Zayn hayır dercesine bakış atmıştı.Sinirlenmiştim.Zayn'e '' Söyle!! '' diye bağırdım,gözlerimden yaşlar akıyordu.Ağlamamalıydım.Göz Yaşlarımı sildim.Zayn zor durumda kalmış gibi bana baktı ve dediklerimi kıza söyledi.Nihayet kızla tanışabilicektim. Eve geldiğimizde direkt banyoya gittim.Birden içimdeki her şeyi çıkardım.Off neden böyle oluyordu ki?1haftadır ne yediysem çıkarıyordum.Midemi üşütmüş olmalıyım.Şu sürtükle işim bitsin doktora gidecektim.Elimi mideme götürdüm ve yavaş adımlarla odama ilerledim.''Noldu sana?''kafamı döndürmeden ''Hiçbir şey''dedim içeri girdim.''Bak Sel...'' kapıyı yüzüne kapattım.

Onu dinlemek istemiyordum.Aslında o kızı neden çağırdığımı bilmiyorum.Ne diyecektim ki?'Aranızdan çekiliyorum istediğinizi yapın' mı?Çok canım yanıyordu.Sevdiğim çocuk beni sevmiyordu.Beni bir sürtükle aldatıyordu.Ah Tanrım?Acaba benim hatam var mıydı?Acaba en son ne zaman Zayn'i öpmüştüm?Ne zaman beraber olmuştuk?Hatırlamıyorum.Tek düşündüğüm şey midemin bulandığı.

Zayn'in Ağzından:

 Selena'yı böyle görmeye dayanamıyordum.En son annesini,babasını kaybettiği zaman böyleydi.Onu bu hale ben getirmiştim.Allah beni kahretsin! Yukarıdan kapı açılma sesi geldi.Hemen koşa koşa yukarı çıktım.Öğürme sesi geliyordu.Olamaz Sel! Yanına gidip belinden tuttum ama dirseğini karnıma geçirdi.''Yardımına ihtiyacım yok!''diye bağırdı.Suyu açtım yüzünü yıkadım.Yüzü çok solgundu.Üzüntüden olmuştu kesin.Annesini ve babasını kaybettikten sonra 1 hafta üzüntüden kusmuştu.Kolundan tuttum ''Bırak beni kendim giderim.'' Hayır hiçbir yere gidemezsin! Bacaklarından ve belinden tutup kucağıma aldım.''Bırak beni Zayn!!...Sana söylüyorum beni hemen indir!'' Off bu kız sinirliyken hiç çekilmiyordu.Demi gibi cırtlak sesle bağırıyordu.''Hayatım bağırma ya'' Gülerek karşılık verdim.''Hayatım mı?Hayatım diyo bana ya.Deme bana hayatım mayatım sen git o Emilie'ne hayatım de''öylece durdum.Sonra dış kapıdan çıktım ve Sel'i arabaya bindirdim.Kaçmasın diye kapıyı kitledim.Arabayı çalıştırdım.''Nereye götürüyorsun beni?Ha eğer sürtüğüne götürüceksen gerek yok.''Burnumdan soluyordum.Ama şuan Sel'i dinlemicektim.''Sana diyorum?Nereye gidiyoruz?''Cevap vermezsem susmaz diye düşündüm.''Doktora''

Emilie'nin Ağzından:

Kurutma makinesini alıp saçlarımı kurutmaya başladım.Tanrım!Hala inanamıyordum.Zayn beni ilk defa istiyordu.Dün akşam onu zorla öpmüştüm.Sonra zaten gitti.Ama şimdi beni istiyordu!O Selena aramızdan çekilmişti.Çok mutluydum.Her şeyimle güzel olmalıydım.Bugün Zayn'in olucaktım!

Selena'nın Ağzından:

 Hastane evimize çok yakın olduğu için için 10 dakika içinde hastaneye gelmiştik.Doktorun yanına girerken Zayn'in yanıma gelmesini istememiştim o da ''Tamam'' demişti.Niye getirmişti ki?Ya üzüntüden kusuyordum.Ya da üşütmüştüm.Bunun için getirmesine gerek yoktu ama doktordan 'İyi' lafını duyuncaya kadar rahatlamıcaktı.''Neyiniz var?'' Saçları aklaşmış gözünde gözlük şirin mi şirin doktordu.''1haftadır yediklerimi kusuyorum.'' dediklerimi deftere yazdı. ''Bir kaç test yapalım o halde'' Zayn'le 1 saattir testleri bekliyorduk.Tam ağzımı açıp Zayn'e 'beni buraya getirmene gerek yoktu'diyecektim doktor geldi ve ''Testleriniz geldi Selena Hanım.Buyrun içerde bakalım''diyerek elini odasına doğru gösterdi.Zayn'e ''Beni burda bekle'' dedim ve içeri geçtim.Doktor yerine oturdu bana eliyle 'oturun'işareti yaptı elimi kaldırdım''Gerek yok'' 5dakikadır elindeki kağıda baktı.Sonra kağıdı aşağı indirdi ve içimi ısıtan bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.Demiştim bir şeyim yok diye boşuna gelmiştik.''2,5 aylık hamilesiniz Selena Hanım''

Sevgilim Bir Şarkıcı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin