Παντελής- Ανθή..
Εγω- Μάλιστα κύριε θα θέλατε κάτι? Ίσως κάτι για τα μαθήματα?
Παντελής- Μην μου μιλάς έτσι
Εγω- Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε κύριε καθηγητά. Αν δεν έχετε κάτι να μου πείτε για το μάθημα( ειπα λίγο φωναχτά) μπορείτε να πηγαίνετε σπίτι σας
Παντελής- Να σου εξηγήσω..
Εγω- Έχω καταλάβει πάρα πολύ καλά τι γίνεται εδώ πέρα. Είστε καθηγητής και την πεφτειτε σε όλες και νομίζατε ότι μπορείτε να κάνετε το ίδιο και σε μένα
Παντελής- Δεν είναι αλήθεια. Απλά άσε με να σου εξηγήσω τι έγινε με αυτήν την κοπέλα. Δεν σημαίνει τίποτα για μένα.
Εγω- Βλέπω πως δεν έχετε κύριε καθηγητά κάτι σημαντικό να μου πείτε για το μάθημα οπότε τα λέμε αύριο στις 7.
Πριν προλάβει να πει κάτι του έκλεισα την πόρτα στην μούρη. Πήγα τρέχοντας στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου είχα ένα μαξιλάρι που πάντα με κάνει να νιωθω καλά. Τότε χτυπάει η πόρτα και μπαίνει το βλαμμένο( αδελφός)
Βλαμμένο- Τι έγινε ρε χαζό? Ποιος ήταν?
Εγω- Κανένας....
Βλαμμένο- Ήταν ο καθηγητής σου εε?
Εγω- Που το ξέρεις? Εννοώ ούτε καν.
Βλαμμένο- Τι σου έκανε? Να πάω να του δώσω καμία να μάθει τι πάει να πει Γιάννης.
Εγω- Αωω μωρέ ( είπα μέσα από τα δάκρυα μου και με φωνή που τρεμει)
Γιαννης- Έλα πες μου τώρα τι έγινε και δεν θα πω τίποτα σε κανένα.
Άρχισα να του εξηγήσω τι έγινε μαζί μας και πως νιωθω για αυτόν.
Γιάννης- Με αυτά που μου λες....(έκανε μια παύση) νιώθει πολλά για σένα.
Εγω- Που το ξες?
Γιάννης- Ειμαι αγόρι και ξέρω.
Εγω- Τι να κάνω ρε συ Γιάννη? Δεν ξέρω αν πρέπει να τον συγχωρέσω ή να του κρατάω μούτρα.
Γιάννης- Κοίτα αστόν να σου πει τι έγινε με αυτήν την...
Πήγε να βρίσει άλλα τον πρόλαβα.
Εγω- Εεεε
Γιάννης- Καλά σόρρυ μικρή. Και αποφασίζεις.
Εγω- Και που θα ξέρω ότι λέει την αλήθεια?
Γιάννης- Θα φανεί στα μάτια του.
Εγω- Καλά.
Τότε είδε ότι πάω να ξανά αρχίσω να κλαίω και με πλησίασε. Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και με αγκάλιασε.
Γιάννης- Σε αγάπαω ρε μικρή.
Εγω- Και γω ρε αδερφούλη μου.
Γιάννης- Είμαι δίπλα σου και το ξέρεις και δεν θα αφήσω κανένα να σε πληγώσει. Θα μπω μπροστά να μαχαιρωσουν έμενα και να γλιτώσεις εσύ..
Εγω- Είσαι τόσο γλυκός όταν θες. Η γυναίκα που θα σε πάρει θα είναι χαρούμενη.
Γιάννης- Ναι όσο για αυτό...
Εγω- ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ??? ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ???
Γιάννης- Δεν ξέρω πώς να σου το πω...
Εγω- Έλα ρε βλαμμένο πες.
Γιάννης- Καλά...Είναι η Ευα
Εγω- Ή δικιά μου η Ευα? Ή κολλητή μου?
Γιάννης- Εμμ Ναι άλλα την αγαπάω και την πρόσεχω.
Εγω- Καλά άμα είστε χαρούμενοι τότε εγκρίνω.
Μετά από λίγο ήρθαν και οι γονείς μας.
Μαμα- Καλά έχετε πυρετό και είστε αγκαλιά και δεν σκοτωνεστε.
Γιάννης- Είχαμε μια ομορφη συζήτηση.
Μπαμπάς- Καλά είστε τόσο ώρα μαζί και ζείτε ακόμα?
Εγω- Ναι ήταν καλός μαζι μου.
Το βράδυ μας πέρασε πολύ όμορφα. Είχαμε μαζευτεί όλοι μας και βλέπαμε τηλεοραση και τρώγαμε πίτσα που έφτιαξε η μαμά με τα χεράκια της.
Καθώς κοιμόμουν άκουσα από τον διάδρομο κάτι φωνές. Δεν ήταν των γονιών μου άλλα ούτε και τον Γιάννη. Τότε άκουσα βήματα προς το δωμάτιο μου και.....
Ελπίζω να σας άρεσε??? Τι λέτε να κάνει η Ανθή με τον Παντελή?? Ποιος μπήκε στο σπίτι τους??? Καλή ανάγνωση και να έχετε μια υπέροχη μέρα...Αφήστε σχόλια και ☆
YOU ARE READING
Ιδιαίτερα
Teen FictionΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...