Το δοκίμασα και περίμενα να μέχρι να είναι έτοιμο για να δω τι είναι. Ξαφνικά το κοιτάω και είναι θετικό. Ομγγ είμαι έγκυος. Δεν το πιστεύω.
Θα έχω το δικό μου μωράκι και θα είναι τέλεια. Θα έχει όμορφα μαγουλάκια και ποδαράκια και ομγγγγγ δεν μπορώ να κρατήσω την χαρά μου.
Θέλω να κάνω έκπληξη τον Παντελή. Έχει μάθημα τώρα, θα γυρίσει το μεσημεράκι για αυτό έχω ελεύθερο χρόνο να πάω να ετοιμάσω την έκπληξη.
Έχω ένα κουτάκι, θα το βάλω μέσα και θα πάω να πάρω μπαλόνια και κάποιες κάλτσες μωρού.
Δεν θα πάρω ούτε μπλε ούτε ροζ γιατί έτσι θα νομίζει ότι είναι αγόρι ή κορίτσι.
Μετά από δύο ώρες περπάτημα, κατάφερα να πάρω όμορφα μπαλόνια με την minie και τον mikie. Επίσης πήρα και καλτσουλες σε γκρι και κόκκινο χρώμα.
Ώρα να τα ετοιμάσω. Έβαλα το τεστ και τις κάλτσες στο όμορφο κουτάκι και άρχισα να φουσκωνω τα μπαλονια και έγραψα σε ένα από αυτά "Θέλω να σε γνωρίσω...μπαμπά". Πωωω στα πατώματα θα τον έχουμε. Να πάρω το ασθενοφόρο να είναι έτοιμο.
Πήρα τηλέφωνο τον Παντελή για να τον ρωτήσω τι ώρα θα έρθει και μου είπε "Σε λίγο μωρό μου". Σε πόσο λίγο δεν αντέχω άλλο.
Μέχρι να έρθει πήρα τηλέφωνο τις κολλητές μου να τις πω τα νέα. Χάρηκαν πάρα πολύ και είπαν ότι θα έρθουν το απόγευμα να πάμε να το γιορτάσουμε.
Τριάντα λεπτά μετά μπήκε μέσα στο σπίτι ο Παντελής και ήρθε να με φίλησει χωρίς να δει το τραπέζι. Καλά πως γίνεται αυτό? Ολόκληρο μπαλόνι δεν το είδε?
Του έκανα νόημα και γύρισε να δει. Μόλις το είδε άρπαξε το κουτάκι και το κρατούσε σφιχτά. Το άνοιξε και έμεινε να με κοιτάει και άρχισε να ουρλιάζει από χαρά.
Παντελής- Ομγγγ δεν το πιστεύω....Θα γίνω μπαμπάς...(είπε και με σήκωσε στην πλάτη του και άρχισε να κάνει κύκλους)
Εγω- Ναι αγάπη μου θα γίνεις μπαμπάς.(είπα μόλις με κατεβασε και κοιταζόμασταν μέσα στα μάτια)
Παντελής- Δηλαδή τώρα είσαι.....?
Εγώ- Ναιι είμαι... θα κάνουμε το πρώτο μας μωράκι.
Παντελής- Από δω και πέρα δεν θα κάνεις τίποτα. Θα τα κάνω όλα εγώ. Δεν θέλω να κουράζεσαι και να μάθεις τίποτα.(είπε και με ξάπλωσε στον καναπέ)
Εγω- Άρα κομμένο να το σεξ??(ρώτησα και άλλαξε πεντακόσια χρώματα)
Παντελής- Άμα χρειαστεί ναι.(είπε και με φίλησε απαλά στα χείλη)
Δεν το περίμενα. Αυτό σημαίνει πόσο με αγαπάει.
Τα σχέδια μας για τον γάμο ακυρώθηκαν γιατί είπαμε να γεννήσω και μετά. Να είμαι και γω πιο άνετα και να το γλεντήσουμε καλύτερα.
Μετά από 7,5 μήνες
Είμαι στον όγδοο μήνα και μπορώ να πω πως δεν αντέχω άλλο. Ζαλίζομαι και κάνω εμετους με το κιλό. Το καλό είναι ότι ο Παντελής βρήκε μια από τις καλύτερες ζώνες και με βοηθάει να κουνιέμαι καλύτερα.
Πάντως πέρα από την κουράση και όλα τα σχετικά νιώθω πάρα πολύ όμορφα έχοντας ένα μωράκι στην κοιλιά μου.
Εδώ και ένα μήνα, δεν κάνω τίποτα διότι δεν μπορώ. Μέχρι την κουζίνα πάω και κουράζομαι.
Λέω να πάω λίγο στον σούπερ μάρκετ να πάρω αλοη βέρα να πιω γιατί κάνει καλό.
Όπως πάντα δεν ξέρω τι να βάλω. Βέβαια δεν έχω και πολλές επιλογές. Τίποτα δεν με κάνει πλέον. Μόνο τρία φόρεματα και κάνα δυο κολάν. Για αυτό έβαλα ένα απλό μαύρο φόρεμα και βγήκα.
Μερα της γένναςΑπο το πρωί νιώθω κάτι πόνους.....
ESTÁS LEYENDO
Ιδιαίτερα
Novela JuvenilΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...