"Πρωτο Μάθημα"

1.7K 64 9
                                    

Παντελης- Εμμ
Εγω- Τι έγινε τώρα?
Παντελης-Τίποτα αστό...( είπε και έφυγε και με άφησε μόνη να κοιτάω το πάτωμα)

Μετά από κάνα μισάωρο ήρθε και η μαμά με το γουρούνι να με πάρουν. Σε όλη την διαδρομή ήμουν στεναχωρημένη.

Πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα και τίποτα. Ούτε τους γονείς μου δεν πήρε τηλέφωνο να δει αν ΖΩ ή αν πεθάνω. Αν θα κάνουμε μάθημα. Τέλος πάντων σήμερα λογικά θα έρθει γιατί είναι το πρώτο μας μάθημα. Να πω την αλήθεια ντρέπομαι να τον συναντήσω....Όλες αυτές τις μέρες σκεφτόμουν συνέχεια τι έγινε εκείνη την ημέρα και πραγματικά θέλω απαντήσεις για αυτό που έκανε.

Πήγα να ντυθω γιατί η ώρα είναι 4:00 και μπορεί να εμφανιστει. Δεν ξέρω τι να βάλω. Θα βάλω κοντό για να τον κόλασω. Εβαλα:

Ντάξει είναι λίγο προκλητικό άλλα κάτι πρέπει να γίνει

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ντάξει είναι λίγο προκλητικό άλλα κάτι πρέπει να γίνει.

Οι ώρες πέρασαν γρήγορα γιατί έβαλα να δω teen wolf και έχω κόλλημα μεγάλο. Η ώρα είναι 7:00 και ακόμα να έρθει. Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν θα έρθει έτσι πήγα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και άρχισα να ξεντυνομαι για να ρίξω έναν υπνάκο άλλα εκείνη την ώρα ακόμα την πόρτα και την μαμά να λέει "Έλα Παντελή πέρασε...Η Ανθή είναι μέσα και ξαπλώνει" του ξέφυγε ένα γελακι.

Η πόρτα χτύπησε και ακούστηκε η βαριά φωνή του " Ανθή.. να μπω"

Εγω- Ναι καθηγητά ( είπα με βαριά την καρδιά..Δεν ξέρω πώς θα γίνει αυτό το μάθημα πραγματικά)

Μπήκε μέσα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και μου έκανε νόημα να καθίσω στην καρέκλα μπροστά από το θρανίο για να ξεκίνησει το μάθημα. Ενώ χαμογελουσε ένιωθα μια ψύχρα να διαπερνά το δωμάτιο.

Παντελης- Λοιπόν Ανθή το πρώτο κεφάλαιο είναι η εξισώσεις και ανισωσεις από άλγεβρα και τετράγωνα από γεωμετρία. Πρέπει να κάνουμε μια ώρα από το κάθε μάθημα. Με ποιο θες να ξεκινήσουμε?
Εγω- Άλγεβρα( είπα σιγά και μέσα από τα δόντια μου γιατί ντρεπόμουν)

Άρχισε να εξηγεί τι είναι εξισώσεις κάι ανισωσεις και πράγματικα δεν κατάλαβα τίποτα γιατί τον κοίτουσα.

Παντελης-κατάλαβες? Ανθή? Τι κοιτάς? ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?
Εγω- Εμμ Ναι κύριε κατάλαβα
Παντελής- Δεν είσαι εδώ τι γίνεται?
Εγω- Τίποτα εμ συνεχίστε.

Γενικά παρακολουσα και στα δύο. Είχαμε τελείωσει και ήταν έτοιμος να φύγει άλλα του έπιασα το χέρι.

Εγω- Παντελή έμμ εννοώ κυριε θέλω να σας ρωτήσω κάτι
Παντελης- Εννοείται και λεγεμαι Παντελή μόνο στο μάθημα κύριε
Εγω- Κοίτα έμμ το φιλί στο Εμμμ Νοσοκομείο σήμαινε κάτι για σένα ή το έκανες μόνο για τον Πέτρο?
Παντελής- Κοίτα Ανθή είσαι πάρα πολύ γλυκιά και όμορφη. Φρέσκια και γεμάτη ζωή άλλα δεν ξέρω άμα νιώθω κάτι για σένα.
Εγω- Καλά Τότε στο καλό κύριε θα τα πούμε μεθαύριο στο μάθημα( είπα ψυχρα)
Παντελής- Ανθή...
Εγω- Δεν σκέφτηκες καν αν με αυτό που έκανες ο άλλος ένιωσε κάτι για αυτό από δω και πέρα η σχέση μας θα είναι μαθήτρια  και κύριος. Και τώρα με συγχωρειτε άλλα θελω να ξαπλώσω.
Παντελης-Ανθη σε παρακαλώ μην λες τέτοια πραγματα.
Εγω- Δεν είπα κάτι.. ΕΣΕΙΣ ΕΙΠΑΤΕ.
Παντελης- Σε παρακαλώ.
Εγω-.........

Ελπίζω να σας άρεσε! Τι λέτε να πει η Ανθή? Ένιωσε κάτι ο Παντελής? Αφήστε σχόλια για να καταλαβω και πολλά ☆☆☆

Ιδιαίτερα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora