Γιάννης- Έλα λίγο στο δωμάτιο θέλω να σου μιλήσω.( είπε αυστηρά)
Λες να μας άκουσε? Όχι ρε φίλε. Άμα μας άκουσε ρεζίλι. Μακάρι να θέλει να μου πει κάτι άλλο.
Μπήκα μέσα στο δωμάτιο του και με έβαλε να καθίσω στην άκρη του κρεβατιού. Καθόταν στην καρέκλα απέναντι μου και με κοιτούσε με εξεταστικο βλέμμα.
Γιάννης- Ξέρω τι κάνατε Ανθή!( είπε και κοκκαλωσα)
Εγω- Τι εννοείς? Μάθημα κάνατε.( είπα προσπαθώντας να το σώσω)
Γιάννης- Σας άκουσα Ανθή σας άκουσα. Μην βγάζει τρελό.( είπε θυμωμένα)
Εγω- Όλα?
Γιάννης- Ναι( είπε και κοίταξε το πάτωμα)
Εγω- Κοίτα Γιάννη...( είπα να ξεκινήσω αυτήν την άβολη συζήτησή)
Εγω- Με τον Παντελή είμαστε ζευγάρι. Και ναι το κάναμε μέσα στο μάθημα άλλα κάναμε και μάθημα. Νιώθω όμορφα όταν είμαι μαζί του και δεν θέλω να τον χάσω από την ζωή μου.
Γιάννης- Αν είναι έτσι...( με κοίταξε μέσα στα μάτια)
Εγω- Έτσι είναι!( είπα και με αγκάλιασε)
Γιάννης- Σε αγάπαω ρε χαζό.
Εγω- Και γω ρε βλαμμένο.( είπα και ένα δάκρυ κύλησε)
Μετά από αυτήν την τρυφερή σκηνή με τον αδελφό μου, αποφάσισαμε να πάμε για ύπνο.
Γιάννης- Πάω για ύπνο χαζοο ( είπε και ξεκίνησε να φεύγει από το δωμάτιο)
Εγω- Πάνε ρε βλαμμένο.
Γιάννης- Θα πεις το Παντελή ότι σας άκουσα?
Εγω-Ναι Γιάννη θα το πω!
Γιάννης- Οκευ sis.
Αφού έφυγε από το δωμάτιο το βλαμμένο έβαλα τις πιτζάμες μου και ξάπλωσα.
Κατά την διάρκεια του ύπνου μου άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει. Η φωτεινότητα με έκανε να μην δω ποιος είναι.
Εγω- Ναι?
Άγνωστος- Σε θέλω..( άκουσα μια βαριά φωνή στο τηλέφωνο. Λες να είναι ο Παντελής)
Εγω- Παντελή?
Παντελής- Ναι μωρό μου.( άκουσα την φωνή του να λυγίζει)
Εγω- Τι έγινε?(άρχισα να ανησυχώ)
Τι ώρα είναι?Παντελής- 5:00 το πρωί. Και μου έλειψες. Να πάμε για καφέ?
Εγω- Έλα ρε Παντελή τρόμαξα. Έλα να με πάρεις 10:00. Οκευ?
Παντελής-Ναι( πήγα να κλείσω άλλα άκουσα να λέει "σε αγαπώ")
YOU ARE READING
Ιδιαίτερα
Teen FictionΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...