Αφού είδα τους δικούς μου να κάθονται εκεί στην άκρη μέχρι να ξυπνήσω είδα και τον Παντελή.
Εγω- Ήρθατε
Μαμα- Μας πήρε τηλέφωνο ο Παντελής μόλις έγινε το περιστατικό και ήρθαμε. Καλά που ήταν εκεί και μας ενημέρωσε.
Παντελής- Ο καθένας στην θέση μου το ίδιο θα έκανε
Μπαμπα- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό που έκανες για την κόρη μου.Τότε ήρθε η νοσοκόμα και είπε πως αν θέλουν να με δουν θα πρέπει να μπαίνει ένας ένας για να μην κουράζομαι. Πρώτα μπήκαν η μαμά και ο μπαμπάς. Μίλησαμε λιγάκι μου είπαν και μερικά νέα. Μετά μπήκε ο αδελφός μου το γουρούνι.
Μόλις μπήκα με αγκάλιασε και άρχισε να κλαίει. Ρι γλυκός που είναι όταν θέλει.
Γουρουνι- Ανησύχησα!
Εγω- Αωωω με αγαπάςΤότε πήρε μια έκφραση και καλα σοβαρός.
Γουρούνι- Εμμ εννοείται άλλα δεν το δείχνω
Εγω- Και γω σε αγαπώ ρε χαζό
Γουρούνι- Ήρθε και ο καθηγητής σου.Εξω είναι και περιμένει να σε δει.Σου αρέσει Ε?
Εγω- Ακόμα εδώ είναι?
Γουρούνι- Ναι...Δεν μου απάντησες όμως.. ( και με κοίταξε με πονηρό βλεμμα)
Εγω- Τι λες ρε?
Γουρουνι- Και το φιλακι που σου εδωσε τι ήταν?
Εγω- Που το ξες Εσύ? Εννοώ ποιο φιλί?
Γουρούνι- Καλά η κολλητή σου είναι καψούρα μαζί μου και μου το είπε
Εγω- Ποια από τις δυο?
Γουρούνι- Δεν σε λεωωω
Εγω- Καλά φύγε τώρα να δω τι θέλει και ο άλλος
Γουρούνι- Χμμμ ΚαλάΒγήκε το γουρούνι και εγώ έμεινα να κοιτάω το ταβάνι. Μετά από κάνα λεπτο άνοιξε η πόρτα και μπήκε ένα κεφαλακι
Παντελής- Να μπω? Ή δεν με θες?
Εγω- Μπες...Εμμ Παντελή θέλω να σε ευχαριστήσω που πήρες τηλέφωνο τους δικούς μου και είσαι εδώ.
Παντελής- Ανθή κοίτα όταν σε είδα τρομαξα πάρα πολύ.
Εγω- Ευχαριστώ και πότε θα κάνουμε το πρώτο μάθημα?
Παντελής- Αυτό σε νοιάζει τώρα?
Εγω- Εμ Ναι...( είπα και γέλασα και γέλασε και αυτος)Αχ ωραίο χαμόγελο.. ιιι τι σκέφτηκα...Καλά χαζή είμαι. Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου? Ε όχι
Παντελης- Θα δούμε πότε θα βγεις και θα αποφασίσουμε.
Είπε και ήταν έτοιμος να φύγει γιατί δεν μπορούσε να κάτσει και πολύ και του κρατησα το χέρι.
Εγω- Εμμμ θα.. έρθεις και αύριο?
Έμεινε να με κοίταει με ένα γλυκό βλέμμα.
Παντελής- Θες να έρθω?
Εγω- Ναι άμα μπορείς
Παντελής- Θα έρθω άμα το θες τόσο πολύ...( Είπε και με φίλησε στο μετωπο). Να κοιμηθείς και να ξεκουραστείς Ναι?
Εγω- Ναι ( είπα με μωρουδιστηκη φωνη)Σκέψεις Παντελή:
Ήταν αρκετά κουρασμένη και χλωμή.Μακάρι αύριο που θα πάω να είναι καλύτερα γιατί δεν μου άρεσει να την βλέπω έτσι. Και όταν μου άγγιξε το χέρι... ένιωσα όμορφα. Αχ ρε Ανθή με έχεις τρελάνει...τι σκέφτομαι ΠΑΝΑΓΊΑ μου θα γίνω και παιδεραστής.
Σκέψεις Ανθης:
Ας κοιμηθώ λίγο τώρα γιατί ειμαι πτώμα. Μόλις άνοιξα τα μάτια μου είδα.....
Ελπίζω να σας άρεσε!!Δεν ανεβασα τόσο καιρό γιατί δεν είμουν Καλά. Αφήστε και ☆☆☆.😘😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ιδιαίτερα
Fiksi RemajaΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...