"Νεφελη"

1.1K 35 8
                                    

Από το πρωί νιώθω κάτι πόνους. Βέβαια φτάνει το γεγονός ότι σήμερα είναι η μέρα. Σήμερα θα φέρω στον κόσμο το μωράκι που τόσο καιρό κρατούσα μέσα στην κοιλιά μου.

Μπορώ να πω πως έχω κατά αγχωθεί. Από το πρωί ο Παντελής μαζεύει τα πράγματα μας για να πάμε. Και όπως είναι φανερό κάθε 10 λεπτά με ρωτάει πως είμαι.

Η γυναικολόγος μου, μου έκλεισε το ραντεβού για το μεσημέρι άλλα θα πρέπει να πάμε από το πρωί για να πάρω ένα χάπι και να κάνω και την πρώτη δόση από το υποσκληριδιο.

Αφού φτάσαμε στην κλινική με έβαλαν μέσα σε ένα δωμάτιο και μου είπαν πως θα με ενημερώσουν για την ώρα και για το πότε θα πάρω το χάπι και να κάνω το εμβόλιο.

Η ώρα έχει πάει πλέον 2:00 και είναι η ώρα για να πάω να γεννήσω. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Σε λίγακι θα κρατάω στα χέρια μου το μωράκι μου.

Εγώ ξαπλώσει και ο Παντελής είναι από πίσω μου και με βοήθαει. Κρατάει την μέση μου για να γίνει πιο εύκολα η αποβολή του μωρού.

Στην αρχή ένιωθα έναν δυνατό πόνο. Αλλά όσο έβγαινε το μωρό ο πόνος περνούσε.

Ο Παντελής όλοι αυτήν την ώρα φώναζε στο αυτί μου" ΤΟ ΈΧΕΙ..ΜΠΡΆΒΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...ΑΧ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ...ΛΙΓΟ ΑΚΌΜΑ...ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΣΣΣ.."

Και εγώ ειμουν σε φάση σκάσε πονάω άλλα με βοήθησε αρκετά.

Μόλις βγήκε το μωράκι μας, άρχισε να κλαίει και μας το έφεραν να το αγκαλιάσουμε. Μειναμε μια στιγμουλα αγκαλιασμένοι. Δάκρυα χαράς έτρεχαν από τα μάτια του Παντελή και τα δικά μου.

Μετά από 2 μέρες

Το μωρό μας είναι πλέον δύο μήνων.(το φύλο θα το μαθετε πιο μετά. Λογικά στην βάφτιση του/της)

Με τον Παντελή είμαστε πιο δεμένοι από ποτέ. Από την στιγμή που φέραμε στο κόσμο το μωρό μας, έχουμε γίνει ένα. Η αγάπη μου και ο έρωτας μου για αυτόν έχει γίνει πιο δυνατός και έτσι αποφάσισαμε να παντρευτούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Για αρχή θα βαφτίσουμε το μωράκι μας και μετά από λίγο και και το θα παντρευτούμε και μεις. Στην αρχή σκεφτόμασταν να κάνουμε γαμοβαφτιση άλλα ακόμα δεν ξέρουμε.

Βαφτισηηη

Σήμερα είναι η μέρα θα βαφτίσουμε το μωράκι μας.(Θα μάθετε και το όνομά και φυλο)

Όλα έγιναν όπως θα έπρεπε. Τα ρουχαλάκια ήταν έτοιμα, το μωρό έτοιμο και εμείς οι γονείς έτοιμοι.

Το μωρό μας είναι......κορίτσι. Ναι η μικρή πριγκίπισσα μας. Και θα την ονομάσουμε Νεφέλη.

Και τα ρουχαλάκια της για μετά την βάφτιση ειναιιι:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και τα ρουχαλάκια της για μετά την βάφτιση ειναιιι:

Δεν είναι πάρα πολύ κιουτ? Εδώ και πόση ώρα κάθομαι και την κοιτάω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δεν είναι πάρα πολύ κιουτ? Εδώ και πόση ώρα κάθομαι και την κοιτάω. Ειναι ότι καλύτερο που έχει συμβεί. Είμαι πραγματικά πάρα πολύ τυχερή.

Μεριά Παντελη:

Βαφτισαμε την πριγκίπισσα μας. Την μικρή μας Νεφέλη. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Δεν ξέρω τι άλλο να ζητήσω από την ζωή μου. Έχω μια όμορφη γυναίκα που αγαπώ και με αγαπάει και μια πανέμορφη κόρη που μου κάνει χαρουλες και θέλω την φάω.

Στο μυαλό μου γυρνάει όλο η μέρα που επιτέλους θα παντρευτώ την πανέμορφη γυναίκα μου.

Μερα του γάμου.

Μεριά Ανθης.
.............

Ιδιαίτερα Where stories live. Discover now