Τότε ένιωσα την περιοχή να ποναει γιατί έμπαινε μέσα μου με αργές άλλα βασανιστικές κινήσεις. Νόμιζα ότι μπορούσα να κρατήσω την φωνή άλλα δυστυχώς δεν μπόρεσα. Ένας βαρύς αναστεναγμός βγήκε από μέσα μου και το κακο είναι ότι δεν σταμάτησα εκεί.
Ένιωθα την περιοχή μου να τρέχει αίμα άλλα δεν με πειραζε διότι ο Παντελής ήταν καλός μαζί μου.
Εκεί που άρχισα να το συνηθίζω με την έννοια ότι δεν πονούσα πάρα πολύ έκανε μια απότομη κίνηση και μπήκε απότομο όλος του ο αντρισμος του μέσα μου. Ένα δάκρυ από τον πόνο έπεσε. Ξαφνικά άρχισα να μην το απολαμβάνω.
Παντελής- Συγγνώμη αγάπη μου δεν το ήθελα (είπε και με φίλησε. Και με κάποιο μαγικό τρόπο πέρασε ο πόνος)
Εγω- Εγω συγγνώμη είμαι η χειρότερη σε αυτό( είπα με κούραση)
Παντελής- Θες να σταματήσουμε?
Εγω-Λιγο ακόμα
Μπαινωβγαινε για κάνα πεντάλεπτο ακόμα. Οι αναστεναγμοί μου εγιναν όλο και περισσότεροι.
Παντελής- ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ(είπε και ένιωθα ότι άμα δεν το κάνω δεν θα σταματήσουμε πότε)
Εγω- Και... συ το δικό μου..
Παντελής- ΑΝΘΗΗΗΗ αχχχ είσαι δικιά μου( είπε φωναζοντας πράγμα που με έκανε να γίνω πιο αργά)
Παντελής- ΠΕΣΣ ΤΟΟΟ
Εγω- ΠΑ...ΝΤΕΛΗ.....σε θέλω( είπα όχι τόσο δυνατα όσο ο Παντελής άλλα ενιωσα τον ερεθισμό του)
Μετά από κάνα λεπτό σταμάτησε και βγήκε από μέσα του ένας αναστεναγμός και ο αντρισμος του μαζί.
Παντελής- Πάνε να κάνεις ντουζ γιατί αιμορραγεις( είπε κάπως αγχωμένα)
Εγω- Δεν πειράζει( είπα και τον τράβηξα προς το μέρος μου.
Τότε με σήκωσε από το κρεβάτι και προχώρησε προς τα δεξιά, άνοιξε το φως και με έβαλε μέσα σε μια τεράστια μπανιέρα. Άρχισε να ρίχνει κρύο νερό στην περιοχή μου.
Εγω- Παντελή..σταματά...πονάω ααα( είπα επειδή πονούσα)
Παντελής- Λίγο ακόμα( είπε και έσκυψε και με φίλησε απαλά στα χείλη)
Μετά από λίγο με σήκωσε και με πήγε στην κρεβατοκάμαρα.
Παντελής- Καλύτερα? ( είπε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι)
Εγω- Ναι
Μείναμε να κοιταζόμαστε για 10 ολόκληρα λεπτά. Με σκαναρε από πάνω μέχρι κάτω 500 φορές.
ESTÁS LEYENDO
Ιδιαίτερα
Novela JuvenilΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...