"Ταινιουλα"

973 36 4
                                    

Παντελής-Ξερω....Πότε δεν έπρεπε να πιστέψω ότι φιλησες τον Πέτρο άλλα μπήκα μέσα στο σπίτι σας και σας είδα να φιλιεστε.(είπε και χαμήλωσε το βλέμμα του)

Ίσως να μπορέσω να τον συγχωρέσω μόνο και μόνο γιατί έχω μεγάλη καρδιά. Ίσως να τον αγαπώ και λιγάκι.

Εγω-Όντως ήταν βλακεία να πιστέψεις ότι θα μπορούσα να σε απατησω πότε. Και με ποιον ? Τον Πέτρο...(είπα απότομα)

Παντελής-Σε αγαπάω ρε βλαμμενη για αυτό με πόνεσε.(είπε και πλησίασε το κρεβάτι)

Αωωω μωρέ. Είναι τόσο γλυκός όταν θέλει. Πάντα θέλει άλλα σήμερα είπε να το δείξει λίγο παραπάνω.

Εγω-Και σε αγαπώ ρε ηλίθιε(είπα και έκάνα duck face για να με φίλησει)

Παντελής-Μπορει μια χτυπημένη σαν εσένα να φιλήσει?(ρώτησε και άρχισε να γελάει σαν χαζό)

Βρε δεν μας χεζεις λέω εγώ καλύτερα.

Εγω-Θες να δοκιμάσεις?( είπα και του χαμογέλασα)

Δεν απάντησε απλά έμεινε να με κοιτάει στα μάτια. Με πλησίασε και με χάιδεψε τα μαλλιά και με φίλησε όσο ποιο απαλά μπορούσε στο μέτωπο και μετά στα χείλη ,πράγμα που με έκανε να νιώθω υπέροχα.

Παντελής-Δεν θα σε αφήσω ποτέ. (είπε και κάθισε στην καρέκλα που υπήρχε δίπλα στο κρεβάτι)

Μιλούσαμε και μιλουσαμε μέχρι με πήρε ο ύπνος και δεν θυμάμαι τίποτα.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και είδα ότι κρατούσα το χέρι του Παντελή. Κοιμόταν τόσο ήρεμα στην καρέκλα.

Προσπάθησα να τον ξυπνησω όσο ποιο ήρεμα μπορούσα γιατί θα έρχονταν οι γιατρόι να κάνουν τις τελευταίες εξετάσεις.

Εγω-Παντελη πανε να ρώτησε τους γιατρούς πότε θα μπορώ να φύγω.(τους είπα ήρεμα γιατί μόλις είχε ξυπνήσει)

Έμεινα λίγη ώρα μόνη μου και περίμενα τον Παντελή. Οι γονείς μου ήρθαν εχθές αλλά επειδή θα και όταν ο Παντελής έφυγαν.

Αυτός που μου έλειψε και θέλω να δω είναι ο Γιάννης. Είμαστε πολύ δεμένοι άλλα όπως όλα τα αδέλφια βριζομαστε σαν να μην υπάρχει αύριο.

Από την σκέψεις μου με έβγαλε ο Παντελής που άνοιξε την πόρτα.

Παντελής- Το απόγευμα μπορείς να φύγεις άνετα (είπε και έκατσε ξανά στην καρέκλα)

Εγω-Παντελη σε λίγο θα έρθουν οι γονείς μου άμα θέλεις πάνε σπίτι να ξαπλώσεις για να ξεκουραστείς. Έχεις πιαστεί εδώ πέρα και το ξέρω.(είπα και του έπιασα το χέρι)

Παντελής-Δεν θα φύγω και το ξέρεις. Μίλησα με τους γονείς σου και θα έρθουν σε καμία ώρα. Οπότε δεν το κουνάω από εδώ.(είπε απότομα άλλα γλυκά ταυτόχρονα)

Εγω-Καλά άλλα μόλις έρθουν οι γονείς μου θα φύγεις και άμα θες έρχεσαι μετά από το σπίτι μια βόλτα(είπα και χαμογέλασα)

Παντελής-Καλως(είπε και χαμογέλασε και αυτός)

Οι ώρες πέρασαν πάρα πολύ γρήγορα. Αυτή την στιγμή είναι 8:00το βράδυ και έχω γυρίσει σπίτι εδώ και μια ώρα. Όλοι στο σπίτι με συμπεριφέρονται λες και είμαι καμία βαριά άρρωστη πράγμα που μου αρέσει αρκετά.

Η μαμά έχει ετοιμάσει όλα τα αγαπημένα μου φαγητά. Μακαρόνια,γεμιστά και club sandwich που τρελαίνομαι.

Βέβαια δεν μπόρεσα να τα φάω όλα. Ήταν πάρα πολλά άλλα όπως λέει και η μαμά όταν καποιος δεν είναι καλά κάνουμε ότι μπορούμε να τον βοηθήσουμε. Και όντως ένιωσα υπέροχα όταν είδα τι είχε ετοιμάσει μόνο για μένα.

Βάλαμε με τον Γιάννη και τον μπαμπά να δούμε μια ταινία δράσης που τρελαίνομαι. Και επειδή Εγω είμαι άρρωστη Εγω διαλέγω.

Μετά από 500 ώρες που έψαχνα αποφάσισα να δω το Infinity War ακόμα μια φορά.

Την ώρα που βάλαμε την ταινία και ετοιμάσαμε τα πατατάκια χτύπησε το κουδούνι.

Μαμα-Πανε Ανθή να τελειώσω Εγω αυτά (είπε και συνέχισε να ανακατεύει όλα τα πατατάκια μαζί για να γίνουν μιξ)

Άνοιξα την πόρτα και ειδα τον Παντελή. Κρατούσε ένα τριαντάφυλλο.

Παντελής-Αυτο έμμ είναι για σένα και ήθελα να σου ξανά ζητήσω συγγνώμη για την συμπεριφορά μου.(είπε και δεν έχασα χρόνο να τον αγκαλιάσω)

Μαμα-Ελα Παντελή βλέπουμε ταινία. Κάτσε!πάρε και πατατάκια και έλα(φώναξε η μαμά μόλις είδε ότι ήταν ο Παντελής)

Εγω-Ναι έλα.(είπα και έκανα τα γλυκά ματάκια για να πει Ναι)

Παντελής-Ενταξει (είπε και κάθισε στον καναπέ με τους άλλους)

Η ταινία τελείωσε και ο Παντελής κοιμήθηκε στον καναπέ. Με την μαμά είπαμε να τον αφήσουμε να κοιμηθεί σε εμάς. Όπως πάντα η μαμά έφερε μια μικρή κουβέρτα να τον σκεπάσει γιατί έχουμε ανοιχτό το air condition και κάνει λίγο κρυο.

Πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα μέχρι που άκουσα το κινητό μου. Ήταν με απόκρυψη άλλα ήθελα να δω ποιος είναι έτσι το σήκωσα.

Άγνωστος-......

Χευυυυ. Τι κάνετε???? ΠΩΣ είστε?
Ελπίζω να σας άρεσε. Ποιος/α λέτε να είναι? Αφήστε σχόλια και ☆.

Ιδιαίτερα Où les histoires vivent. Découvrez maintenant