Εγω- Καλε αυτός είναι ο..(Δεν πρόλαβα να απαντήσω γιατί πετάχτηκε ο Παντελής από πίσω)
Παντελής- Ο Χρήστος(είπε κάπως ξαφνιασμένος)
Τότε η Άννα έμεινε να μας κοιτάει λες και είπαμε κάτι κακο.
Άννα- ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ??(άρχισε να φωνάζει)
Παντελής-Βασικα είναι ο κολλητός μου.(είπε και γέλασε. Που είναι το αστείο. Δεν κατάλαβα)
Εγω-Καλα μαρή είδες έναν στον δρόμο και τον έβγαλες φωτόγραφια?(την ρωτήσα γιατί η φωτογραφία που μας έδειξε ήταν τραβηγμένη από την ίδια)
Άννα-Αφου μου άρεσε είπα να τον βγάλω. Και καλά έκανα(είπε και τίναξε τα μαλλιά της και πήγε στο δωμάτιο μου)
Με τον Παντελή μείναμε να κοιταζόμαστε και να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι έγινε. Και πάνω από ολα τι θα κάνουμε με την τρελαρα την κολλητή μου.
Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και την είδα να είναι στο κινητό της,έτσι κάθισα δίπλα και είδα ότι κοιτάει την φωτογραφία του.
Εγω-Εχω μια ιδέα και ο Παντελής είναι μέσα. Απλά θέλω να μου πεις το ναι(είπα και άφησε το κινητό της κάτω και με κοίταξε)
Άννα-Και τι μπορείτε να κάνετε?(είπε με στεναχωρημένη φατσούλα)
Τότε μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Παντελής.
Παντελής-Κοιτα Αννα. Ο Χρήστος είναι ελεύθερος απλά δεν εμπιστεύεται εύκολα. Άμα θέλεις να τον πάρω να έρθει από εδώ να μιλήσετε και να δεις άμα ταιριάζετε μπορώ να το κάνω.(σταμάτησε να μιλάει για να πάρει μια ανάσα)
Αννα-Δεν ξέρω ρε συ Παντελή. Ευχαριστώ για την πρόταση άλλα φοβάμαι ότι δεν γίνει τίποτα(είπε και κοίταξε το κρεβάτι και έπαιζε αμήχανα με το μαξιλάρι)
Εγω-Παρτον και πες τον να έρθει σε 1 ώρα από δω.(είπα και τραβηξα την Αννα να σηκωθεί από το κρεβάτι)
Ο Παντελής βγήκε από το δωμάτιο για να κάνει αυτό που τον είπα και έμεινα μόνη με την Αννα.
Αννα- Και τώρα τι?(είπε και πήγε να καθίσει στο κρεβάτι ξανά)
Εγω-Τωρα θα ντυθείς και θα σε βάψω και θα κάψουμε την καρδιά του Χρήστου.(είπα και άρχισα να ψάχνω μέσα στην ντουλάπα μου για κάτι όμορφο και σέξυ να βάλει)
Τότε μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Παντελής.
Παντελής-Εχει μια δουλειά εδώ κοντά και θα έρθει σε 20 λεπτά (είπε και χαμογέλασε)
YOU ARE READING
Ιδιαίτερα
Teen FictionΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...