"Ζήλεια"

1.4K 53 9
                                    

Παντελής- Μεινε....
Εγω- Μην μιλας και....

Πριν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου, με φίλησε ποιο παθιασμενα. Σταμάτησαμε μετά από μερικά δευτερόλεπτα και κοιταχτήκαμε στα μάτια για λίγο. Τα μάτια του ήταν υπέροχα. Το πράσινο χρώμα των ματιών του με έκανε να νιώθω υπέροχα. Θα έκανα ότι μου ζητούσε εκείνη την όμορφη στιγμή.

Εγω- Παντελή θα τα πούμε στο μάθημα.( είπα και άρχισα να απομακρυνομαι από κοντά του για να πάω σπίτι να ετοιμαστώ και να πω και στους αλλους τι έγινε)

Παντελής- Δεν μπορείς να μείνεις 5 λεπτά ακόμα?( είπε να ναζιαρικο βλέμμα)

Εγω- Όχι...θα με δεις και το απόγευμα. Μια που το σκέφτομαι αφου δεν σημαίνει τίποτα για σένα γιατί την έχεις έτσι στο κινητό σου?

Παντελής- Εκείνη την ημέρα ειμουν πολύ μεθυσμένος. Δεν καταλάβαινα τίποτα. Σε κάποια φάση την είδα να παίρνει το κινητό μου. Λογικά αυτό έκανε.

Εγω- Μάλιστα. Τέλος πάντων φευγ θα τα πούμε το απόγευμα κύριε( είπα ειρωνικά)

Παντελής- Εννοείται μαθήτρια.( είπε και χαμογελασε λιγάκι. Αχ τι ωραίο χαμόγελο)

Μετά από κάνα 15λεπτο περπάτημα έφτασα στο σπίτι. Ο Πέτρος με τον αδελφό μου ήταν στο σαλόνι και μιλούσαν. Μόλις καταλαβαν ότι έφτασα, έτρεξαν να με αγκαλιάσουν.

Εγω- Καλε τι αγάπη είναι αυτή?( είπα κάπως ξάφνιασμενη)

Πέτρος- Που εισουν ρε βλεμμενο? Τρόμαξα!

Βλαμμένο- Θα τα πω άλλα στην μαμά!

Εγω- Όχι! Κοίτα είχα πάει να δω τον Παντελή.

Βλαμμενο- Εε? Πες μου ότι σε πείραξε?.

Εγω- Όχι! Εμμμ να....( έκανα μια μεγάλη παύση)

Πέτρος- Τιιιι? Μιλά( είπε με λίγη ανυπομονησία)

Εγω- Με φίλησε!( είπα γρήγορα για να τελειώνω)

Άρχισα μετά να τους λέω μερικές λεπτομέρειες. Τους είπα ότι μου είπε και ότι του είπα. Επίσης τους είπα ότι θα έρθει σήμερα για μαθηματα.

Εγω- Θα έρθει για μαθήματα σήμερα και θα ήθελα να μην είστε εδώ!

Πέτρος- Ούτε καν! Ξεχνά το μικρή!

Βλαμμένο- Θα πάμε πουθενά!

Εγω- Καλά άλλα μην τον περάσετε από ολόκληρη ανάκληση!

Βλαμμένο- Άντε πάνε να κανε κάτι να φάμε!

Εγω- Καλά πάω!

Ιδιαίτερα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora