Αγνωστος- Τι κάνετε εκεί?
Μόλις άκουσα την αντρική αυτή φωνή ,γύρισα να δω ποιος και πώς θα το σώσω.
Καθώς γύρισα είδα ότι ήταν το βόδι ο αδελφός μου. ΟΜΓ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΡΕΣΩ...ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ ΤΖΆΜΠΑ?
Ανθή- Καλά ρε Γιαννη πως μπαίνεις έτσι μέσα στο δωμάτιο μου? Σου έχω πει εκατό χιλιάδες φορές να χτυπάς!(είπα εκνευρισμένη γιατί κάθε φορά γίνεται αυτό. Πότε δεν χτυπάει αμαν.)
Γιάννης- Ήρθα να σας πω πως ήρθαν οι γονεις μας. Μην σας πιάσουν να κάνετε κάτι...( έκανε μια παύση,λογικά για να βρει την σωστή λέξη)
Εγω- Καλά άστο θα τον κάψεις( είπα και γέλασα ειρωνικά)
Γιάννης- Θα προτιμούσες να ανοίξει η πόρτα και να είναι η μαμά ή ακόμα χειρότερα ο μπαμπάς? ( είπε και έφυγε από το δωμάτιο εκνευρισμένος)
Ειχαμε τελειώσει το μάθημα απλά καθόμασταν και βλέπαμε τι θα κάνουμε την επόμενη φορά και τι θα πρέπει να διαβάσω.
Παντελής- Οκ Ανθή? Αυτές τις δύο ασκήσεις από άλγεβρα και αυτήν από την γεωμετρία( είπε και με το δάχτυλο του έδειχνε τις ασκήσεις που έχω να κάνω). Και θα διαβάσεις αυτές τις 3 σελίδες.
Εγω- Πολλά δεν είναι?( είπα σας ναζιάρικα και άρχισα να του χαϊδεύω το πόδι μηπως αλλάξει γνώμη)
Παντελής- Όχι! Θα με ρωτήσει η μαμά σου μετά τι μάθεις και άμα γίνεσαι καλύτερη και τι θα της πω? Και όσο και αν χαϊδεύεις το πόδι μου δεν θα αλλάξω γνώμη. Σε αυτό είναι κάθετος(είπε με την βαριά, αντρική φωνή του)
Εγω- Καλά κύριε Καθηγητά!
Αρχισε να μαζεύει τα πράγματα του και τότε άνοιξε η πόρτα και μπήκε η μαμά.
Μαμα- Φεύγεις αγόρι μου? Θα πρόλαβα να σου δώσω να δοκιμάσεις τα μπισκότα που έκανα. Σε άφησα νηστικό τόση ώρα. ( είπε στεναχωρημένη. Ξέρετε την ελληνικά μαμά)
Παντελης- Θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω τα μπισκότα σας. Έχω τρέλα με τα μπισκότα.( είπε και το πρόσωπο της μάμας μου ελαψε.)
Μαμα- Τώρα αγόρι μου πάνε κάτσε στο σαλόνι με τους υπόλοιπους και θα σου φέρω να φας( η χαρά της ήταν αληθινή)
Πήγαμε καθίσαμε στο σαλόνι. Είμασταν όλοι εκεί. Ο Γιάννης, ο Πέτρος ,ο μπαμπάς,η μαμά και εγώ. Τρώγαμε το υπέροχα μπισκότα της μάμας. Γενικά η μαμά είναι κατάπληκτικη μαγείρισσα αλλά δεν παίρνει πολλά ευχάριστα σχόλια.
Παντελής- Κυρία Αννα( η μαμά μου) τα μπισκότα σας είναι ΤΕΛΕΙΑ ( είπε και την τελευταία λέξη την φώναξε λίγο)
Μαμα- Αλήθεια? Αχ χαίρομαι αγόρι μου!
Παντελής- Ναι είναι ότι πιο τέλειο έχω φάει ποτέ.
Μίλησαμε για λίγο και ο Παντελής ήταν έτοιμος να φύγει. Τοτε ακούσαμε από την τηλεόραση " Μεγάλες καταστροφές έχει δημιουργήσει η σημερινή βροχή"
Μαμα- Παντελή δεν έχεις να πας πουθενά. Βρέχει πάρα πολύ και είναι επικίνδυνα για να σε αφήσω να πας.
Παντελής- Δεν είναι ανάγκη μπορώ να πάω σπίτι. Θα καλέσω ένα ταξί και θα με πάει.
Μαμα- Είπα κάτι( είπε αυστηρά)
Γιάννης- Κάνε αυτό που σου λέει γιατί θα δεις την άσχημη πλευρά της.( είπε γελώντας)
Εγω- Ναι Παντ....κύριε καθηγητά μείνε το βράδυ και αύριο το πρωί φεύγετε!
Παντελής- Καλά...Αλλά που θα κοιμηθώ?
Μαμα- Στο δωμάτιο της Ανθης και η Ανθή θα κοιμηθεί στο σαλόνι. Και ο Πέτρος στον δωμάτιο του Γιάννη.
Παντελής- Δεν μπορώ να σας βγάλω όλους από τα δωμάτια σας. Θα κοιμηθώ στον ένα καναπέ και ο Πέτρος στον άλλον.
Πέτρος- Ναι έχουμε γίνει φίλοι με τον Παντελή!( είπε και τον έπιασε στον ωμο)
Παντελής- Ναι..
Μαμα- Ωραία. Μισό να σου φέρω πιτζάμα να αλλάξεις, να είσαι άνετα.
Παντελής- Εντάξει.
Αφού αλλάξαμε, πλυναμε το δόντια μας, πήγε ο καθένας στο κρεβάτι του, ξαπλώσαμε!
Εκεί που κοιμόμουν ένιωσα ένα χέρι να χαϊδεύει την μέση μου γύρισα να δω ποιος είναι και........
Helloooo. Τι κάνετε? Σας αρέσε το παρτ?? Μακάρι να σας άρεσε☺. Αφήστε σχόλια και ☆☆ γιατί μου δίνουν χαρά και συνεχίζω την ιστορία!😘😘😘
VOUS LISEZ
Ιδιαίτερα
Roman pour AdolescentsΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...