Μεριά Γιαννη:
Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και είδα πεταμένα ρούχα παντού. Και πρέπει να είναι της Ανθής και του Παντελή. Από ότι φαίνεται πρέπει να έγινε χαμουλης εδώ μέσα.
Για καλή τους τύχη μπήκα πρώτος στο σπίτι. Αλλιώς θα γινόταν χαμουλης στο σπιτάκι.
Πρόλαβα γρηγορα γρήγορα να πάρω τα ρούχα από το πάτωμα για να μην καταλάβουν τίποτα οι γονείς μου.
Κοίταξα σε όλα τα δωμάτια άλλα πουθενά. Το μόνο που έμεινε ήταν η τουαλέτα. Μην μου πεις πως το κάνουν μέσα στην τουαλέτα δεν θα το αντέξω.
Εγω-Μαμα πάω να κάνω μπάνιο μην έρθεις ναι?(είπα στην μαμά για να σώσω την αδελφή μου)
Μαμα- Καλά αγόρι μου(είπε και συνέχισε να βγάζει τα προϊόντα από τις σακούλες)
Μπήκα μέσα στην τουαλέτα και τους δύο να είναι γυμνοί,γρήγορα έκλεισα τα μάτια μου.
Μεριά Ανθης:
Ο Γιάννης μπήκε στο δωμάτιο και μας είδε γυμνούς και έκλεισε τα μάτια του λες και ειδε φάντασμα.
Εγω-Γιάννη μας σωνεις...(είπα και πήγα να τον αγκαλιάσω άλλα μετά θυμήθηκα ότι είναι γυμνή.
Γιάννης- Γρήγορα βάλτε πετσέτες και βγείτε από εδώ μέσα.(είπε και πέταξε δύο πετσέτες στα μούτρα μας)
Βάλαμε τις πετσέτες γύρω από το σώμα μας και τρέξαμε στο δωμάτιο μου.
Στα γρήγορα έβαλα τα ρούχα μου και πέταξα τα ρούχα του Παντελή να τα φορέσει.
Αφού ντυθηκαμε βγήκαμε από το δωμάτιο μου και κάναμε σαν μην συμβαίνει τίποτα.
Πήγαμε καθίσαμε στον καναπέ και μετά από λίγο άκουσα το κινητό μου να χτυπαει και ήταν η κολλητή μου Αννα.
Αννα-Πρεπει να μιλήσουμε! Έρχομαι από κει(είπε και μου έκλεισε το τηλέφωνο)
Γρήγορα σηκώθηκα να πάω να καθαρίσω λίγο το δωμάτιο μου και να ετοιμαστώ.
Όση ώρα καθάριζα το κρεβάτι και το τραπέζι σκεφτόμουν τι θέλει να μου. Τι είναι τόσο σημαντικό. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η φωνή του Παντελή.
Παντελής-Τι έγινε?(άκουγοταν αγχωμένος)
Εγω-Με πήρε η κολλήτη μου και έχει κάτι να μου πει και δεν ξέρω τι. (Είπα και συνέχισε να καθαρίζω)
Δεν είπε τίποτα. Με πλησίασε να με φίλησε απαλά στο λαιμό. Είμασταν πλάτη πλάτη.
Παντελής-Ολα καλά θα πάνε(ψιθύρισε στο αυτί μου)
Εγω-Δεν ξέρω ρε συ. Την άκουσα πολύ αγχωμένη.(είπα και ετοίμαζα το σετακι που θα φορέσω)
Βρήκα ένα σετακι που έχω πάρα πολύ καιρό να το βάλω. Είναι σέξυ και όποιος αντέξει.
Παντελής-Αυτο θα βάλεις? Αφού θα έρθει εδώ γιατί να αλλάξεις?(είπε και με κοίταξε μέσα στα μάτια)
Εγω-Ναι αυτά θα βάλω και έτσι γουστάρω και θα αλλάξω. Μήπως θες να καθίσεις να με δεις να αλλάζω?(είπα και τον κοίταξα με πονηρό βλεμμα)
Παντελής-Εννοεοται(είπε και έκατσε)
Αφού άλλαξα,και ο Παντελής όπως ήταν λογικό είχε όρεξη, πήγα να βάλω λίγα πατατάκια σε ένα μπολ.
Παντελής-Θα γίνει χαμός μόλις φύγει η κολλητή σου να ξέρεις(είπε και με φίλησε)
Καλά πολλά θες Παντελακο.
Χτύπησε η πόρτα και πήγα να ανοίξω. Δεν πρόλαβα να πω τίποτα γιατί άρχισε να φώναζει.
Άννα-Ειμαι ερωτευμένη με αυτόν(είπε και έδειξε μια φωτο από το κινητό της.)
Εγω-Καλε αυτός είναι ο.......
Χευυυυ. Τι κάνετε????? Ελπίζω να σας άρεσε.... ποιος λέτε να είνα???? Αφήστε κάνα σχόλιο και ☆. Για όσους δεν το ξέρουν ξεκίνησα και άλλοι ιστορία. Μπείτε στο προφίλ μου και θα την δείτε. Αυτή είναι:
ESTÁS LEYENDO
Ιδιαίτερα
Novela JuvenilΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...