Μερια Παντελή:
Όλα έγιναν παρα πολυ γρηγορα και δεν περίμενα από την Ανθή να με ρωτήσει κάτι τέτοιο. Ήθελα τόσο πολύ να της πω πως νιώθω ωραία όταν είναι κοντά της και εκείνο το φιλί σήμαινε πολλά για μένα. Τα έκανα σκατα και πρέπει κάπως να τα διορθώσω άλλα δεν ξέρω πώς. Δεν θέλω η σχέση με την Ανθή να είναι μόνο τυπική. Θέλω να είναι κάτι παραπάνω. Η ώρα είναι 11:00 το βράδυ και θέλω πάρα πολύ να κοιμηθώ να ξεχάσω για λίγο τι έγινε και τι θα κάνω αλλά δεν μπορώ. Να της στείλω ή δεν κάνει? Τόσα πολλά στο μυαλό μου. Θα της στείλω και ότι είναι να γίνει ας γίνει.Εγω- Ανθή θέλω να σου μιλήσω
Ανθη- Τι θελετε καθηγητά?
Εγω- Θέλω να μιλήσουμε για μας!
Ανθη- Δεν έχουμε να πούμε τπτ
Εγω- Και όμως!Πήγα να της στείλω και άλλο μήνυμα άλλα σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερα αν την έβλεπα και με εβλεπε. Πρέπει αύριο το πρωί που δεν δουλεύουν οι δικοί της να πάω να την δω.
Επόμενη μέρα:
Δεν κοιμήθηκα σχεδόν καθολου. Όλο σκεφτόμουν τι θα της πω και πως θα το πάρει. Δεν μπορώ πρέπει να την δω. Η ώρα είναι 8:00. Δεν θα πάω ακόμα είναι πολύ νωρίς ακόμα. Πραγματικά αν μου λέγανε πως θα ερωτευομουν την μαθήτρια μου πότε δεν το πίστευα. Ας πάω να ντυθώ να είμαι έτοιμος να πάω να την δω.Αφού ντύθηκα και ένιωσα έτοιμος να πάω να πω ότι ένιωσα και νιώθω, βγήκα από το σπίτι και βρίσκομαι μπροστά από την πόρτα της. Χτύπησα την πόρτα και απάντησε ο αδελφός της λογικά.
Γιάννης- Ποιος?
Εγω- Ο Παντελής ειμαι. Ήρθα να πω κάτι την Ανθή για το μάθημα
Γιάννης- Έλα μπες.Μπήκα μέσα και δεν είδα την Ανθή. Μα που είναι?
Γιαννης- Ανθή ντύσου και έλα ήρθε ο καθηγητής σου να σου πει κάτι.
Ανθη- Καλά μισο.Η αναμονή μέχρι να έρθει ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Δεν περνούσαν τα δευτερόλεπτα. Μετά από κάνα 10λεπτο βγήκε από το δωμάτιο της με ένα κολάν και μια απλή άσπρη κοντή μπλούζα και τα μαλλιά κάτω.
Ανθη- Τι θέλετε?
Εγω- Κοίτα Ανθή......Δεν έπρεπε να σε αφήσω με τα ερωτήματα. Και ήθελα να σου απαντήσω τώρα.
Ανθη- Μου απαντήσατε και τότε
Εγω- Άκου με για λίγο
Ανθή- Δεν χρειάζεται. ΤελειώσαμεΔεν άντεξα και την φίλησα. Δεν ξέρω γιατί αλλά το ήθελα τόσο πολύ. Η Ανθή έμεινε να με κοιτάει χαμένη.
Έγω- Νιώθω.....
Ελπίζω να σας άρεσε. Αφήστε σχόλια και φυσικά ☆☆ Το περιμενατε? Τι λέτε να κάνει η Ανθή?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ιδιαίτερα
Fiksi RemajaΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...