"Ξέρω"

941 36 9
                                    

Άγνωστος-Με ακούς(άκουγα κάποιος να φωνάζει πάνω από το πρόσωπο μου)

Για κάποιον λόγο δεν νιώθω τίποτα. Όλα είναι άσπρα και θολά. Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να κλείνω τα μάτια.

Μεριά Γιάννη:

Είμαστε στο νοσοκομείο τόση ώρα και δεν έχει έρθει ένας γιατρό να πεις τι σκατα γίνεται.

Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά. Με πήρε ένας άγνωστος τηλέφωνο και μας είπε ότι χτύπησε την αδελφή μου. Από που και ως που ήξερε ότι είμαι ο αδελφός της.

Μετά από μισή ώρα περίπου βγήκαν οι γιατροί και μας ενημέρωσαν. Είπαν ότι είναι καλά άλλα έχει ένα σοβαρό τραύμα στο ωμό πράγμα που έγινε την ώρα που γυρνούσε η Ανθή πίσω να δει τι γινόταν όπως μας εξήγησε και ο τύπος που την χτύπησε.

Αυτός που την χτύπησε είναι κοντά στην ηλικία μου και νέος στην οδήγηση και όπως είναι φανερό συνεβει. Δεν το δικαιολογώ άλλα ο τρόπος που μιλησε και ότι έκανε έδειχνε ότι δεν ήθελε να το κάνει.

Αυτός που την χτύπησε λοιπόν είναι ο Παναγιώτης. Τόση ώρα που περίμεναμε να βγουν οι γιατρόι ενα θα διάφορα. Ναι ήταν εκεί μαζί μας και πήρε και ένα αρκουδάκι στην Ανθή για συγγνώμη.

Οι γιατροί είπαν ότι μπορεί ένα άτομα κάθε φορά από 10 λεπτά.

Εγω-Μαμα μπες εσύ πρώτα...( είπα και σηκώθηκε από την καρέκλα να πάει στο δωμάτιο)

Έτρεμε και φοβόταν φαινόταν άλλωστε στον τρόπο που περπατάει.

Αφού βγήκε η μαμά και μπήκε ο μπαμπάς. Βγήκαν και οι δύο κλαμμενοι. Για ποιον λόγο. Ήταν λοιπόν η σειρά μου να μπω. Ο Παναγιώτης μου ζήτησε να δώσω στην Ανθή το αρκουδάκι γιατί ντρεποταν να της το δώσει ο ίδιος.

Μπήκα μέσα και την είδα να κοιτάει το άπειρο. Τα μάτια της ήταν με το ζόρι ανοιχτά. Φαινόταν κουρασμένη.

Εγω-Τι εγινε μικρή? (είπα για να ανοίξω συζήτηση)

Ανθη-θέλω να πάω σπίτι(είπε και άρχισε να κλαίει)

Εγω-Θα πας αγάπη μου άλλα πρέπει να μείνεις λίγο ακόμα για να σου κάνουν και άλλες εξετάσεις(είπα και κρατήθηκα να μην κλαψω)

Ανθη-Εγω τώρα θέλω. Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα.(είπε και προσπάθησα να μην κλάψω)

Το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να την πάρω αγκαλιά και να της πως όλα θα πάμε καλά.

Μετά από λίγο βγήκα. Καθώς έβγαινα από το δωμάτιο μου μίλησε.

Ανθη- Γιάννη θέλω μια χάρη!( είπε χαμηλόφωνα)

Εγω-Οτι θες μικρή

Ανθη- Πάρε τηλέφωνο τον Παντελή και πες του τι έγινε.(είπε και απλώς έκλεισε τα μάτια της)

Βγήκα από το δωμάτιο και έμεινα λίγο έξω. Και πήρα το κινητό μου στα χέρια μου. Θα κάνω αυτό που θέλει η Ανθή μου.

Εγω-Εε Παντελή... Ναι ξέρω κανένας δεν είναι σπίτι... έμμ είμαστε στο νοσοκομείο..Για αυτήν σε τηλεφωνώ...την χτύπησε αυτοκίνητο και θα μείνει μέχρι αύριο. Αν θέλεις να έρθεις την δεις είναι στον 3ο όροφο στο 233.(είπα και το έκλεισα)

Πήγα σπίτι και ξάπλωσα άλλωστε είναι οι γονείς μου εκεί. Θα πάω το βραδάκι να μείνω κιόλας.

Μεριά Παντελή:

Μόλις με πήρε τηλέφωνο ο Γιάννης και μου είπε ότι η Ανθή είναι στο νοσοκομείο γιατί την χτύπησε αυτοκίνητο. Νιώθω να χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν ξέρω τι κάνω. Να πάω ή να μην πάω.

Το μυαλό λέει όχι άλλα η καρδιά λέει τρέχα σε αυτήν. Ποιος πο*στης ακούει το μυαλό. Γρήγορα έτρεξα στο νοσοκομείο.

Έφτασα στο νοσοκομείο και έψαχνα το δωμάτιο που την έχουν. Μετά από κάνα τέταρτο που έψαχνα να βρω το δωμάτιο,το βρήκα.

Οι γονείς ήταν από έξω και περίμεναν.

Εγω- Γειά σας...Η Ανθή πως είναι?(ρώτησα και περίμενα την απάντηση)

Δεν πρόλαβα να απαντήσουν γιατί βγήκαν και γιατροί.

Γιατρος- Όλα καλά απλά θα κρατήσουμε λίγο ακόμα για να είμαστε σίγουροι.

Αφού έφυγε ο γιατρός γύρισα και κοίταξα τους γονείς της Ανθής.

Εγω- Μήπως μπορώ να μπω να την δω?(ρώτησα και και οι δύο έγνεψαν καταφατικά)

Μεριά Ανθης:

Άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Λογικά Θα είναι ο Γιάννης για να καθίσει μαζί μου να με κάνει παρέα.

Τελικά δεν ήταν ο Γιάννης άλλα ο Παντελής. Χαίρομαι πάρα πολύ που το βλέπω άλλα πως και με θυμήθηκε?

Παντελής- Εμ Γεια...(είπε χαμηλόφωνα )

Εγω- Γειά(είπε απότομα.)

Μπορεί να ακούγομαι κακιά άλλα τι ήρθε να κάνει? Να δει πως έγινα για χάρη του. Την τελευταία φορά με έδιωξε με τις κλοτσιές από κοντά του.

Παντελής- Ήθελα να σου πω περαστικά και να γίνει γρήγορα καλά.

Εγω-Και ποιος μου το λέει αυτό? Ο καθηγητής μου ή το πρώην αγόρι μου?(ρώτησα και φάνηκε ότι τον πόνεσα)

Παντελης-Ποτέ δεν χωρίσαμε! Σε αγαπώ και ξέρω ότι με αγαπάς και εσύ.(είπε και η φωνή του άρχισε να σπάει)

Εγω-Ξερεις ότι είσαι μαλακας Ε?( του ειπα και χαμογέλασα)

Παντελής-Ξέρω.....

Χευυ!!!Τι κάνετε?????

Άργησα να ανεβάσω άλλα επιτελους είμαι εδώ με καινούργιο κεφάλαιο. Ελπίζω να σας άρεσε! Αφήστε ένα σχόλιο και ☆.

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο❤

Ιδιαίτερα Where stories live. Discover now